AndroidHealthClinic

Competitie bankdrukken 25 november Geldrop

lijkt wel een bitchfight hiero :roflol:

Go Yzord :thumb:

succes iedereen die meedoet vandaag :thumbs:

kan helaas niet gaan kijken door werk en basketball

• Topic Starter Topic Starter
Atlas heeft vooralsnog de leiding genomen na de eerste competitie dag. In Februari een spannend slot en deze wordt wederom bij Atlas zelf gehouden.

Iedereen netjes gedrukt!! Was ene leuke dag.

zijn er nog meer resultaten.

Nee niet echt, de jongens van Hormes hebben op zich niet verkeerd gedrukt maar waren met weinig.

ik vond het qwa wedstrijd vrij makjes niets over de inzet van Wim Bevers en zijn mannen, maar voor een leek die komt kijken is het die, niks althans na 2 groepen, moeilijk het publiek betrokken te houden over de prestaties:
Ad heeft een super wedstrijd gedraaid 235 salla 17,5 kg op z,n PR ik vond die nieuwe jongen van Atlas een talent Jaleb laat zien hoe je je goed moet voorbereiden, en dan Bumper...........................word een eindeloos verhaal
232,5 niet op de borst en dan 2,5 verhogen???
getuigd van weinig inzicht
Organisatie moet anders een goeie betrokken speaker (wiliam Paay)
Inderdaad belichting, muziek net als op NK, iets compacter.
publiek en atleten moeten vermaakt en gestimuleerd worden nu gaat iedereen zitten zuipen kunnen we beter weer achter in de kroeg een wedstrijd gaan organiseren

Het was inderdaad een tamme vertoning ben na de derde groep ook weg gegaan, wel respect voor jongens als Vd Ven en Ara vond ik wel mooi drukken dat willen de mensen zien ben wel blij dat ik ielja weer even kon aflikken! volgende keer meedrukken is leuker voor het publiek!:rolleyes:
even serieus nu
Afgelopen zondag heeft wel weer bewezen dat het organisatirisch beter moet, wat een geklungel met die 50 kg schijven?
atleet moet extra 10 minuten wachten?:mad:
een rommeltje achter in de warm up, liepen zelfs mensen te trainen???
ongeintereseerd publiek?
lallend bier drinkend tijdens de wedstrijd,(moet pas geschonken worden na de wedstrijd,)
Een speaker ergens uit de mijnen van Limburg ?
Begrijp me niet verkeerd maar de dingen als laders en aangevers moet echt geprofesionaliseerd worden (iets voor jou Yzord) anders wordt het echt gevaarlijk:(

Whahah jij mij afgelikt bikebud je hebt niet eens het lef gehad om met me te praten!!
en ja misschien druk ik de volgende competitie wel weer mee.

Whahah jij mij afgelikt bikebud je hebt niet eens het lef gehad om met me te praten!!
en ja misschien druk ik de volgende competitie wel weer mee.

Likkerdeliklikkerdeliklik hmmmm dan zal er wel weer wat afgelikt worden hihihiiii....:D
hoe is ie meid?
Ik lees dat ze je in een andere sport willen.(likken).
;):D
groetjes Roy

Het was inderdaad een tamme vertoning ben na de derde groep ook weg gegaan, wel respect voor jongens als Vd Ven en Ara vond ik wel mooi drukken dat willen de mensen zien ben wel blij dat ik ielja weer even kon aflikken! volgende keer meedrukken is leuker voor het publiek!:rolleyes:
even serieus nu
Afgelopen zondag heeft wel weer bewezen dat het organisatirisch beter moet, wat een geklungel met die 50 kg schijven?
ongeintereseerd publiek?
lallend bier drinkend tijdens de wedstrijd,(moet pas geschonken worden na de wedstrijd,)
Begrijp me niet verkeerd maar de dingen als laders en aangevers moet echt geprofesionaliseerd worden (iets voor jou Yzord) anders wordt het echt gevaarlijk:(

Hahaha, ik mag je wel, bikerbud.

Start men weer eens een leuke thread heb je weer van die Bud,s die weer lopen te zeiken!
Bud is toch "reet" fietsreet dus! cool

en dan Bumper...........................word een eindeloos verhaal
232,5 niet op de borst en dan 2,5 verhogen???

Correctie, beide laatste pogingen van bump waren 235kg. Je bent denk ik in de war met het verhaal wat Bump zei over zijn training. Waar hij 232,5kg net niet op de borst kreeg. Vandaar de verhoging naar 235kg op de wedstrijd.

Ben ik helemaal met je eens. Er zijn al genoeg ongelukken gebeurt daar in Geldrop en de houding van de laders en aangevers komt niet echt betrouwbaar over. Ze komen niet gefocussed over.

Ik pleit voor de steunen die je erbij kan kopen....dat als er iets fout gaat (wat zowieso niet mag gebeuren) dan wordt de halter in ieder geval nog op juiste hoogte tegengehouden.

Ben ik helemaal met je eens. Er zijn al genoeg ongelukken gebeurt daar in Geldrop en de houding van de laders en aangevers komt niet echt betrouwbaar over. Ze komen niet gefocussed over.

Ik pleit voor de steunen die je erbij kan kopen....dat als er iets fout gaat (wat zowieso niet mag gebeuren) dan wordt de halter in ieder geval nog op juiste hoogte tegengehouden.

hey bikerbud tegek man;)

even serieus nu
ongeintereseerd publiek?

Geef je op als vanger / lader / speaker als je het beter kan, het is altijd nog een wedstrijd geen theater voorstelling.

weet niet wie jij bent naam komt me bekend voor?
Maar is al een oude toppic en aan uw reactie te horen bent u alang niet meer op een topmeet geweest Afi\jn???

Terug
Naar boven