AndroidHealthClinic

CoC Grippers

Ook handig als je lang in de bus moet zitten op weg naar school :D

Ja zou kunnen, maar goed, ik train in de gym, niet thuis. Dan moet ik aankleden, naar huis, eten, douchen, en dan nog grip gaan trainen. Ik zat er juist aan te denken om dan de griptraining op cardio dagen te gaan doen.

dan kun je idd de trainer erbij kopen, voor de zekerheid

20 dollar is ? euro nu? 13-15?

Ik heb een tijdje geleden gewoon de 1 en de 2 gekocht, moet er weer meer mee aan de slag. #2 heb ik pas 1x kunnen sluiten :P

Train er vooral static holds mee overigens voor grip, ipv puur crushing kracht te trainen. Die trainer heb ik nooit gemist trouwens ;)

• Topic Starter Topic Starter
dan kun je idd de trainer erbij kopen, voor de zekerheid

20 dollar is ? euro nu? 13-15?

$19,95 is €14,16. Redelijke prijs dus, als je de CoC grippers uit Duitsland ofzo besteld betaal je €30 per setje. Dan heb ik dus bij 2 sets de verzendkosten er al uit. Misschien dat ik de No. 3 ook bestel, heb ik in ieder geval iets om naar toe te werken, maar daar twijfel ik nog over.

Je hebt wel een redelijk groot risico dat je er na heffing ed. nog bij krijgt.

$19,95 is €14,16. Redelijke prijs dus, als je de CoC grippers uit Duitsland ofzo besteld betaal je €30 per setje. Dan heb ik dus bij 2 sets de verzendkosten er al uit. Misschien dat ik de No. 3 ook bestel, heb ik in ieder geval iets om naar toe te werken, maar daar twijfel ik nog over.

Volgens mij gaat het om 1 Gripper niet om een set van 2.

Voor warm up is het nuttig en ook om idd je hand wat te laten gewennen aan de oefening, gelijk aan de 1 en 2 gaan knijpen kan je gek*t met je hand of arm geven, locust had ook zoiets ervaren geloof ik.

nee, ik begon een lichte ontsteking te krijgen omdat ik veel te veel en veel te vaak met die grippers trainde. Een paar keer per week is genoeg.

hoe is je progressie op nummer 4? :p

#4 krijg ik maar een heel klein stukje dicht.:D Heb het overigens al een tijdje niet getraind, maar ik ben sowieso vrij sterk in mijn handen. Ik verwacht veel van het tussenmodel, de 2.5. Ik denk, dat dat zeker zal helpen om de 3 sneller dicht te krijgen.

Ja zou kunnen, maar goed, ik train in de gym, niet thuis. Dan moet ik aankleden, naar huis, eten, douchen, en dan nog grip gaan trainen. Ik zat er juist aan te denken om dan de griptraining op cardio dagen te gaan doen.

Of gewoon tijdens je training? Ik heb ook vaak zat de nummer 2 gewoon meegenomen in de gym, en dan na iedere set die je doet, 5 reps ermee maken ofzo.

#4 krijg ik maar een heel klein stukje dicht.:D Heb het overigens al een tijdje niet getraind, maar ik ben sowieso vrij sterk in mijn handen. Ik verwacht veel van het tussenmodel, de 2.5. Ik denk, dat dat zeker zal helpen om de 3 sneller dicht te krijgen.

zodra je die dicht krijgt wil ik geen hand meer van je :P

ik zit te denken om ook wat te kopen, #1+2 en maybe trainer....mja, zit ook te twijvelen of ik een farmers walk laat maken :P

Hoeveel naheffing en verzendkosten moet ik verwachten trouwens?

Je hebt wel een redelijk groot risico dat je er na heffing ed. nog bij krijgt.

Waarom zou dat zijn denk je? Ik heb ook wel kleding enzo besteld uit Amerika, heb nog nooit belasting of iets anders nog extra moeten betalen.

Ik weet niet precies hoe het ligt, zal het vanmiddag na zoeken. Ik weet enkel dat meerdere mensen van team forza een forse na heffing op hun pakketje van ironmind hebben gekregen.

6 grippers aan ¬96 + 82 euro naheffing en $89 shipping. Bij RB is het zo'n ¬180, zonder de shipping.

Die naheffing komt alleen als ze in een ander land het verzonden item voor meer dan 50$ verzekeren, dan wel aan waarde bestelt. En ze sturen vrijwel nooit iets zonder te vermelden hoeveel het waard is of verzekeren.

Ben daar een keer HEEL erg boos over geworden, en heb toen uitgezocht hoe het zat.

Staat nog wel meer nuttigs tussen: Forza Forum - Login

Ik heb in ieder geval nooit naheffing gekregen na de grippers bij Ironmind aangeschaft te hebben.

Nou, ik merk het vanzelf wel. Heb ze net besteld, dus ik ben benieuwd.

Terug
Naar boven