XXL Nutrition

Computer nerd HELP

Wanneer gaat ie uit ? Direct zodra je hitmanpro start? of tijdens welk programma cq handeling valt de pc uit? Welke versie van Windows staat er op je pc?

te weinig geheugen misschien?

256 mb is veel te weinig, 512 mb is net te doen...........beter 1 gb

;)

Nog steeds geen reactie @ topicstarter...

Draai de hitman eens in windows veilige mode met netwerk.. :)

benchmarc!!!!!!!!!!!!! waar ben je ? :P

Bench weet niks van virussen, want die heeft hij nooit. Anti-v software gebruikt hij ook niet. :rolleyes:

Ik zou het programma eraf gooien en opnieuw installeren.

Misschien dat het programma vernaggeld is.

• Topic Starter Topic Starter
Hiekie zei:
Wanneer gaat ie uit ? Direct zodra je hitmanpro start? of tijdens welk programma cq handeling valt de pc uit? Welke versie van Windows staat er op je pc?

Zodra ik Hitmanpro start, (dus op start druk) dan herstart de computer, ik draai op XP

klusmier zei:
te weinig geheugen misschien?

256 mb is veel te weinig, 512 mb is net te doen...........beter 1 gb

;)

Ik heb 1GB werkgeheugen

Hiekie zei:
Nog steeds geen reactie @ topicstarter...

Draai de hitman eens in windows veilige mode met netwerk.. :)

Heb ik al een keer geprobeerd, zelfde effect

Emile zei:
Ik zou het programma eraf gooien en opnieuw installeren.

Misschien dat het programma vernaggeld is.

Dat was het eerste wat ik heb gedaan :D

Ik ben nu alle anti-spyware programma's één voor één onafhankelijk van Hitmanpro aan het laten draaien.

Ik zie wel dat ik ActMon Computer Monitoring op mijn computer heb staan iemand is wel bezig geweest, nu nog een manier vinden om die troep te verwijderen.

bench is toch het virus ? :D

Eens scannen met de laatste versie van Hijackthis en logje hier plaatsen...

pff teveel moeite :D het is toch de computer op mijn werk.

Mijn eigen werkt prima :p

Als het de computer op je werk is laat je dit oplossen door de sys admin himself. Jij moet er op kunnen werken.

Dat ben ik :D

geen antivirus op de achtergrond mee draaien geen andere spyware troep mee draaien knal anders in ms config al je niet microsoft service' s uit start op in veilige modus kijk of tie et dan doet??

Als je pc herstart is kijk eens in je logboeken onder computerbeheer in het configuratie scherm, voer de foutcode in op google of op de microsoft pagina , dit helpt nog wel eens . Anders je geheugendump groter zetten , en met het programma microsoft debugger de minidumps laden. Kun je echt een hoop info uit halen Meer info over microsoft debuggeer :

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven