OneUp
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het 1e filmpje is duidelijk te zien dat Phelps eerder is.
Ik denk dat phelps eigenlijk stiekem een vis is. Welke mens eet er nou 12000kcal per dag?
Nou weet ik niet of er ergens in de reglementen staat of vissen wel dan niet mee mogen doen.
Van het eerste en 3e filmpje kan je niet veel maken. Maar het 2e toont bij de laatste foto wel dat Cavic nog boven die plaat zit met z'n handen.
No shit Sherlock. Ik had het wel degelijk op de onderste. Zit met z'n vingertoppen wel op die lijn, maar niet op de plaat eronder.De bovenste op die foto is Phelps he?
Overigens voor de mensen die denken op dit soort filmpjes het verschil uit te kunnen maken: een camera schiet +- 30 beeldjes per seconde. En dat is ongecomprimeerd.
No shit Sherlock. Ik had het wel degelijk op de onderste. Zit met z'n vingertoppen wel op die lijn, maar niet op de plaat eronder.
Gezien het feit dat Phelps op dat moment meer snelheid had dan Cavic? Dat het wel mogelijk is dat hij eerst aantikt. Met z'n vingertoppen dan. En gezien Cavic met z'n vingertoppen boven die plaat zit en horizontaal vooruitgaat, heeft hij misschien die plaat pas met z'n handpalmen aangeraakt. Is maar een theorie hoor, wil wel eens het volledig filmpje duidelijk zien.Ja en dan? Phelps zit er toch verder boven? Dus wat zegt die foto precies? Sherlock?
Gezien het feit dat Phelps op dat moment meer snelheid had dan Cavic? Dat het wel mogelijk is dat hij eerst aantikt. Met z'n vingertoppen dan. En gezien Cavic met z'n vingertoppen boven die plaat zit en horizontaal vooruitgaat, heeft hij misschien die plaat pas met z'n handpalmen aangeraakt. Is maar een theorie hoor, wil wel eens het volledig filmpje duidelijk zien.
Da's ook mijn punt hoor. Ik weerleg maar even die k*tfilmpjes van Houston, met zo'n theorietjes altijd.Natuurlijk tikt Phelps als eerste aan. Met die meting is echt niet gesjoemeld hoor. Mijn punt is slechts dat je daar ook echt meetapparatuur voor nodig hebt, op de film ga je het niet zien.
Haha, wat moeten we precies zien? ik zie 2 zwemmers die "gelijktijdig" aantikken, ik ga ervan uit dat er dan een elektronische meting aan te pas komt. Of heeft hij dan mss ook al die wereldrecords gezwommen omdat dat deel uitmaakte van het grote complot?![]()