AndroidHealthClinic

Coronavirus

Klopt, mijn kritische noot werd gemist zei mijn leidinggevend bij mijn beoordeling laatst, ik doe er nu alles om hem weer te laten klinken.

Dat vraag ik ook altijd aan mijn ondergeschikten. Ik luister dan ook en handel er naar. Dat werkt zo veel gemakkelijker.

Wat voor zinnigs had er dan gedaan kunnen worden. Nederland heeft ca. 1100 IC bedden, dat kan je niet in eens vertienvoudigen. En als dat fysiek al zou lukken, dan nog heb je niet genoeg persooneel instrumentarium en ander medische hulpmiddelen.

Er hadden toch in ieder geval maatregelen kunnen worden genomen om de verspreiding van het virus wat in de kiem te smoren. Maatregelen als 'scholen en openbare festiviteiten sluiten' hadden ook een weekje eerder kunnen gebeuren, lijkt me.

Armageddon plunderaars...
20200313_104909.jpg
Wordt rustig winkelen volgende week als iedereen thuis op 50kg pasta en 100 rollen toiletpapier zit.

Voedingszaken gaan in ieder geval niet failliet.

:lol:

• Like
Waarderingen: mat
Er hadden toch in ieder geval maatregelen kunnen worden genomen om de verspreiding van het virus wat in de kiem te smoren. Maatregelen als 'scholen en openbare festiviteiten sluiten' hadden ook een weekje eerder kunnen gebeuren, lijkt me.
Komt door dat “geen paniek veroorzaken” gezwets. Alsof we een stel baby’s zijn.

Sommige mensen zullen altijd panikeren, anderen niet. :dunno:

• Like
Waarderingen: JdT
Wat voor zinnigs had er dan gedaan kunnen worden. Nederland heeft ca. 1100 IC bedden, dat kan je niet in eens vertienvoudigen. En als dat fysiek al zou lukken, dan nog heb je niet genoeg persooneel instrumentarium en ander medische hulpmiddelen.
Ze hadden op zijn minst hun medische voorraad kunnen vergroten.

Maar een paar (simpele) noodhospitaals bouwen was geen mogenlijkheid? Zoals ze in China deden.

F1 Melbourne is gecancelled. Volgende races zullen ook wel gevancelled worden.

In België zetten ze alle medische studenten in op de frontlinie in ziekenhuizen.
Lijkt wel vietnam all over again.

giphy.gif

In België zetten ze alle medische studenten in op de frontlinie in ziekenhuizen.
Lijkt wel vietnam all over again.

giphy.gif

Dan heb jij Vietnam gemist denk ik.
Ik zie weinig jongeren met een ketting van afgesneden corona oren lopen paraderen.

Mijn sportschool is inmiddels ook gesloten. :mad:

Dan maar heel veel fietsen/hardlopen deze maand...

IxHPrqHI_o.jpg

Ironisch, de Albert Heijn meldt net dat mensen niet moeten hamsteren.

Die hebben momenteel ook minder personeel in de DC's lopen dus dat is niet zo vreemd.
Gistermiddag was ik even in de winkel en de jongen waar ik mee sprak vertelde mij dat na de persconferentie van Rutte leek het wel of het 24 december was en iedereen zijn kerstinkopen kwam doen. De winkel was in een vlot tempo bijna leeg gekocht......

Terug
Naar boven