Fitness Seller

Review Complex Carb Gainer - XXL Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ideale maaltijdvervanger.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Net mee begonnen.Hoe is de smaak van dit supplement? Op dit moment slechts 1 smaak verkrijgbaar, namelijk vanille. Niet mijn favoriet, maar deze bevalt me goed. Ook de dikte is perfect, zelfs met water gemixt.Welke dosis heb je gebruikt? Na trainingsdagen 2 maal daags 100 gramWaar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 5kg--- 60 euro.Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs, goede smaak, goede service, relaxte emmers.Mijn review:

Ben zeer tevreden over de smaak van deze weightgainer. Zelf mix ik altijd met water en drink 'm dan een paar uur later pas op. De smaak is dan nog beter en de shake lekker vol.
Nu nog wachten op meerdere smaken;).

Al met al zeker een aanrader!

pic1183977129.jpg

ja, ik dacht wel dat het die meel zou zijn, kon niet anders. Mss kan je daar nog wat aan werken :D

hij mengt trouwens wel makkelijk en schuimt niet bij het schudden, dus dat zijn wel positieve punten

Nee juist niet.. dan gaan die vezels eraan is juist goed zo :D

Zit alweer een tijdje te denken of ik een nieuwe gainer moet kopen. Had tot voor kort de gainer van Dymatize (vanille), maar die was zo vreselijk zoet, dat ik hem niet meer weg kreeg. Daarnaast zit er ook veel fructose (als ik me niet vergis de slechtste suiker om spieren aan te zetten) in. Maar deze lijkt me wel goed.

heb mn pot binne van XXL nutrition ik weeg vandaag 80 Kilo en dat is precies op 1 april ben benieuwd hoeveel ik over een maand weeg =)

Zit alweer een tijdje te denken of ik een nieuwe gainer moet kopen. Had tot voor kort de gainer van Dymatize (vanille), maar die was zo vreselijk zoet, dat ik hem niet meer weg kreeg. Daarnaast zit er ook veel fructose (als ik me niet vergis de slechtste suiker om spieren aan te zetten) in. Maar deze lijkt me wel goed.

Ik weet zeker dat je tevreden bent met CCG! die is ook niet zo zoet.

Vandaag m'n pakket binnengekregen; waaronder 10KG CCG, vanille geproefd, en écht lekker, mixt goed, schuimt niet ! Aanrader !

Hey',

Ik ben ook van plan de CCG te nemen, alleen heb ik eerst even wat vraagjes;):

Is de smaak banaan dezelfde als die van de Whey (instant) ?
En is het mogelijk wat samples te krijgen ?

Alvast bedankt :D

Hey',

we hebben geen samples helaas.. de smaak is iets zachter en vind ik nog lekkerder dan die van de whey.

rene

Hey',

Vind ze allemaal erg natuurlijk smaken, zowel de pro80, whey als CCG banaan smaak!:D

Vandaag weer banaan dag, hmmmm, vind'm écht lekker natuurlijk smaken!

...

Laatst bewerkt:
als je de shake langer laat staan neemt de havermoutmeel dan meer water op?of zet het uit dat je een voller gevoel krijgt?want lees dat als je gelijk drinkt niet een vol gevoel krijgt.ik wil eigenlijk wel een voller gevoel krijgen

als je de shake langer laat staan neemt de havermoutmeel dan meer water op?of zet het uit dat je een voller gevoel krijgt?want lees dat als je gelijk drinkt niet een vol gevoel krijgt.ik wil eigenlijk wel een voller gevoel krijgen

denk eens na... wat denk je dat er in je maag gebeurt? ;)

Heb Gisteren 5 kg (2x2.5 kg) Vanille binnen gekregen
Moet wel even opletten op de emmer staat dat je 4 scheppen moet nemen maar dan heb je 200 gram ipv de 100 grams die geadviseerd wordt.
Smaak is erg zoet, nu gebruik ik totaal geen suiker in mijn drankjes dus zal wel een kwestie van wennen zijn, het drinkt verder makkelijk weg.
Ik mis alleen een goed advies op emmer over de momenten van inname.
Ik neem aan 's-ochtends en op trainingsdagen extra na de training?
Zag in een aantal reviews dat er geen verzendkosten werden berekend maar dat is dan zeker vanaf een bepaald bedrag want ik betaalde wel 4 euro (niet veel maar ook niet gratis)

Heb Gisteren 5 kg (2x2.5 kg) Vanille binnen gekregen
Moet wel even opletten op de emmer staat dat je 4 scheppen moet nemen maar dan heb je 200 gram ipv de 100 grams die geadviseerd wordt.
Smaak is erg zoet, nu gebruik ik totaal geen suiker in mijn drankjes dus zal wel een kwestie van wennen zijn, het drinkt verder makkelijk weg.
Ik mis alleen een goed advies op emmer over de momenten van inname.
Ik neem aan 's-ochtends en op trainingsdagen extra na de training?
Zag in een aantal reviews dat er geen verzendkosten werden berekend maar dat is dan zeker vanaf een bepaald bedrag want ik betaalde wel 4 euro (niet veel maar ook niet gratis)

is pas als je 2 diverse producten koopt,dan is de verzendkosten gratis.dus als je bv 3 potten(zelfde gewicht) koopt dan zal het nog steeds als 1 gelden.

is pas als je 2 diverse producten koopt,dan is de verzendkosten gratis.dus als je bv 3 potten(zelfde gewicht) koopt dan zal het nog steeds als 1 gelden.

nee klopt niet.... alleen bulk of meerstuks aanbiedingen gelden als 1 product...

nee klopt niet.... alleen bulk of meerstuks aanbiedingen gelden als 1 product...

Ok ik snap het.
De zoete smaak daar ben ik al weer aan gewend hoor.
Neem nu elke dag 100 gr met water rond het middaguur en 100 gr na de training (rond 22.30 uur) In de ochtend eet ik havermoutpap dan is het voor mij een beetje te veel van het zelfde.
Of adviseren jullie anders

Zoet smaakt ie idd wel:)!
Welke zoetstof gebruiken jullie?

Heb hem een tijdje geleden ook gehad....verdomme zeg, kreeg het niet door mn keel! Verder niks tegen XXL ofzo, bestel er altijd. Maar dit heb ik na 1 dosering direct weggegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven