AndroidHealthClinic

Verkocht Copy Marketingrapport

Bezoekers in dit topic

Ramonius

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
191
Waardering
0
Beste lui(e mensen),

ik bied bij deze een copy het volgende rapport aan http://www.marktdata.nl/fit.htm

Het is dus bedoeld voor mensen die echt van plan zijn om binnenkort een eigen toko te beginnen. Mss ken je mensen die deze stap willen maken of zit je er zelf over te denken.

Graag alleen pm's
 
Heb je zelf dat rapport laten opstellen of ben je eigenaar van Van Es Marketing Services?
 
Het is een bestaand rapport. Van Es is een bedrijf dat diot soort rapporten maakt en verkoopt. Ik bied een copy aan en dan natuurlijk niet voor de prijs die vermeld staat op de site.
 
Wat is de prijs dan wel?

Ik ben wel benieuwd naar de resultaten maar wil er verder weinig mee doen. Volg een studie waar marketing in voor komt en lijkt me erg leuk om de resultaten te bekijken van zon onderzoek. Zijn er eigenlijk ergens publicaties te vinden of is dit voor intern gebruik bedoeld?
 
Zoals ik al zei in mijn eerste bericht -> Graag alleen pm's :D
 
post gewoon ff een PDFje gap.. niet zo lullig doen
 
@Eclipse: Wat denk je zelf? Sinterklaas is mss wel in het land, maar ik kan je vertellen dat ik hem niet ben. Dit rapport is zelf aangeschaft, het is hardcopy. De copy die je ontvangt zal ook gewoon een hardcopy worden in kleur wel te verstaan.

Mensen die interesse hebben kunnen me nog steeds pm-en.
 
Back
Naar boven