MuscleMeat

concentraat/ isolaat?

itsa me mario

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
76kg
Dag,
ik wil graag eiwitten gaan kopen, maar ik weet niet goed wat ik moet nemen. Isolaat is 90%+ eiwitten, en concentraat heb ik gelezen rond de 70 ofzo, maar wat is het verschil, waarom zou ik bv isolaat nemen dan? Isolaat valt ook nog wel mee in prijs, 4 kilo voor 65 euro, en ik kijk altijd op body en fitshop maar er staat niks van concentraat? Is dit misschien whey petfection? Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Dag,
ik wil graag eiwitten gaan kopen, maar ik weet niet goed wat ik moet nemen. Isolaat is 90%+ eiwitten, en concentraat heb ik gelezen rond de 70 ofzo, maar wat is het verschil, waarom zou ik bv isolaat nemen dan? Isolaat valt ook nog wel mee in prijs, 4 kilo voor 65 euro, en ik kijk altijd op body en fitshop maar er staat niks van concentraat? Is dit misschien whey petfection? Alvast bedankt!

Hey,

Weet niet of je er al uit bent? Isolaat wordt sneller opgenomen, is meer gezuiverd en daardoor ook iets duurder. Isolaat is ideaal voor na de training of als je net wakker bent. Heb zelf ook whey perfection en Isolaat. Al wil ik na deze pot Hydrolisaat gaan proberen, nog schoner en nog snellere opname :)

Ik zou als ik jou was voor de Whey Perfection gaan ;)
Waarschijnlijk is dit je eerste whey die je gaat kopen? Anders had je de vraag niet eens hoeven stellen.
Isolaat perfection is ideaal als je bent aan het cutten en echt tot het uiterste wilt gaan. Whey perfection is prima voor bulk en "normale" cut.

• Topic Starter Topic Starter
dus concentraat is de bedoeling dat het niet zo snel word opgenomen? En bedankt voor de reacties!

dus concentraat is de bedoeling dat het niet zo snel word opgenomen? En bedankt voor de reacties!

Er zal geen significant verschil zitten tussen de opname van whey concentraat of whey isolaat. Is gewoon een marketing praatje om je de duurdere versie aan te smeren.

Ik zou altijd voor concentraat gaan, tenzij je last hebt van lactose overgevoeligheid/intolerantie.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt iedereen!

Zou toch voor isolaat kiezen ;) Is duidelijk dunner en anders van samenstelling!

je hebt al een whey concentraat van 79-80% xxl heeft die

Terug
Naar boven