Fitness Seller

Nieuws Complottheorie over Phelps

De hamvraag van dit hele verhaal moge duidelijk zijn. Namelijk: Als Phelps in Beijing had moeten zwemmen zonder badmuts, had hij dan ook 8 medailles gehaald? Deze vraag is serieus bedoeld. Phelps is namelijk in het bezit van 2 enorme flaporen, die meer weg hebben van schotelantennes dan normale menselijke oren. Door die badmuts worden zijn oren tegen zijn hoofd aangeduwd. Maar zonder deze badmuts produceert hij door de enorme omvang van zijn oren een gigantische weerstand in het water ten opzichte van zijn concurrenten. Ik ben dan ook van mening dat Phelps het zonder badmuts duidelijk zou hebben afgelegd tegen Cavic op de 100 meter vlinderslag.

:hahaha::roflol:

hoe kom je erop:roflol:

goed dat Moussambani het probeert, maar waarom laten ze zulke sporters toe? hij wordt meer uitgelachen dan dat men respect voor hem heeft.

goed dat Moussambani het probeert, maar waarom laten ze zulke sporters toe? hij wordt meer uitgelachen dan dat men respect voor hem heeft.

Zelfde reden waarom Yuri van Gelder geen wildcard kreeg, IOC wil graag zoveel mogelijk verscheidenheid aan landen hebben bij de diverse sporten. Dat die gasten dan de 100m lopen in 18 seconden,hun tegenstander i.p.v. de roos kapot schieten, verzuipen in het zwembad of hun nek breken op de rekstok zal ze weinig uitmaken

Zelfde reden waarom Yuri van Gelder geen wildcard kreeg, IOC wil graag zoveel mogelijk verscheidenheid aan landen hebben bij de diverse sporten. Dat die gasten dan de 100m lopen in 18 seconden,hun tegenstander i.p.v. de roos kapot schieten, verzuipen in het zwembad of hun nek breken op de rekstok zal ze weinig uitmaken

ergens snap ik het wel, maar aan de andere kant vind ik het heel erg jammer, omdat het ten koste gaat van de kwaliteit van de diverse sporten.
het is maar de afweging die je maakt; een groter verscheidenheid aan landen, waardoor je het bereik van OS nog groter maakt (maar in de 1e ronden toch allemaal afvallen) of juist meer kwaliteit aantrekken, wat de concurrentie vergroot en juist zorgt voor meer kijkcijfers.

of heb ik het nou bij het verkeerde eind??

Terug
Naar boven