AndroidHealthClinic

constant gebruiken

  • Topic starter SAHR
  • Startdatum
  • Reacties 180
  • Weergaven 9K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fout, je word met dat gevoel geboren, je probeert het alleen zo lang mogenlijk te onderdrukken! Tenminste, ik dan (kinderwens), maar dr drang is altijd sterk aanwezig om een dikke kuur te zetten, ik heb ook altijd al groot willen zijn, dat gevoel was er van jongs af aan, al sterk aanwezig.
DAT gevoel dooft niet, het word alleen maar sterker!

Vindt het alleen raar dat sommige mensen, andere mensen sneu vinden om wat ze denken/voelen/vinden.

Biggorexia is een ziekte, geen keuze! ;)

Is dit serieus bedoeld of wat? Dit 'genetisch determinisme' zoals deze psychologische benadering heet is intussen al lang achterhaald. Je geeft je ouders zeg maar de schuld van hoe je bent. Alsof de mens geen eigen wil meer heeft.
 
Is dit serieus bedoeld of wat? Dit 'genetisch determinisme' zoals deze psychologische benadering heet is intussen al lang achterhaald. Je geeft je ouders zeg maar de schuld van hoe je bent. Alsof de mens geen eigen wil meer heeft.
Idd, veels te veel mensen verhalen zich op dingen als ''ik ben zoals ik ben en ik denk zoals ik denk'' en das zo'n onzin, je bent geworden zoals je nu bent en je bent gaan denken zoals je nu denkt wat dus als logische keuze bied dat je dat ook kan veranderen als je wil.
 
Zo denk ik niet.
Zou niet weten wat ik moet doen zonder deze levenswijze.

Ik vind wedstrijden niet van belang...wil gewoon altijd groot zijn.
Daar zitten consequenties aan vast, het zij zo!

Hier schelen we idd van mening biggie; persoonlijk is bodybuilding ook mn levenswijze (al 12j en dat zal tot in het graf zo zijn :D ) maar ik trek het me niet zo aan in het dagelijks leven wat minder groot te staan. Een titel kunnen pakken zonder me te verbranden daar is het mij meer om te doen. Risico's nemen hoort daar ook jammergenoeg bij maar de hele tijd ON blijven, nee bedankt. Lukt het zo niet, het zij dan zo
 
sorry dat ik het zeg maar volgens mij heeft 99.9 % absoluut geen besef van de schade die ze hun lichaam aandoen.. lekker voor je vrouw en kinderen als jij in je 40e in je ksit ligt, maar ja dan lig je wel GROOT in je kist he!
 
sorry dat ik het zeg maar volgens mij heeft 99.9 % absoluut geen besef van de schade die ze hun lichaam aandoen.. lekker voor je vrouw en kinderen als jij in je 40e in je ksit ligt, maar ja dan lig je wel GROOT in je kist he!

:rolleyes:
 
Dus annorexia is ook een keuze?

Klinkt allemaal heel heldachtig dat ''geboren met de drang om groot te worden'' maar je snapt toch hopelijk ook wel dat je die drang in de loop van tijd ontwikkelt hebt door omstandigheden en gebeurtenissen in je leven, en als jij je niet op je gemak voelt met jezelf als je niet groot bent wat zegt dat dan?

Hoe meer je erin doorgaat hoe sterker die drang dan word ja omdat je jezelf dat aanleert, het je gedachtengang beinvloed en dat dus steeds dieper gaat zitten.

Zoals ik ook al zei in het door mij geopende topic, mijn post was gericht op mensen die zichzelf zitten te verheerlijken omdat ze ''groot en hardcore zijn'' en tegelijk daarom op anderen neerkijken, dat vind ik sneu ja.

Je traint op een bepaalde manier, je eet op een bepaalde manier en je spieren en hun krachten ontwikkelen zich, moeten mensen daarom op hun knieen voor je neer vallen? Wees trots op wat je doet als je daar trots op kan zijn maar wees dat dan voor jezelf en ga niet zitten wachten op respect tonende reacties van anderen.


Geen idee met wat voor mensen jij omgaat, maar de meeste echte bb-ers die ik persoonlijk ken gedragen zich zeker niet zo.

Misschien zou jij eens een andere gym moeten zoeken, want zelf zou ik ook niet met dat soort mensen in 1 ruimte willen zitten.
 
sorry dat ik het zeg maar volgens mij heeft 99.9 % absoluut geen besef van de schade die ze hun lichaam aandoen.. lekker voor je vrouw en kinderen als jij in je 40e in je ksit ligt, maar ja dan lig je wel GROOT in je kist he!



zegt een idioot die zelf waarschijnlijk niet weet hoe hij verstandig moet omgaan met AAS. Volgens mij vergeten mensen hier dat je AAS kunt gebruiken en net zo oud kunt worden als zonder het gebruik daarvan. Misschien scheelt het 1-2 jaar maar dat is met medicijnen altijd zo. Maarja dat soort simpele zieltjes zul je er altijd wel bij hebben die denken dat ze het allemaal beter weten. Ja als je anabolen misbruikt en zwaar aan de orals gaat is 1 iets maar het kan ook gezond. Grappig dat dit soort commentaar altijd komt van mensen met het minste verstand ervan waarschijnlijk niet eens 1 dagje research erover gedaan en dan al een mening er over klaar hebben. "Van sterioden krijg je een klein pikuh en ik kan ook zo wel groot worden als ik prikken in me reet zet" Dream on mensen. De sport gaat nog altijd over discipline en doorzettingsvermogen heb je die 2 niet mag je van mij prikken wat je wilt je komt er toch niet. Wat ook nog eens een keer fout is geschat is dat de meeste denken als ze maar 3 gram test zetten ze meteen groot worden .van anabolen misbruik verknal je alleen maar je lichaam denk je dat je lichaam dan nog meewerkt en wilt groeien? Die houd er uiteindelijk toch mee op hoor. Die mannen zijn zo groot geworden door verstandig om te gaan ermee. Als ze echt zo erg zouden misbruiken waren ze nooit zo ver gekomen. Heb het vaak genoeg gezien.
 
Laatst bewerkt:
Misschien zou jij eens een andere gym moeten zoeken, want zelf zou ik ook niet met dat soort mensen in 1 ruimte willen zitten.

Dan moet je zeker niet bij ons komen trainen. Wij hebben een jail vlakbij, daardoor trainen er regelmatig criminelen bij ons, herkenbaar aan hun vaalgele gevangenishandoekjes (maar vaak pik je ze er ook zonder zo tussenuit).
Van de week nog waren er 2 aan het trainen op het apparaat naast mij. 'Waar zit jij voor?' 'Moord'. Ik train tussen de moordenaars :eek:
 
Dan moet je zeker niet bij ons komen trainen. Wij hebben een jail vlakbij, daardoor trainen er regelmatig criminelen bij ons, herkenbaar aan hun vaalgele gevangenishandoekjes (maar vaak pik je ze er ook zonder zo tussenuit).
Van de week nog waren er 2 aan het trainen op het apparaat naast mij. 'Waar zit jij voor?' 'Moord'. Ik train tussen de moordenaars :eek:

lol
 
Dan moet je zeker niet bij ons komen trainen. Wij hebben een jail vlakbij, daardoor trainen er regelmatig criminelen bij ons, herkenbaar aan hun vaalgele gevangenishandoekjes (maar vaak pik je ze er ook zonder zo tussenuit).
Van de week nog waren er 2 aan het trainen op het apparaat naast mij. 'Waar zit jij voor?' 'Moord'. Ik train tussen de moordenaars :eek:

Dat is pas hardcore :D
 
Dan moet je zeker niet bij ons komen trainen. Wij hebben een jail vlakbij, daardoor trainen er regelmatig criminelen bij ons, herkenbaar aan hun vaalgele gevangenishandoekjes (maar vaak pik je ze er ook zonder zo tussenuit).
Van de week nog waren er 2 aan het trainen op het apparaat naast mij. 'Waar zit jij voor?' 'Moord'. Ik train tussen de moordenaars :eek:

en die laten ze trainen in een gym waar iedereen komt:rolleyes: en waar ze dus zo weg kunnen lopen
 
Dus annorexia is ook een keuze?

Klinkt allemaal heel heldachtig dat ''geboren met de drang om groot te worden'' maar je snapt toch hopelijk ook wel dat je die drang in de loop van tijd ontwikkelt hebt door omstandigheden en gebeurtenissen in je leven, en als jij je niet op je gemak voelt met jezelf als je niet groot bent wat zegt dat dan?
Hoe meer je erin doorgaat hoe sterker die drang dan word ja omdat je jezelf dat aanleert, het je gedachtengang beinvloed en dat dus steeds dieper gaat zitten.

Zoals ik ook al zei in het door mij geopende topic, mijn post was gericht op mensen die zichzelf zitten te verheerlijken omdat ze ''groot en hardcore zijn'' en tegelijk daarom op anderen neerkijken, dat vind ik sneu ja.
Je traint op een bepaalde manier, je eet op een bepaalde manier en je spieren en hun krachten ontwikkelen zich, moeten mensen daarom op hun knieen voor je neer vallen? Wees trots op wat je doet als je daar trots op kan zijn maar wees dat dan voor jezelf en ga niet zitten wachten op respect tonende reacties van anderen.

Dat je dat sneu vind begrijp ik, maar nu verwar je de boel een beetje, dat had je nl niet gezegd....
Je vond het sneu dat mensen niet wisten wat ze zonder deze levensstijl moesten, das heel wat anders dan wat je nu aanhaald... Neerkijken op mensen is ten allertijden sneu!


Is dit een vraag, of probeer je de psycholoog uit te hangen door voor anderen te denken?
Ik kan je vertellen dat zo'n gevoel aangeboren is, als je dat niet gelooft, ken je het gevoel niet!
 
Is dit serieus bedoeld of wat? Dit 'genetisch determinisme' zoals deze psychologische benadering heet is intussen al lang achterhaald. Je geeft je ouders zeg maar de schuld van hoe je bent. Alsof de mens geen eigen wil meer heeft.


Het was inderdaad niet als een grapje bedoeld, kwam dat wel zo over bij jou dan?
De mensen heeft zeker wel een eigen wil, je kan hem inderdaad ook bijstellen/veranderen/aanpassen et..
Dat dat achterhaald is heb ik geen boodschap aan, het gevoel was er als kind, ik ben zeker niet de enige met dit gevoel.
1 ding is wel: Biggorexia / Adoniscomplex / Muscle Dysmorphie bestaat wel, hoe deze dan ook ontwikkeld is...
Bij de 1 op die leeftijd of bij die gebeurtenis, bij de ander weer eerder ontwikkeld en met andere reden etc..

Ik geef niemand de schuld, het is er.
 
Dat je dat sneu vind begrijp ik, maar nu verwar je de boel een beetje, dat had je nl niet gezegd....
Je vond het sneu dat mensen niet wisten wat ze zonder deze levensstijl moesten, das heel wat anders dan wat je nu aanhaald... Neerkijken op mensen is ten allertijden sneu!


Is dit een vraag, of probeer je de psycholoog uit te hangen door voor anderen te denken?
Ik kan je vertellen dat zo'n gevoel aangeboren is, als je dat niet gelooft, ken je het gevoel niet!

Idd kerel, helemaal mee eens.
Onze blauwe Gorilla heeft een heel interresant stukje geschreven en valt nu als bb-er andere bb-ers aan.

De waarheid echter is dat je ze in iedere tak van sport tegen komt en bb geen uitzondering is.
Want waarom zou juist een bb op mensen neerkijken???

Heb er genoeg woorden over vuil gemaakt....dit hele gedonder zou niet in dit topic thuis horen imo.

Tot slot vind ik het jammer dat je zo'n beeld hebt over deze bb-ers....maar zal wel iets zijn wat je meegemaakt hebt ooit of zo???
 
sorry dat ik het zeg maar volgens mij heeft 99.9 % absoluut geen besef van de schade die ze hun lichaam aandoen.. lekker voor je vrouw en kinderen als jij in je 40e in je ksit ligt, maar ja dan lig je wel GROOT in je kist he!

Mr "leydzzz", de meeste jongens die een tijdje op dit board komen weten juist WEL goed wat ze met hun lichaam doen. Daar is het hem hier om te doen: een maximum informatie sprokkelen om zo veel mogelijk resultaat te behalen met een minimum aan risico's!

99,9 zou 1 op 1000 members zijn die onverantwoord met AAS omgaat :rolleyes:
 
Het was inderdaad niet als een grapje bedoeld, kwam dat wel zo over bij jou dan?
De mensen heeft zeker wel een eigen wil, je kan hem inderdaad ook bijstellen/veranderen/aanpassen et..
Dat dat achterhaald is heb ik geen boodschap aan, het gevoel was er als kind, ik ben zeker niet de enige met dit gevoel.
1 ding is wel: Biggorexia / Adoniscomplex / Muscle Dysmorphie bestaat wel, hoe deze dan ook ontwikkeld is...
Bij de 1 op die leeftijd of bij die gebeurtenis, bij de ander weer eerder ontwikkeld en met andere reden etc..

Ik geef niemand de schuld, het is er.

Vanwege die smiley.
Veel mensen onderschatten IMO de kracht van de eigen wil. Als je in een slachtoffer-rol kruipt zal er idd niets veranderen, en hoe meer je jezelf wijsmaakt 'zo ben ik nu eenmaal' hoe meer je erin gaat geloven dat het echt zo is (selffulfilling prophecies). Dit is ook de makkelijkste weg, want als je de verantwoordelijkheid legt op een factor buitenom jezelf, wie kan je dan nog iets kwalijk nemen?

Waar ik een hekel aan heb is dat tegenwoordig overal wel een etiket op geplakt wordt, terwijl ik het idee heb dat meer dan de helft 'tussen de oren' zit.

Maar goed om 'on topic' te blijven, jezelf beroepen op een of andere wazige afwijking is IMO zeker geen excuus om constant te gebruiken.
 
Persoonlijk zou mijn voorkeur er nooit naar uitgaan maar mocht bb inerdaad je leven zijn..

kan ik me voorstellen dat dat een optie zou kunnen zijn

groetjes
 
Mr "leydzzz", de meeste jongens die een tijdje op dit board komen weten juist WEL goed wat ze met hun lichaam doen. Daar is het hem hier om te doen: een maximum informatie sprokkelen om zo veel mogelijk resultaat te behalen met een minimum aan risico's!

99,9 zou 1 op 1000 members zijn die onverantwoord met AAS omgaat :rolleyes:

je bedoelt denk 1 op de 1000 die dan wel verantwoord ermee om zou gaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven