XXL Nutrition

constant gebruiken

  • Topic starter SAHR
  • Startdatum
  • Reacties 180
  • Weergaven 9K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanwege die smiley.
Veel mensen onderschatten IMO de kracht van de eigen wil. Als je in een slachtoffer-rol kruipt zal er idd niets veranderen, en hoe meer je jezelf wijsmaakt 'zo ben ik nu eenmaal' hoe meer je erin gaat geloven dat het echt zo is (selffulfilling prophecies). Dit is ook de makkelijkste weg, want als je de verantwoordelijkheid legt op een factor buitenom jezelf, wie kan je dan nog iets kwalijk nemen?

Waar ik een hekel aan heb is dat tegenwoordig overal wel een etiket op geplakt wordt, terwijl ik het idee heb dat meer dan de helft 'tussen de oren' zit.

Maar goed om 'on topic' te blijven, jezelf beroepen op een of andere wazige afwijking is IMO zeker geen excuus om constant te gebruiken.

Ik zou er ook nooit voor kiezen 'constant' te gebruiken, en het is idd makkelijk te zeggen: ' Ik kan er niets aan doen'... Je kan er nl wel iets aan doen, maar wil die persoon dat wel?
Kijk, jij heb een hekel aan dat soort etikettes die tegenwoordig idd vaak gebruikt worden, maar je kan al deze (Bigorexia) studie's niet ontkennen.
Voor de 1 is drang vele malen hoger/lager dan de ander, de gene waar de drang er nauwelijks aanwezig is, zal de ander niet begrijpen en denken dat degene het zichzelf heeft aangeleerd...

OT: Ik zou nooit constant ON gaan, maar kan een ander wel begrijpen, die dat wel doet.
 
Guys please, laat je nou niet meer opnaaien door dit soort mensen.
Totaal niets er vanaf weten en plots op dit board gaan posten.

Het is het niet waard.
Het gaat al lang niet meer over het ''constant gebruiken''.

Dus mag van mij er wel een slotje op......just my 2 ct
 
Idd....**** lekker op met die beterweters.

Ik wil groot zijn én een tof leven leiden en imo gaat dat prima samen.

Wat een ander daarvan vind moet ie zelf weten....ik zal er niet minder om slapen.
 
Testo, zullen we samen gaan wonen? :verneder: :facial: :bj: :hornyna: :suckit: :ds: :aai:
 
Als jij dan het vrouwtje bent,goed?:D
 
CORRECTIE, die jongens op dat hoge niveau hebben ook Brinta en havermout in de kast staan ;) Jij denkt precies alsof je met juice alleen alles kan bereiken... FORGET it...:rolleyes:

Jij kan beter ook zwijgen, eet jij eerst die 8000 calorieeën naar binnen die ik iedere dag eet, daarna praten we verder over voeding goed?
 
Zo denk ik niet.
Zou niet weten wat ik moet doen zonder deze levenswijze.

Ik vind wedstrijden niet van belang...wil gewoon altijd groot zijn.
Daar zitten consequenties aan vast, het zij zo!

Weer zitten we op 1 lijn, jij snapt het.
 
Jij kan beter ook zwijgen, eet jij eerst die 8000 calorieeën naar binnen die ik iedere dag eet, daarna praten we verder over voeding goed?

Zo als eerder gezegd kan je beter een slotje laten zetten aangezien je van bepaalde gasten spontaan roidrage krijgt;)
 
Mr "leydzzz", de meeste jongens die een tijdje op dit board komen weten juist WEL goed wat ze met hun lichaam doen. Daar is het hem hier om te doen: een maximum informatie sprokkelen om zo veel mogelijk resultaat te behalen met een minimum aan risico's!

99,9 zou 1 op 1000 members zijn die onverantwoord met AAS omgaat :rolleyes:

Weer eentje die het begrijpt.
 
Jij kan beter ook zwijgen, eet jij eerst die 8000 calorieeën naar binnen die ik iedere dag eet, daarna praten we verder over voeding goed?

year round? van nature ecto? heb zelf geruime tijd op 8000kcal ED gezeten en werd er kots misselijk van:mad:
 
is je voorgestelde dosering niet aan de lage kant.
als je hrt gaat doen moet je eerder 125-250mg p/w zetten. zou dan zelf voor de 250mg p/w gaan, tenminste nog een beetje actie ;)
 
:(
Dit is echt de eerste keer dat ik iemand negatieve karma ga geven.

MAAR JE VERDIENT HET DAN OOK! :mad:

haha, alsof mij dat uitmaakt, maar vond het een idiote reply van hem op mijn normale vraag
 
Zijn mensen hier voor de verkeerde reden.. Slotje dan maar weer he! :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven