XXL Nutrition

Complex Carb Gainer - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg
 
ik ga zo ook ff bestellen. zo ff mijn pas pakken en ff banaan bestellen..... nogh ff vraagje. ik haal redelijk wat eiwitten uit mijn voeding en van whey krijg ik puisten.... is dit dan een goeie xtra aanvulling voor mijn eiwitten??
 
ik ga zo ook ff bestellen. zo ff mijn pas pakken en ff banaan bestellen..... nogh ff vraagje. ik haal redelijk wat eiwitten uit mijn voeding en van whey krijg ik puisten.... is dit dan een goeie xtra aanvulling voor mijn eiwitten??

Ja uiteraard vul je ook je eiwitten er mee aan..
 
Tegenwoordig neem ik de complex carb gainer nu vaak in als ik even geen zin/tijd heb om een rijst met kip maaltijd naar binnen te werken. Smaakt goed en prima samenstelling. Voor mij belangrijk dat er geen suikers inzitten en lekker veel eiwit inzit.

Een blijvertje voor mij...
 
Heb inmiddels de smaak banaan ook geprobeerd, maar heb het idee dat de smaak iets minder aanwezig is als bij de vanille. Desondanks nog steeds goed te drinken en mixen.
 
Heb inmiddels de smaak banaan ook geprobeerd, maar heb het idee dat de smaak iets minder aanwezig is als bij de vanille. Desondanks nog steeds goed te drinken en mixen.

We hebben expres de smaak licht gemaakt. Anders komt het snel je neus uit :D
 
Ik ben van plan deze te gaan kopen, hoor er veel positiefs over dus. Vroeg me alleen af wanneer je het in moet nemen en hoeveel gram. En hoe? Bijvoorbeeld 1 maatlepel per keer?

Zou graag wat horen en dan laat het bulken begin!

EDIT:

Ik zie het volgende staan op de site van XXL Nutrition:

Maaltijdvervanging:
Meng 500ml water of melk met 100 gram (4 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.

Extra eetmoment:
Meng 250ml water of melk met 50 gram (2 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.

Ik wil er geen gehele maaltijd mee vervangen, maar wil het gewoon op een bepaald moment innemen waarop het goed is voor spieraanmaak. Wanneer zou ik niet weten heb geen ervaring met deze producten. Bijvoorbeeld een extra eetmoment voor én na de training, of is dat niet optimaal?

Zou het graag horen.
 
Zou graag het bovenste nog horen, aangezien ik anders niet weet wanneer en hoe ik het in moet nemen.

Ik vroeg me af welke smaak het lekkerst is, banaan of vanille? A.u.b. geen reacties als "probeer het uit", ik zou het graag willen maar die mogelijk ligt momenteel niet binnen mijn budget, het is een hoop geld voor mij, dus.
 
Zou graag het bovenste nog horen, aangezien ik anders niet weet wanneer en hoe ik het in moet nemen.

Ik vroeg me af welke smaak het lekkerst is, banaan of vanille? A.u.b. geen reacties als "probeer het uit", ik zou het graag willen maar die mogelijk ligt momenteel niet binnen mijn budget, het is een hoop geld voor mij, dus.

17 euro voor 1kg, dat is toch geen hoop geld om het eens te proberen. :cool:
 
Hoeveel kg's zijn jullie hier ongeveer mee bijgekomen? Geef ook jullie stats en bf en hoe lang je er al mee bezig bent en ook de hoeveelheid van inname enzo, dan kunne we goed beeld schetsen
 
Ik vroeg me af welke smaak het lekkerst is, banaan of vanille? A.u.b. geen reacties als "probeer het uit", ik zou het graag willen maar die mogelijk ligt momenteel niet binnen mijn budget, het is een hoop geld voor mij, dus.

Als je op safe wil spelen zo ik absoluut voor vanille gaan;) Dat blijft gewoon te doen na een paar kilo. Smaak is niet te zoet, of overheersend zoals vaak het geval is. Banaan moet je echt van houden. Persoonlijk vond ik die zowieso niet echt lekker en na een paar keer smaakte het steeds minder.

Vanille it is:cool:
 
Ik heb zelf een pot vanille en een pot banaan gekocht, zodat ik lekker kan afwisselen :)

En het bevalt goed: goede smaak, lost ook goed op, geen raar gevoel erna, en de juiste samenstelling voor zover ik er verstand van heb.
Ik gebruik het nog maar 2 weken (als extra eetmoment, halve shakes dus) maar ben al wat zwaarder (als het goed is in spiermassa, ik train wel genoeg)
Dit is de beste weight-gain shake die ik tot nu heb geprobeerd. Ik ben benieuwd of ik de smaak lekker blijf vinden (met andere merken kwam het me na een tijd de neus uit)
 
kom je hier snel van bij? en dan bedoel ik word je bf hier hoger van?
 
Is het ook een beetje te drinken als je het met water oplost?
 
Net gekocht, in plaats van mammoth 2500... deze gainer is zelfs nog goedkoper, minder kunstsmaak, mengt beter, betere inhoud en bovendien te mengne met slechts 250ml melk/water/vruchtensap

Ikzelf train 2-3 keer per week. Is deze gainer ook geschikt om op alle dagen te drinken en dus niet alleen op trainingsdagen? ik drond mammoth namelijk ook 6 dagen per week..

Ik wil trouwens wel even melden dat mammoth ook goed spul is, al kom je ook veel in vet aan wat je buikspieren weer vervaagt ;) ik heb er 8 kilo mee gewonne in 4 maanden ofzo
 
Net gekocht, in plaats van mammoth 2500... deze gainer is zelfs nog goedkoper, minder kunstsmaak, mengt beter, betere inhoud en bovendien te mengne met slechts 250ml melk/water/vruchtensap

Ikzelf train 2-3 keer per week. Is deze gainer ook geschikt om op alle dagen te drinken en dus niet alleen op trainingsdagen? ik drond mammoth namelijk ook 6 dagen per week..

Ik wil trouwens wel even melden dat mammoth ook goed spul is, al kom je ook veel in vet aan wat je buikspieren weer vervaagt ;) ik heb er 8 kilo mee gewonne in 4 maanden ofzo

Mammoth mag je nog geen eens vergelijken met Complex Carb Gainer.. Complex gainer bevat totaal geen suikers en een veel hoger eiwitpercentage. Waardoor het ook geschikt is al maaltijdvervanger.

René
 
Als je op safe wil spelen zo ik absoluut voor vanille gaan;) Dat blijft gewoon te doen na een paar kilo. Smaak is niet te zoet, of overheersend zoals vaak het geval is. Banaan moet je echt van houden. Persoonlijk vond ik die zowieso niet echt lekker en na een paar keer smaakte het steeds minder.

Vanille it is:cool:

Sinds een week of 2 is de banaan iets minder zoet gemaakt, zodat de smaak iets minder sterk wordt.

René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven