Fitness Seller

Combinatie eiwitshake/aminopillen

ArieWillem

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Vraag mij af hoe goed deze combi is. Vind het nl. makkelijker om amino's te slikken, echter na de training gooi ik er altijd nog wel een flinke shake in.

Heb volgens mij ooit een keer ?ergens? gelezen dat deze twee elkaar tegenwerken? Had volgens mij iets te maken met dat je lever na het opnemen van de aminozuren de deur dichtgooit voor de eiwitten die hij dan nog moet omzetten in aminozuren. Wie o wie kan mij vertellen of dit waar is en of ik nu dus fout bezig ben??

Thnx, ciao A-J

Ik gebruik nu zo'n 1,5 jr een combinatie van beide en ik ben er een groot jongetje op geworden. :D

Ff serieus: Dit heb ik nog nooit gehoord, maar ik neem de amino's hoofdzakelijk overdag op mn werk, aangezien ik de tijd niet heb om met bakken kwark en tonijn bezig te zijn. Ik heb net genoeg tijd voor n shake en wat boterhammen naar binnen te gooien, dan zijn amino's een goeie oplossing.

Eiwitten zijn opgebouwd uit amino zuren,je lichaam zet dus eiwitten om in amino's.Als je een amino tablet neemt zou het sneller ter beschikking staan voor de spieren.Ik zie niet in hoe dat elkaar zou kunnen tegen werken.

• Topic Starter Topic Starter
Tja ik weet t dus ook niet precies maar het had iets te maken met dat je lever, zodra hij amino's krijgt aangeleverd, zou denken dat zijn taak erop zit.. En vervolgens zou hij dus niet meer de eiwitten omzetten in aminozuren.. Of t waar is weet ik niet en weet ook niet meer waar en wanneer ik het gelezen heb maar aangezien ik nu zelf op deze combi over wil stappen :) Ook uit gemak btw..

Terug
Naar boven