Fitness Seller

controle op me bulk schema

peterrrrr

Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
60kg
hallo,

Ik heb na veel topic lezen toch me schema in elkaar gezet.
Alleen had graag jullie mening of dit beetje goed zit. Ben expres boven de kcal waarde van de tabel gegaan want van gemiddeld 2500 kcal kom ik niet aan.

train 4x in de week ma di en do vrij

ben stat:
21 jaar
weeg 61 kilo
ben 1,70
vet is zeer weinig

alvast bedankt !

Bijlagen

4047 kcal... Wil je vet worden? Je zal inderdaad sneller aankomen dan met +-500 kcal boven je onderhoud maar het zal allessinds niet meer spier zijn. En dat je van 2500 niet aankomt is ook logisch aangezien dat je onderhoud is met 4x KT. Probeer eens een schema van 3100 kcal. En magere kwark/plattekaas.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb niet echt aanleg om vet te worden, maar wat kan ik dan het beste laten vervallen of vervangen.

ik eet de rijst ook met ketchup er door heen en soms wat tonijn er bij. is dit ook goed of mag je alleen droog op eten ?

mvg peter

Laatst bewerkt:
ik heb niet echt aanleg om vet te worden, maar wat kan ik dan het beste laten vervallen of vervangen.

ik eet de rijst ook met ketchup er door heen en soms wat tonijn er bij. is dit ook goed of mag je alleen droog op eten ?

mvg peter

Ketchup van heinz is zelfs super gezond! Er zitten geen smaaktstoffen in geen smaakversterkers geen verdikkingsspul puur natuur! Je kan er zelfs veel van eten! Maar die andere ketcuppen zitten wel vaak verkeerde stoffen in

Wel toegevoegde suiker als ze de receptuur nog niet hebben aangepast

Edit: niks mis met een beetje ketchup hoor.

Ervan uitgaande dat je onderhoud 2500 kcal is, aangezien je aangeeft daarmee op gewicht te blijven:

1. Totaal kcal voldoet aan doel en onderhoud: Ruim boven onderhoud, naar beneden bijschroeven bij ongewenste vettoename
  2. Eiwitten > 2g per kg lichaamsgewicht: OK
  3. Vet > 0,9 g per kg lichaamsgewicht: OK
  4. Grootste deel voeding bestaat uit onbewerkte voedingsmiddelen: OK

Prima dus, succes!

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt voor de info en tips !!

Terug
Naar boven