MuscleMeat

Amino's ipv whey

Bezoekers in dit topic

polotraxx

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
4.552
Waardering
2.314
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Beste DBB

Maat van me 'kan' niet tegen whey. Dit zegt hij en wijkt er niet van af. Geen concentraat, isolaat of hydrolisaat. Tegen neutrale whey kan hij beter tegen maar dit vindt hij niet te drinken.
Nadat ik hem had verteld dat je er desnoods fruit/nesquik/flavor drops/... kan in doen voor de smaak geeft hij toch niet toe.

Nu eet hij naar mijn weten wel redelijk goed maar hij zou toch een soort van wheyshake willen drinken op sommige dagen dat hij niet aan zijn eiwitten zou komen. Is het dan eigenlijk goed genoeg om een amino shake te drinken? Ipv de gewone doseringen (meestal 5-10 gram) dan wel +-30 gram.
Volgens mij maakt het niet echt uit maar stel de vraag hier toch. Misschien dat er andere redenen zijn om hem toch te proberen overtuigen van een neutrale whey met flavor drops oid te nemen.

Alvast bedankt ;)
 
Amino's hebben een andere werking en doel.
 
geef hem deze

Special-Considerations-for-Beta-Blockers.jpg

omdat ie zo beta is

letrozole.jpg

omdat ie zeikt als een wijf
 
Amino's hebben een andere werking en doel.

Maar is het mogelijk? Mij lijkt het ook gewoon 'goed genoeg' om een aminoshake te nemen ipv wheyshake.
geef hem deze


omdat ie zo beta is


omdat ie zeikt als een wijf
Haha vind ik ook :p maar toch ben ik hier zelf ook wel benieuwd naar. Neem soms ook op zondag liever een aminoshake dan zo een dikke romige chocoladewhey. Maar dan enkel als ik te brak ben van het weggaan, al drie pizza's heb weggevreten en dus nog wat eiwitten nodig heb :')
 
Of vreet gewoon kipfilet, shake is geen must maar een luxe om makkelijk aan de eiwitten te komen.
 
aminos verteer/absorbeer/metaboliseer je tan2 snel en dat is niet echt handig aangezien je idealiter constante aanvoer/aanwezigheid wil hebben en de verhouding waarin ze aanwezig zijn in een product zijn soms ook compleet debiel.
 
Hij zou eventueel peptopro kunnen gebruiken als een hele dure vervanging van whey..
 
Hij zou eventueel peptopro kunnen gebruiken als een hele dure vervanging van whey..
Wordt wel hele dure vervangin. Plus is peptopro niet immens ranzig? :')
Het gaat hem niet over een dagelijkse shake maar over een shake die maar af en toe wordt genomen. Leid ik toch af uit zijn uitleg. Ik heb ook dagen dat ik niet aan mijn eiwitten kom of gewoon veel te lui ben om eten klaar te maken en dan maar snel een shake drink :D
 
Wel bijzonder dat de smaak van amino's er beter in gaat dan Whey.. Chemisch smaakje van de meeste amino's loop ik zelf niet echt warm voor.

Wat vindt hij van proteinrepen? Meer calorieën en meestal minder kwalitatief eiwit voor (veel) meer geld.. Maar als het voor soms is is het wellicht een oplossing?

Ps: als hij gewone Whey niet lekker vindt sluit ik me bij JW aan.. Niet zeuren (trouwens na een tijdje wen je vanzelf aan een smaak... Eerste biertje of kopje koffie ooit was ook geen feest).
 
Wel bijzonder dat de smaak van amino's er beter in gaat dan Whey.. Chemisch smaakje van de meeste amino's loop ik zelf niet echt warm voor.

Wat vindt hij van proteinrepen? Meer calorieën en meestal minder kwalitatief eiwit voor (veel) meer geld.. Maar als het voor soms is is het wellicht een oplossing?

Ps: als hij gewone Whey niet lekker vindt sluit ik me bij JW aan.. Niet zeuren (trouwens na een tijdje wen je vanzelf aan een smaak... Eerste biertje of kopje koffie ooit was ook geen feest).
Hmm proteinerepen zelf nog niet eens aan gedacht. Damn, lijkt mij wel simpel haha, liggen hier ook in de kast :p
Amino's vind ik persoonlijk (sommige smaken dan) vlotter drinken met een kater dan zo een volle romige chocolade whey bij 30°C buiten :p
 
alternatief voor eiwitrepen
eiwitpannenkoeken bakken.
 
Ik begrijpen het probleem niet. Als ik alleen eet wat ik lekker vind dan krijg ik nooit voldoende voedingsstoffen binnen. Eten hoeft niet altijd lekker te smaken.

Buiten dat. Als ik het mij goed herinner kun je alles zo'n beetje weg krijgen na het 6 keer gegeten te hebben. Het wordt dan niet plotseling lekker maar je proeft de intense smaak waar je eerst een afkeer van had dan niet meer.

Een andere tip is, ruik niet aan je voedsel. Je smaakervaring wordt voor een groot deel bepaald door je reukvermogen.
 
Ik begrijpen het probleem niet. Als ik alleen eet wat ik lekker vind dan krijg ik nooit voldoende voedingsstoffen binnen. Eten hoeft niet altijd lekker te smaken.

Buiten dat. Als ik het mij goed herinner kun je alles zo'n beetje weg krijgen na het 6 keer gegeten te hebben. Het wordt dan niet plotseling lekker maar je proeft de intense smaak waar je eerst een afkeer van had dan niet meer.

Een andere tip is, ruik niet aan je voedsel. Je smaakervaring wordt voor een groot deel bepaald door je reukvermogen.
Persoonlijk eet ik enkel dingen die ik lekker vind, en kom zonder problemen aan al mijn voedingsstoffen hoor :D
 
Of hij vindt een hoop lekker.

Zo moeilijk is het niet om te eten wat je lekker vindt en aan je micros en macros te komen.
 
Waarom is dit onmogelijk? Ik eet enkel dingen die ik lekker vind en kom met gemak aan mijn micro's/macro's.
Of hij vindt een hoop lekker.

Zo moeilijk is het niet om te eten wat je lekker vindt en aan je micros en macros te komen.
Idd, Waarom zou je dingen eten die je niet lekker vind, mogelijkheden genoeg.
 
Idd, Waarom zou je dingen eten die je niet lekker vind, mogelijkheden genoeg.
Als je niet 6x per dag kip rijst brocolli eet en olijfolie, ben je niet hardcore genoeg.

Doe mij maar lekker bruine boterham met pindakaas en wat biefstuk erbij.
 
Als je niet 6x per dag kip rijst brocolli eet en olijfolie, ben je niet hardcore genoeg.

Doe mij maar lekker bruine boterham met pindakaas en wat biefstuk erbij.
Damn, dan ben ik niet hardcore :(
boterhammen eet ik eigenlijk zelden tot nooit. Ben dat beu gegeten van schooltijd. Heb 's middags altijd warm eten op het werk en 's avonds thuis ook. Woon nog thuis en mijn ma werkt niet dusja :D
 
Back
Naar boven