XXL Nutrition

computer problemen nr ...?

• Topic Starter Topic Starter
Ook niet onbelangrijk om te vermelden dit staat in het zelfde venstertje (scrollend naar beneden);

''Details: Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken''

Iets zegt me dat ik (wderom) genadeloos genaaid ga zijn en dan niet op een manier waar ik van hou...

Ga even een hardware compenenten check uitvoeren, zodat dat dat hopelijk in ieder geval uit te sluiten valt. Alvorens ik een andere account ga aanmaken.

updatje; 11.45 uur

Deze pc is trouwens wel samengesteld en gebouwd door een gerenomeerd computerbedrijf. Excuses voor de verwarring.

De hd compententest kon ik niet vinden.

maar heb wel even gesnuffeld in de C/documents en settings map: Mijn bureablad + alle snelkoppelingen staan idd. daarin helemaal zoals ik ze voor het laast had. Goede nieuws is dus; ze zijn niet helemaal weg. Zoals een forumlid al eerder verwees.

de computer start in ieder geval op met de administrator profiel MAAR lijkt het profiel (of in ieder geval bureablad te laden) van de all users account.

De reden waarom ik dit denk is omdat; de icoontjes van bureaublad overeen komen met; C/document & settings/all users/bureaublad.

Hij lijkt dus als tijdelijk profiel mijn All users account in te laden?

Kunnen jullie daar iets mee?

Ook heb ik nog een specifieke jaccis account; die moet blijven want dat is voor remote desktop.

Mijn doc & settings bestaan uit 4 mappen: admin,all users,jaccis,TEMP (als in temporary)? hier in staat niets bij bureaublad.

de link van The rock

http://support.microsoft.com/kb/812339/nl

Ik kan niets direct zien wat duidt op beschadeging of verwijdering in de map: C/ documents&settings/adminstrator.

En het linkje van The Rock lost toch niet het probleem op?
Krijg ik mijn oude profiel toch niet mee terug?

nee, iemand de rest van zn misserable computer leven met windows laten werken is een peuk plan :D. deze kerel heeft al tig zielige probleem topics geopend. hoeveel problemen moet je krijgen voordat het kwartje gaat vallen? daarnaast krijg je windows sneller stuk dan linux.

and then again, some people NEVER learn.
Ik denk niet dat het verstandig is om Jaccis met Linux te laten werken, besef je wel de hoeveelheid vragen die we gaan krijgen... ik krijg er nu al hartkloppingen van. :(

@Jaccis: je moet gewoon eens een keer zelf initiatief nemen, en iets uit jezelf proberen, op deze manier leer je natuurlijk echt niets, de meeste vragen die je stelt kan je met wat Google-Fu binnen 5 minuten oplossen.

Maar goed, je luistert toch alleen naar wat je zelf wilt horen, see no evil..hear no evil.

laatst was mn systeem naar de kloten omdat ik mn resolutie verkeerd zette, weet niet meer welke distributie het was maar vond het toch idioot dat ze zo'n basis ding over het hoofd hebben gezien

en probeer maar eens een programma te installeren, jaja jullie linux fans zijn enthousiast over die "centrale programmas" maar de average joe die amper met windows overweg kan zal hier niet mee gediend zijn

punt is dat het al te moeilijk gaat zijn om de resolutie te veranderen dus dat dat probleem niet ter sprake kan komen :p

Jaja... Zulke problemen heb je met een Mac niet! :D

mac fanboy alert!!! :D ;)

problems seems to be solved

probleem lijkt verholpen zijn.

Degene die netjes hebben geholpen, super bedankt!

Ik ben eigenwijs geweest en heb om eerlijk te zijn niets van jullie tips opgevolgd.

Wat ik heb gedaan is bij c-rechtermuisknop - eigenschappen-extra opdracht gegeven; foutopsporing en herstellen.

En daarna opgestart en deze helemaal laten uitvoeren.

Ik kreeg na het uitvoeren en wachtwoord opgeven; gewoon mijn account en bureablad zoals ie was.

probleem lijkt verholpen zijn.

Degene die netjes hebben geholpen, super bedankt!

Ik ben eigenwijs geweest en heb om eerlijk te zijn niets van jullie tips opgevolgd.

Wat ik heb gedaan is bij c-rechtermuisknop - eigenschappen-extra opdracht gegeven; foutopsporing en herstellen.

En daarna opgestart en deze helemaal laten uitvoeren.

Ik kreeg na het uitvoeren en wachtwoord opgeven; gewoon mijn account en bureablad zoals ie was.

dont worry! we zullen hier de volgende keer weer zijn om je belachelijk te maken :D

jaccis, misschien is het handiger om lid te worden bij een computerforum. ik zie altijd zoveel vragen van je, misschien dat die daar als eens eerder behandeld zijn, en anders heb je misschien sneller een antwoord waar je wat aan hebt.

nationaalcomputerforum.nl is wel een goede. ook handig als je virusproblemen e.d hebt om dan een highjack this logje te kunnen plaatsen.

als jij je resolutie verkeerd zet is je systeem niet naar de klote.
die kan je gewoon terug schakelen.. en wel op meerdere manieren.
het had idd mooi geweest als het niet mogelijk zou zijn om een te hoge resolutie in te stellen. maar 5 seconden googlen en je had het zelf kunnen fixen.

ja laten we een pc noob gaan laten dubbelbooten

daar is helemaal geen dualboot voor nodig, hoe kom je daar nu toch bij?
je hebt ALTIJD een CLI, daarnaast ook vaak X11 safemode/fallback mogelijkheden.

ik voel het volgende argument al aankomen, een CLI is natuurlijk veel te moeilijk... let's not go there.

daar is helemaal geen dualboot voor nodig, hoe kom je daar nu toch bij?
je hebt ALTIJD een CLI, daarnaast ook vaak X11 safemode/fallback mogelijkheden.

ik voel het volgende argument al aankomen, een CLI is natuurlijk veel te moeilijk... let's not go there.
dit wil toch zeggen dat de gebruiker op voorhand moet gaan opzoeken wat een "cli" is, toen mijn installatie stukliep had ik nog nooit gehoord van een "cli" en voor iemand zo'n "cli" kan gaan suggeren moet je toch een dualboot hebben en oplossingen googlen, personen bellen kan natuurlijk ook maar zou niet weten naar waar ik moet bellen

sja, een cli is een onwijs ingewikkeld iets... laten we het een dos-box noemen en dan snapt iedereen me ineens ;).

ik heb gewoon een "linux failsafe" boot optie, net als alle andere fatsoenlijke distro's tegenwoordig.

bij problemen kan je bij je buren/werk/vrienden ff googlen, zie de issue niet zo.
zelfde wat je zou doen met een rotte windows install, ohnee.. dan herinstalleren we zonder te klagen omdat we dat nu eenmaal gewend zijn.

altijd dat meten met 2 maten... als het op windows vs "iets anders" aankomt.

ben jij MCSE'er toevallig ??? ;)

Ff Googlen bij de buren, alleen lullig dat niemand hier een PC heeft.

lijkt wel een discussie met gelovigen dit, we kunnen erover blijven praten en opt einde zal er niemand overtuigd zijn:roflol:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven