XXL Nutrition

Coronavirus

Ik las net het volgende op HLN (België):
1584099099224.png

Zou me verbazen mochten deze toch open mogen blijven..

Ik zal morgen even basicfit rijden just in case.
Er hing allesinds nergens een papiertje dat ze gingen sluiten.
Wat ze anders wel graag doen zoals gratis yanga water reclame, handdoekje verplicht en jobstudent wc cleaner gezocht.

Straks krijgen we ipv hamster weken: "Het zijn weer corona-weken bij de Albert-Heijn, spaar nu voor gratis mondkapjes"

Ze hadden op zijn minst hun medische voorraad kunnen vergroten.

Maar een paar (simpele) noodhospitaals bouwen was geen mogenlijkheid? Zoals ze in China deden.
Ja en als dat achteraf niet nodig blijkt te zijn dan is Rutte weer zo ahterlijk geweest om daar miljoenen mee door de plee te spoelen.

Ja en als dat achteraf niet nodig blijkt te zijn dan is Rutte weer zo ahterlijk geweest om daar miljoenen mee door de plee te spoelen.
mogelijk word er binnen medische kringen binnen defensie al over gesproken maar dat weet je natuurlijk nooit

Wordt rustig winkelen volgende week als iedereen thuis op 50kg pasta en 100 rollen toiletpapier zit.
Als iedereen aan de ingeslagen bonen gaat, dan is dat toiletpapier er ook weer zo doorheen.

Hopelijk wordt dat wel aangevuld, want dat was echt allemaal leeg in de super.

En juist deze instelling zorgt ervoor dat er niet genoeg maatregelen worden getroffen en er veel de pijp uit zullen gaan.

De economische schade door niet te handelen zal niet om miljoenen maar om miljarden gaan.

Als iedereen aan de ingeslagen bonen gaat, dan is dat toiletpapier er ook weer zo doorheen.

Dan kak je toch gewoon voor het douchen ipv erna, kun je papier besparen :D
Gelukkig gisteren voor het perbericht boodschappen gedaan. Overleef het wel ff

ben bereid 5 rollen te ruilen voor een bmw bouwjaar 2016-2020

Toiletpapier is toch overbodige luxe, ben ik nou de enige die een washandje gebruikt als het op is en erna gaat douchen?
:dunno:

Dan kak je toch gewoon voor het douchen ipv erna, kun je papier besparen :D
Gelukkig gisteren voor het perbericht boodschappen gedaan. Overleef het wel ff
Je kan ook gewoon tijdens het douchen kakken. Dan met die hardere douchestraal alles door het putje spuiten. Wel daarna goed alle spetters van de muren verwijderen.

Inmiddels een mail ontvangen dat de sportschool iig t/m 31 maart dicht is.

Je kan ook gewoon tijdens het douchen kakken. Dan met die hardere douchestraal alles door het putje spuiten. Wel daarna goed alle spetters van de muren verwijderen.
Ik heb niet zo'n douchecabine, dus dan zit echt de hele badkamer onder denk ik... Ik snap je punt om het spoelwater te besparen, maar misschien dan het doucheputdekseltje eraf halen en dan rechtstreeks daarin kakken?

Inmiddels een mail ontvangen dat de sportschool iig t/m 31 maart dicht is.
RIP gainz

Ben al lang blij dat de basicfits openblijven voorlopig...

Terug
Naar boven