Fitness Seller

CoC Grippers

als er iemand ze bestelt vanuit belgie beseld let me know

eventueel samen bestellen?

Ik heb ze net besteld bij choice of champions in duitsland ..... daar waren de grippers wel een stuk duurder dan bij iron mind maar et is wel sneller denk ik
heb deze besteld :
CoC: 1
CoC: 2
CoC: 2.5

En de vbar

over een maand of wat haal ik de rollingthunder en de 3 en de 4 :P

Net zelf dan ook maar de #1 en #2 besteld, het moest eens gebeuren.

wat zijn de verzendkosten naar belgie? iemand die dit weet?

Vanaf ironmind 19$ voor een paar grippers, gewoon naar checkout gaan dan staat het er.

• Topic Starter Topic Starter
Net zelf dan ook maar de #1 en #2 besteld, het moest eens gebeuren.

Dat je niet gelijk de 3 erbij genomen hebt? Als je die apart moet bestellen, moet je weer al die kosten betalen. Als je er mee traint, denk ik dat je binnen een maand setjes daait met de 2, misschien zelfs wel meteen.

Dat je niet gelijk de 3 erbij genomen hebt? Als je die apart moet bestellen, moet je weer al die kosten betalen. Als je er mee traint, denk ik dat je binnen een maand setjes daait met de 2, misschien zelfs wel meteen.

Ik denk dat dat voor de meesten wel meevalt...
De gem. persoon kan de nr 1 net wel / net niet sluiten. De gem. krachtsporter zal al behoorlijk moeite hebben met de #2.

Leuk om te zien dat er meer mensen grip gaan trainen hier in NL, was al bang dat ik dadelijk de enige zou zijn :)

Voor mensen die toch geen wedstrijden in grip willen gaan draaien of geen IM certificering willen doen denk ik dat het zelfs interessanter is om alleen de vise gripper te kopen: HAMMAR SPORTS - Hand Strength, Grip Training, Grippers, Vice Gripper, Kettlebells, Woody Bags, Fitness Bands, and Lifting Chains.

Ik heb m inmiddels ook besteld om het pad tussen de #2 en #4 te versoepelen (positief denken :D) maar ook de HG grippers waren een stuk interessanter geweest dan die van IM: Heavy Grip Handgrippers- Hand Grippers, grippers, handgripper, wrist, strength
Een totaal pakket daar is een stuk goedkoper en die dingen zijn net zo goed als die van IM.

Trouwens, ik had contact opgenomen met IM voor overboeking, maar dat ging niet volgens hun, ik moest maar gewoon bij hun distributeur in DE bestellen (choiceofchampions.de)
Heb ik dus ook gedaan, maar goedkoop is het niet :(

Succes met de training iig, het zou leuk zijn als we hier in NL ook eens een keer een gripwedstrijd kunnen organiseren, de dichtsbijzijnde nu is in DE / GB.

Nou als je als krachtsporter de 1 al niet dicht kan krijgen de eerste keer, dan heb je wel een belachelijke grip, me schoonmoeder kneep dat ding de eerste keer compleet dicht (serieus).

Ik heb eens twee weken die dingen van een vriend geleend en toen had ik de #2 ongeveer 1/2 mm van close af. Het punt is wel dat ik vrees voor naheffing en daar heb je boven de 50$ kans op, zal later dus nog de 2.5 en 3 bestellen.

ja als ik de gripguru (theo burgraaff) moet geloven dan is IM echt wel beter dan HG ....HG zijn leuk voor erbij zij hij.

Heb gisteren een mailtje gekregen dat de levering geplanned is op 15 oktober, maandag dus al. Zal wel zeer vlot zijn als het echt zo is, maar goed, we zien het wel :)

Nou als je als krachtsporter de 1 al niet dicht kan krijgen de eerste keer, dan heb je wel een belachelijke grip, me schoonmoeder kneep dat ding de eerste keer compleet dicht (serieus).

Dat hoor je mij ook niet zeggen. De gemiddelde gewone (ongetrainde) persoon heeft moeite met de #1, de gemiddelde krachtsporter met de #2 (dus niet met #1).

Ik sloot de #2 ook de eerste keer dat ik m had, maar dat schijnt toch niet heel gewoon te zijn voor normale (niet grip trainende) krachtsporters.

Theo was ook degene die mij adviseerde om lid te worden op gripboard.com aangezien daar de echte top van de gripsport samen komt. beter advies kun je niet hebben IMO.

Volgens het gros van de mensen op /gripboard.com maakt het weinig welke grippers je hebt, de HG's zijn ook prima (en stukken goedkoper).

Verder heb je trouwens de Beefbuilders ook nog, /www.wwfitness.com, daarvan ga ik misschien de WC bestellen voor crushdown trainingen met bending. ;)

En bedankt he!:mad: Ik kreeg de 1 de eerste keer met rechts met moeite dicht en links niet. Nu lukt het wel maar vind het links nog steeds heel zwaar. De 2 ben ik nog niet in de buurt om te sluiten. Dus nu ben ik belachelijk ( zwak, mietje, geen serieuze sporter, etc.)??

Hoeveel heb je betaald in totaal?

ITEM# DESCRIPTION QTY TOTAL
---------------------------------------------------------------------------
1250 Trainer Captains of Crush® Gripper1 $19.95

1251 No.1 Captains of Crush® Gripper 1 $19.95

1252 No.2 Captains of Crush® Gripper 1 $19.95

1252.5 NEW! No.2.5 Captains of Crush® Gri1 $19.95