T0mmekeDC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zijn de verzendkosten naar belgie? iemand die dit weet?
Net zelf dan ook maar de #1 en #2 besteld, het moest eens gebeuren.
Dat je niet gelijk de 3 erbij genomen hebt? Als je die apart moet bestellen, moet je weer al die kosten betalen. Als je er mee traint, denk ik dat je binnen een maand setjes daait met de 2, misschien zelfs wel meteen.
Dat je niet gelijk de 3 erbij genomen hebt? Als je die apart moet bestellen, moet je weer al die kosten betalen. Als je er mee traint, denk ik dat je binnen een maand setjes daait met de 2, misschien zelfs wel meteen.
Ik heb m inmiddels ook besteld om het pad tussen de #2 en #4 te versoepelen (positief denken) maar ook de HG grippers waren een stuk interessanter geweest dan die van IM: Heavy Grip Handgrippers- Hand Grippers, grippers, handgripper, wrist, strength
Een totaal pakket daar is een stuk goedkoper en die dingen zijn net zo goed als die van IM.
Nou als je als krachtsporter de 1 al niet dicht kan krijgen de eerste keer, dan heb je wel een belachelijke grip, me schoonmoeder kneep dat ding de eerste keer compleet dicht (serieus).
Nou als je als krachtsporter de 1 al niet dicht kan krijgen de eerste keer, dan heb je wel een belachelijke grip, me schoonmoeder kneep dat ding de eerste keer compleet dicht (serieus).
Heb gisteren een mailtje gekregen dat de levering geplanned is op 15 oktober, maandag dus al. Zal wel zeer vlot zijn als het echt zo is, maar goed, we zien het wel![]()