XXL Nutrition

Controle, vallen lage waardes niet op dan?

Operations

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb het overzicht van hoe lang wat te traceren is uiteraard gevonden op het forum. Test P is bijvoorbeeld 2/3 weken, wat ik mijzelf echter afvroeg na die 2/3 weken is de test niet meer te vinden maar dan ben je toch nog niet hersteld? Maar vallen je extreem lage b.v. test en vrije test waardes niet op dan?

Ik heb het overzicht van hoe lang wat te traceren is uiteraard gevonden op het forum. Test P is bijvoorbeeld 2/3 weken, wat ik mijzelf echter afvroeg na die 2/3 weken is de test niet meer te vinden maar dan ben je toch nog niet hersteld? Maar vallen je extreem lage b.v. test en vrije test waardes niet op dan?

Dat ligt hem er aan hoe ze testen en waar ze naar kijken. Volgens mij is test zelfs nog na maanden via je haar te traceren...

maar wat wil je dan., wel gebruiken en dan cheaten bij een naturel-wedstrijd ?

• Topic Starter Topic Starter
Dat ligt hem er aan hoe ze testen en waar ze naar kijken. Volgens mij is test zelfs nog na maanden via je haar te traceren...

maar wat wil je dan., wel gebruiken en dan cheaten bij een naturel-wedstrijd ?

Nee heeft niks met BB te maken, meer met een amateur sport waar ze ook af en toe controleren. door het seizoen heen gebruik ik ook niks, maar in de zomer wil ik wel wat kunnen doen zonder issues achteraf.

gaat dus ook om urine test.

Laatst bewerkt:
Denk niet dat ze waardes gaan controleren maar vooral op je bepaalde stoffen

Ik ben wel benieuwd waar je op dit forum die waarden hebt gevonden. Wat er in doping controles in de urine wordt gevonden zijn de metabolieten, oftewel afbraakproducten van de werkzame stof. Deze kunnen tot vele maanden na het gebruik worden aangetroffen. Dat verschilt per stof. Een normale urine analyse kan geen onderscheid maken tussen de metabolieten van endogene of exogene testosteron. In plaats daarvan wordt gekeken naar de verhouding tussen testosteron en epitestosteron. Is deze groter dan vier dan bestaat het vermoeden dat er sprake is van misbruik. Meestal is er dan vervolg onderzoek nodig. Dat kan bestaan uit onderzoek van eerdere analyses van dezelfde sporter om zo te kunnen beoordelen of het fysiologisch is of niet. Ook kan er een carbo ratio isotrope test worden gedaan, welke vast zou kunnen stellen of er sprake is van exogene toediening of worden er meerdere urine samples afgenomen om zo een beeld te krijgen. Lage natuurlijke testosteron waarden (na een kuur) zouden niet moeten leiden tot een verhoging van je TE ratio. Bedenk wel dat middelen als HCG, AI's en serms op de dopinglijst staan en die metabolieten ook kunnen leiden tot een positieve uitslag. Los van de moraliteit van je vraag geeft een lage dosis test prop en eventueel STH en/ of insuline de kleinste kans op een verstoring of positieve uitslag.

• Topic Starter Topic Starter
Het overzicht waar ik op doel is:

Deca-durabolin
18 maanden

Durabolin
12 maanden

Injecteerbare methandrostenolone
Equipoise, Ganabol, Vebonol, Boldebal
Finaject, Finaplix (Trenbolon-acetaat)
Parabolan
Primobolandepot

5 maanden

Meeste injecteerbare testosteron-esters: -enanthaat, -cypionaat etc.
5 maanden

Marihuana, THC
2 maanden

Oxymetholone, Stromba-inject
2 maanden

Dianabol, Proviron
5 weken

Stromba
3 weken

Fenobarbital
3 weken

Testosteron-propionaat
14 dagen

Benzodiazepines, LSD, nicotine
10 dagen

Codeine, XTC, paddestoelen, ketamine, metamfetamines, opiaten
7 dagen

Amfetamines
5 dagen

Coke, PCP
4 dagen

Clenbuterol
4 dagen

Laatst bewerkt:
Allright. Dat is een lijst idd. Ben erg benieuwd naar de bronnen die hier achter zitten. Wellicht kan iemand die posten. Ik kan met name de esters die los van de testosteron worden genoemd niet plaatsen in relatie tot een urine analyse. De technieken om kleinere hoeveelheden te vinden in urine analyses worden steeds beter, dus de vraag is hoe houdbaar deze termijnen zijn. Ik zou er niet op rekenen, maar het is zonder meer interessant.

klopt niet volledig amphetamines(xtc) max 3dagen en coke is na dag (48u) uit je urine je bron nog eens nakijken, vzn de anabola klopt het wel ongeveer

Terug
Naar boven