- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Whahah jij mij afgelikt bikebud je hebt niet eens het lef gehad om met me te praten!!
en ja misschien druk ik de volgende competitie wel weer mee.

Het was inderdaad een tamme vertoning ben na de derde groep ook weg gegaan, wel respect voor jongens als Vd Ven en Ara vond ik wel mooi drukken dat willen de mensen zien ben wel blij dat ik ielja weer even kon aflikken! volgende keer meedrukken is leuker voor het publiek!
even serieus nu
Afgelopen zondag heeft wel weer bewezen dat het organisatirisch beter moet, wat een geklungel met die 50 kg schijven?
atleet moet extra 10 minuten wachten?
een rommeltje achter in de warm up, liepen zelfs mensen te trainen
ongeintereseerd publiek?
lallend bier drinkend tijdens de wedstrijd,(moet pas geschonken worden na de wedstrijd,)
Een speaker ergens uit de mijnen van Limburg ?
Begrijp me niet verkeerd maar de dingen als laders en aangevers moet echt geprofesionaliseerd worden (iets voor jou Yzord) anders wordt het echt gevaarlijk![]()
en dan Bumper...........................word een eindeloos verhaal
232,5 niet op de borst en dan 2,5 verhogen![]()
Begrijp me niet verkeerd maar de dingen als laders en aangevers moet echt geprofesionaliseerd worden (iets voor jou Yzord) anders wordt het echt gevaarlijk![]()
Ben ik helemaal met je eens. Er zijn al genoeg ongelukken gebeurt daar in Geldrop en de houding van de laders en aangevers komt niet echt betrouwbaar over. Ze komen niet gefocussed over.
Ik pleit voor de steunen die je erbij kan kopen....dat als er iets fout gaat (wat zowieso niet mag gebeuren) dan wordt de halter in ieder geval nog op juiste hoogte tegengehouden.

Het was inderdaad een tamme vertoning ben na de derde groep ook weg gegaan, wel respect voor jongens als Vd Ven en Ara vond ik wel mooi drukken dat willen de mensen zien ben wel blij dat ik ielja weer even kon aflikken! volgende keer meedrukken is leuker voor het publiek!
even serieus nu
Afgelopen zondag heeft wel weer bewezen dat het organisatirisch beter moet, wat een geklungel met die 50 kg schijven?
atleet moet extra 10 minuten wachten?
een rommeltje achter in de warm up, liepen zelfs mensen te trainen
ongeintereseerd publiek?
lallend bier drinkend tijdens de wedstrijd,(moet pas geschonken worden na de wedstrijd,)
Een speaker ergens uit de mijnen van Limburg ?