Fitness Seller

controle competities america en eventueel buiten nederland(oftewel europa)

indoboyy

Novice
Waardering
1
Lengte
1m87
Goedendag.

Nou heb ik een vraagje over de competities in America en buiten nederland
Hoe zit dat eigenlijk met de controles op aas voor competies in de mens health categorie waar onder andere
jeff seid en Ryan terry aan meedoen, dus niet dat extreme bodybuilding competities. Ik was er benieuwd naar of ze wel controleren op aas, omdat naar mijn mening jeff seid en de meeste competiters aan kuren zitten. Het lijkt mij vrij onmogelijk om dat gedefiniërde lichaam te hebben en te behouden. En de meeste mensen die ik op de sportschool spreek beweren dat de competiters meestal kuren. En sommigen zeggen dat er bepaalde middelen zijn om de controles te faken. Wat er van waar is weet ik niet, hopelijk dat er iemand hier op het forum is die het antwoord op mijn vraag wel weet of als er iemand is die zelf aan die competities heeft meegedaan

reacties zijn erg welkom en alvast bedankt:)

De meeste doen niet mee aan wedstrijden waar gecontroleerd wordt. Ten tweede zijn er genoeg mogelijkheden om door testen te komen zonder gepakt te worden.

• Topic Starter Topic Starter
De meeste doen niet mee aan wedstrijden waar gecontroleerd wordt. Ten tweede zijn er genoeg mogelijkheden om door testen te komen zonder gepakt te worden.

Thx man maar die mogelijkheden zijn zeker moeilijk te vinden of dat vergt zeker veel onderzoek ernaar

Thx man maar die mogelijkheden zijn zeker moeilijk te vinden of dat vergt zeker veel onderzoek ernaar

Een van de mogelijkheden is als je lange esters gebruikt over te stappen naar korte esters en als ze de westrijd/controle naderen gaan ze zelfs over op suspension en die zijn allemaal zo je lichaam uit.

Een van de mogelijkheden is als je lange esters gebruikt over te stappen naar korte esters en als ze de westrijd/controle naderen gaan ze zelfs over op suspension en die zijn allemaal zo je lichaam uit.

Dan blijven er sws toch nog allemaal metabolieten in je lichaam achter? Was het maar zo makkelijk..

Terug
Naar boven