Fitness Seller

concept kuurtje

zou indd later met de aas beginnen dan met de sth, zou bij week 5 beginnen, dan gaat de sth pas zn werk doen (en slaan je lange esters in als je frontload). en k zou ook even kijken hoeveel je ken hebben, dbc01 kon net 5/4 iu aan (d8 ik). als je 5 iu aan kan gewoon doen (die paar centen maken dan toch nix meer uit). en de dianabol niet zo laat nemen gewoon doen als je met deca of bold begint 100mg kan best IMO als je maar 1 dosis aan houd en niet langer dan 6 weken) en de t3 gewoon blijven nemen zo lang je bezig bent(MET sth). en zou k igf in t begin van je kuur nemen omdat je daarmee nieuwe spiercellen aanmaakt die je met AAS laat groeien.
en zou ik clomid en nolvadex pakken en langer dan 1 week(minimaal 4 weken)
DIT IS MIJN INZIEN OP DEZE KUUR!

ziet er lekker uit hoor , dat je maar veel mag groeien..

ben eigenlijk wel benieuwd wat dit soort flinke kuren nou kosten?? tuurlijk kan je heb zo duur maken als je zelf wilt maar toch.. of mag dat niet gevraagd worden :whip:

k vin namelijk mn eigen kuur al flink prijzig :p

Heb je kuurtje ff wat leesbaarder gemaakt. Klopt-ie zo?
Heftige kuur, ben benieuwd wat het je oplevert en idd ook wel naar wat het jou kost...

Succes, zal je log met intresse volgen (neem aan dat je ons op de hoogte houdt via een log - wanneer ga je starten?)

Week
STH
Test-E
D-Boll
Test-Prop
Sustanon
Deca
Eq
T3
IGF-1 L3
Nolvadex
Clomid
1
2iu/5/2
750mg
50mg ed
400mg
25mcg ed
2
2iu/5/2
750mg
50mg ed
400mg
25mcg ed
3
2iu/5/2
750mg
50mg ed
400mg
25mcg ed
4
2iu/5/2
750mg
50mg ed
400mg
25mcg ed
5
4iu/5/2
750mg
400mg
2*50 mcg EOD
6
4iu/5/2
750mg
400mg
2*50 mcg EOD
7
4iu/5/2
750mg
400mg
2*50 mcg EOD
8
4iu/5/2
750mg
400mg
2*50 mcg EOD
9
4iu/5/2
750mg
400mg
25mcg ed
10
4iu/5/2
750mg
400mg
25mcg ed
11
4iu/5/2
750mg
400mg
25mcg ed
12
4iu/5/2
750mg
400mg
25mcg ed
13
4iu/5/2
500mg
500mg
2*50 mcg EOD
14
4iu/5/2
500mg
500mg
2*50 mcg EOD
15
4iu/5/2
500mg
500mg
2*50 mcg EOD
16
4iu/5/2
500mg
500mg
2*50 mcg EOD
17
4iu/5/2
500mg
500mg
25mcg ed
18
4iu/5/2
500mg
500mg
25mcg ed
19
4iu/5/2
500mg
500mg
25mcg ed
20
4iu/5/2
500mg
500mg
25mcg ed
21
4iu/5/2
100mg EOD
500mg
2*50 mcg EOD
22
4iu/5/2
100mg EOD
500mg
2*50 mcg EOD
23
4iu/5/2
100mg EOD
2*50 mcg EOD
24
4iu/5/2
100mg EOD
2*50 mcg EOD
40mg ed
50md ed
25
40mg ed
50mg ed
26
40mg ed
50mg ed
27
20mg ed
28
20mg ed
29
2*50 mcg EOD
30
2*50 mcg EOD
31
2*50 mcg EOD
32
2*50 mcg EOD

• Topic Starter Topic Starter
Bo Builder zei:
Heb je kuurtje ff wat leesbaarder gemaakt. Klopt-ie zo?
Heftige kuur, ben benieuwd wat het je oplevert en idd ook wel naar wat het jou kost...

Succes, zal je log met intresse volgen (neem aan dat je ons op de hoogte houdt via een log - wanneer ga je starten?)

/QUOTE]

Hey Amigo THNX!!!

Iedereen kon het blijkbaar niet goed lezen maar ik zit op een 19'" laptopscherm te kijken :D

Kosten mogen niet besproken wordenmaar als je naar de prijzen gaat die ze hier wel melden op het board kanje een kleine rekensom maken.

maartenonnink zei:
zou indd later met de aas beginnen dan met de sth, zou bij week 5 beginnen, dan gaat de sth pas zn werk doen (en slaan je lange esters in als je frontload). en k zou ook even kijken hoeveel je ken hebben, dbc01 kon net 5/4 iu aan (d8 ik). als je 5 iu aan kan gewoon doen (die paar centen maken dan toch nix meer uit). en de dianabol niet zo laat nemen gewoon doen als je met deca of bold begint 100mg kan best IMO als je maar 1 dosis aan houd en niet langer dan 6 weken) en de t3 gewoon blijven nemen zo lang je bezig bent(MET sth). en zou k igf in t begin van je kuur nemen omdat je daarmee nieuwe spiercellen aanmaakt die je met AAS laat groeien.
en zou ik clomid en nolvadex pakken en langer dan 1 week(minimaal 4 weken)
DIT IS MIJN INZIEN OP DEZE KUUR!

Paar dingen waar ik je op moet verbeteren:

-DBC kon tijdens de deca periode maar 3 iu aan.
-d-boll neem in alleen in het begin.
-T3 gebruik ik ook heel de kuur maar wel met rust pauze dit om er scherp op te blijven.

-En igf aan het begin gelijk heeft IMO geen zin omdat STH je IGF levels ook omhoog zet.

-En mijn nakuur klopt ook gewoon hoor ;)

-start post ook ff geupdate!!

Zou zelf op 40-50mg dboll gaan zitten voor een week of 8. En ik denk dat die gedachte ook wel door je hoofd zal schieten als je aan het einde bent van de kickstart.

Verder ziet je schema er goed uit. Ook de overstap naar sust ipv test na het eindigen van de deca is een sterk punt. Kan erover mee praten!

Succes killerbee ;)

ziet er verdomd goed uit! :D
Ga je log zeker volgen, als je die bij gaat houden iig.
En heb je wat pics? voor en na zeg maar?

Succes gast

Beestje wordt groter, succes! :)

SCREWBEAST zei:
Staat HEEL erg duidelijk in de start post dat de uitrastering iets verdoet is bij het plaatsen van het schema.

En EQ zou op 750mg kunnen (staat nu op de 500mg) maar nogmaals het is een CONCEPT!!!!!

En 32 wkn aan de deca???? :eek: :rolleyes:

Ik bedoel niet na 4 weken EQ en dan ineens over op DECA.
OF Deca, OF EQ, beide minimaal 8 weken.
Bij 32 weken kun je best 10 aan de EQ en 10 aan de DECA ofzo? ;)

ziet er goed uit..
Maar tijdens IGF is het mogelijk om hogere dosis T3 te nemen omdat dit dan geen negatieve invloed heeft op igf...omdat je toch al exo injecteert...
Is natuurlijk niet nodig om T3 hoog te doseren maar je zou eventueel de T3 periodes tegelijk met igf kunnen laten lopen../

DBC had er idd last van, net als ik trouwens.

Zou om die reden de sth rustig opbouwen, beginnend van 3ie ed.

De reden om pas later met de aas te beginnen is alleen maar om je onderdrukking te beperken.
Niet dat het niet gebeurd, maar korter is beter natuurlijk.

Nu heb ik vorig jaar iets soortgelijks gedaan, maar nooooit meer voor mij.

Tuurlijk moet je aas bij sth zetten, maar de volgende keer wanneer ik weer aan de sth ga, ga ik toch kijken of de aas niet cycle-baar is zodat je niet maanden aan de aas vast zit.
Herstel heeft bij mij ook erg lang geduurd.

En geef Bo-Builder ff wat karma ouwe Schroevert!!

Gozer heeft jou schema ff netjes gemaakt, iets wat jou niet wou lukken prutser!!! :D

Die Lange zei:
Ik bedoel niet na 4 weken EQ en dan ineens over op DECA.
OF Deca, OF EQ, beide minimaal 8 weken.
Bij 32 weken kun je best 10 aan de EQ en 10 aan de DECA ofzo? ;)

En doe ik dat niet gewoon? denk niet dat jij mij nog iets erbij kan leren ;)

Maar bedankt voor je input :D

BigMaus zei:
DBC had er idd last van, net als ik trouwens.

Zou om die reden de sth rustig opbouwen, beginnend van 3ie ed.

De reden om pas later met de aas te beginnen is alleen maar om je onderdrukking te beperken.
Niet dat het niet gebeurd, maar korter is beter natuurlijk.

Nu heb ik vorig jaar iets soortgelijks gedaan, maar nooooit meer voor mij.

Tuurlijk moet je aas bij sth zetten, maar de volgende keer wanneer ik weer aan de sth ga, ga ik toch kijken of de aas niet cycle-baar is zodat je niet maanden aan de aas vast zit.
Herstel heeft bij mij ook erg lang geduurd.

Ik ben nu op het moment aan het inlezen over cyclen in een sth kuur....gewoon bridgen met sth en igf.......maar we lezen lekker verder.:D

SCREWBEAST zei:
Ik ben nu op het moment aan het inlezen over cyclen in een sth kuur....gewoon bridgen met sth en igf.......maar we lezen lekker verder.:D

Goed idee man!
Ik bedoel, staat jou het idee van maanden lang aas gebruik aan dan??

***Testo niet reageren aub***

BigMaus zei:
Goed idee man!
Ik bedoel, staat jou het idee van maanden lang aas gebruik aan dan??

***Testo niet reageren aub***

Er zijn div theorieen en onderzoeken gedaan wat ik er van denk is:

-tijdens een STH kuur onderdruk je je lichaam te lang IMO.
-hoe je dit zou kunnen opvangen is gewoon een jaar aan de STH gaan en dan steeds 10 wkn aan de aas en bridgen met igf en de STH gewoon doorzetten.
en dus ook gewoon je herstel nemen (je zou ook kunnen lezen je receptoren worden weer VEEEL gevoeliger)

En testo mag idd niets zeggen :D

Ik ben een voorstander van goed en verantwoord kuren om alle gevaren en risico's tegen elkaar af te strepen....het is al een bewezen feit dat een STH kuur zijn vruchten afwerpt mits je er goed AAS bij zet.

Er zijn ook al div mensen geweest die een soort gelijk schema hebben gebruikt en die hebben idd ook een zeer lange herstel tijd gehad.....Daarom ben ik ook een voorstander om aan het eind van zo'n lange cycle te bridgen met IGF en de STH ook nog min 2 mnd door trekken na de nakuur.

En ook voor die tijd aan de provion a 50mg ed om je vrouw ook nog happy te houden.

Ok man, met je visie hierover is nix mis.
Hoop dat je uiteindelijk gaat cyclen.

Die proviron is idd ook een goeie, als bridge samen met de igf.

hmmm vind 500mg eq niets...minimaal 1000mg
en t3 zou ik hele kuur door laten lopen op 37,5-50mcg

en ik mis t allerlekkerste.....

TREN :p

Terug
Naar boven