MuscleMeat

Cola Zero

Bezoekers in dit topic

JackRipper

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2009
Berichten
3.673
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
Beste DBB'ers,

ik zit momenteel in de cut en elke keer water drinken is ook niet zo leuk.
Als ik Cola Zero mag geloven staat er 0 calorieen en 0 suikers, zelfde bij water.
Wat zit er dan in? En kan het kwaad in de cut? Want ik volg een heel erg stricte cut.
 
kan geen kwaad. er zitten kunstmatige zoetstoffen in ipv suiker.
en volgens mij ook wat caffeine, maar dat is zeker niet verkeerd in de cut.
gewoon drinken dus als je daar zin in hebt!
 
er zit aspartaam in, dit is een zoetstof. is ook niet de allergezondste stof maja ;) je kan het het beste gewoon bij water houden, desnoods met een klein scheutje siroop, zoals slimpie (0% suiker)
 
drink 6-8 liter per dag van die brol, helpt zelfs in de cut door die caffeine, alleen moet ik wel op mijn kaliuminname letten of ik voel me flauw.

Natuurlijk is water beter maar we leven wel in de 21ste eeuw.
 
drink 6-8 liter per dag van die brol, helpt zelfs in de cut door die caffeine, alleen moet ik wel op mijn kaliuminname letten of ik voel me flauw.

Natuurlijk is water beter maar we leven wel in de 21ste eeuw.

6-8 liter???
 
6-8 liter is ivm met aspartaan echt heel slecht voor je, hoop niet dat je serieus bent :O
 
Zitten wel degelijk calorieën in. Kijk maar eens bij de tabel.
Het is zo weinig dat ze groot 0 op de verpakking mogen zetten.
 
er zit aspartaam in, dit is een zoetstof. is ook niet de allergezondste stof maja ;) je kan het het beste gewoon bij water houden, desnoods met een klein scheutje siroop, zoals slimpie (0% suiker)

Hmm oke thanks. Waarom zeggen veel mensen dan dat aspartaam kankerverwekkend is?
 
ik neem altijd colla light caffeine vrij :D
6-8 liter is gewoon vies..
 
drink 6-8 liter per dag van die brol, helpt zelfs in de cut door die caffeine, alleen moet ik wel op mijn kaliuminname letten of ik voel me flauw.

Natuurlijk is water beter maar we leven wel in de 21ste eeuw.

te****

4 a 5 flessen per dag
 
alles is kankerverwekkend in grote hoeveelheden, maar dat even terzijde
 
Geen suikers, maar wel zuren. Het tast dus nog steeds je gebit aan. Ook zuivert het niet zo goed als gewoon water. Het koolzuur bemoeilijkt ook de vertering. Beter drink je gewoon water, maar als jij in de cut wat motivatie kan halen uit diet coke, dan kan dat natuurlijk.
 
nee ik ben serieus. Ik ben teruggekomen van 10-12liter.
Was nogal gevoellig voor dit soort verslavingen
 
Laatst bewerkt:
ik drink het soms alleen na m'n maaltijden, kan geen kwaad zowel in cut of bulk. voor de rest 4-5 liter water per dag
 
nee ik ben serieus. Ik ben teruggekomen van 10-12liter.
Was nogal gevoellig voor dit soort verslavingen

Lol? Dan ben je de hele dag aan het pissen en mischien wel bijna dood.
 
opgebouwd
en hele dag pissen maakt mij niet veel uit.
 
van 12 liter vocht ga je gewoon dood bijna roflol
 
Back
Naar boven