MuscleMeat

Nieuws Complottheorie over Phelps

bij elk topic van jou lijkt het niveau ook welweer te zakken, mijn complimenten!

7 of 8.

Hans Kroon zal nooit een kopere medaille halen terwijl houston rukkend in het publiek the guys on stage ziet, flexing guns and shit.

Van het eerste en 3e filmpje kan je niet veel maken. Maar het 2e toont bij de laatste foto wel dat Cavic nog boven die plaat zit met z'n handen.

Van het eerste en 3e filmpje kan je niet veel maken. Maar het 2e toont bij de laatste foto wel dat Cavic nog boven die plaat zit met z'n handen.

De bovenste op die foto is Phelps he?

Overigens voor de mensen die denken op dit soort filmpjes het verschil uit te kunnen maken: een camera schiet +- 30 beeldjes per seconde. En dat is ongecomprimeerd.

De bovenste op die foto is Phelps he?

Overigens voor de mensen die denken op dit soort filmpjes het verschil uit te kunnen maken: een camera schiet +- 30 beeldjes per seconde. En dat is ongecomprimeerd.
No shit Sherlock. Ik had het wel degelijk op de onderste. Zit met z'n vingertoppen wel op die lijn, maar niet op de plaat eronder.

Ja en dan? Phelps zit er toch verder boven? Dus wat zegt die foto precies? Sherlock?
Gezien het feit dat Phelps op dat moment meer snelheid had dan Cavic? Dat het wel mogelijk is dat hij eerst aantikt. Met z'n vingertoppen dan. En gezien Cavic met z'n vingertoppen boven die plaat zit en horizontaal vooruitgaat, heeft hij misschien die plaat pas met z'n handpalmen aangeraakt. Is maar een theorie hoor, wil wel eens het volledig filmpje duidelijk zien.

Gezien het feit dat Phelps op dat moment meer snelheid had dan Cavic? Dat het wel mogelijk is dat hij eerst aantikt. Met z'n vingertoppen dan. En gezien Cavic met z'n vingertoppen boven die plaat zit en horizontaal vooruitgaat, heeft hij misschien die plaat pas met z'n handpalmen aangeraakt. Is maar een theorie hoor, wil wel eens het volledig filmpje duidelijk zien.

Natuurlijk tikt Phelps als eerste aan. Met die meting is echt niet gesjoemeld hoor. Mijn punt is slechts dat je daar ook echt meetapparatuur voor nodig hebt, op de film ga je het niet zien.

Natuurlijk tikt Phelps als eerste aan. Met die meting is echt niet gesjoemeld hoor. Mijn punt is slechts dat je daar ook echt meetapparatuur voor nodig hebt, op de film ga je het niet zien.
Da's ook mijn punt hoor. Ik weerleg maar even die k*tfilmpjes van Houston, met zo'n theorietjes altijd.

Volgens mij is Phelps een Alien. ET kon ook al z'n vinger laten groeien, wel handig in zulke situaties.

Haha, wat moeten we precies zien? ik zie 2 zwemmers die "gelijktijdig" aantikken, ik ga ervan uit dat er dan een elektronische meting aan te pas komt. Of heeft hij dan mss ook al die wereldrecords gezwommen omdat dat deel uitmaakte van het grote complot? :roflol:

Zolang Phelps van die huge oren heeft verliest hij niet... beetje wapperen ermee en je hebt een extra slag :D

ach, mochten ze echt keiharde bewijzen hebben zou ik als ik hem was gewoon 1tje afstaan sportief + je hebt er nog steeds 7 en je krijgt fame voor je actie.

De hamvraag van dit hele verhaal moge duidelijk zijn. Namelijk: Als Phelps in Beijing had moeten zwemmen zonder badmuts, had hij dan ook 8 medailles gehaald? Deze vraag is serieus bedoeld. Phelps is namelijk in het bezit van 2 enorme flaporen, die meer weg hebben van schotelantennes dan normale menselijke oren. Door die badmuts worden zijn oren tegen zijn hoofd aangeduwd. Maar zonder deze badmuts produceert hij door de enorme omvang van zijn oren een gigantische weerstand in het water ten opzichte van zijn concurrenten. Ik ben dan ook van mening dat Phelps het zonder badmuts duidelijk zou hebben afgelegd tegen Cavic op de 100 meter vlinderslag.

Haha, wat moeten we precies zien? ik zie 2 zwemmers die "gelijktijdig" aantikken, ik ga ervan uit dat er dan een elektronische meting aan te pas komt. Of heeft hij dan mss ook al die wereldrecords gezwommen omdat dat deel uitmaakte van het grote complot? :roflol:

weet je niet dan? er zijn van die speciale chineesjes met bionische ogen dat nog verder reikt dan welk meetapparatuur dan ook:rolleyes:

kortom: i see jack shit.

Zonder been had Phelps het afgelegd tegen Eric Moussambani.

http://www.youtube.com/watch?v=pcb3YeZDmp0

Je mag nou eenmaal een badmuts gebruiken, heeft weinig nut te bedenken hoe Phelps het er vanaf had gebracht zonder badmuts. Zonder water had Bolt de 100m vrij gewonnen.

Terug
Naar boven