Fitness Seller

Coronavirus

Wat je broer zegt kan best waar zijn hoor. Op die afdeling binnen die groep patiënten in de periode dat hij daar werkt. Om het breder te trekken zijn er cijfers nodig en ik weet niet of die er al zo snel zijn, en of dat dan een goed beeld geeft als de piek nog moet komen en alle cijfers over heel NL verzameld moeten worden. Het is hoe dan ook interessant of er mensen zijn waarbij geen onderliggende onderzaken werden gevonden; of dit dan betekent dat ze er ook niet waren is dan weer een ander verhaal.
Dit en weken op de IC liggen is al een aanslag op je lijf an sich, als je wel gezond maar helemaal niet fit was kan dat ook funest zijn. Of dat er complicaties optreden.

Of misschien iets zoals een ongediagnosticeerde hartafwijking. Als je door zoiets als jonge sporter plots kunt overlijden dan ook door een dubbele longontsteking waarbij je haast geen zuurstof meer krijgt..

Zijn die bevestigde besmettingen trouwens ook meteen ziekenhuisopnames of ..? Die aantallen vind ik belangrijker.

Of misschien iets zoals een ongediagnosticeerde hartafwijking.
Dat is wellicht een schrale troost voor eventuele nabestaanden van AnAb00ltjes. Het was gebruikelijk om te zeggen dat het om een aangeboren hartafwijking ging, nu wordt het corona (2020).

giphy.gif

Wat verwacht jij dat er gaat gebeuren?

Ik heb geen flauw idee, maar als je de landen om ons heen een beetje bekijkt, dan ligt het in de lijn der verwachting dat ook in Nederland nog meer maatregelen zullen worden aangekondigd inzake het openbare leven en de inperkingen van de vrijheden hier. Verwacht dat als de "curve" niet langzaam afneemt/afvlakt, dat we dan net als in DE alle winkels sluiten en echt alleen nog maar naar werk mogen, verdere handhaving op samenkomen van mensen in parken etc., maximaal met 2 personen tegelijk de straat op etc.

Als je de curve van de wereld nu bekijkt en deze afzet tegen die van China qua uitbraak, dan gaat het in de rest van de wereld veel en veel erger worden.

Dit en weken op de IC liggen is al een aanslag op je lijf an sich, als je wel gezond maar helemaal niet fit was kan dat ook funest zijn. Of dat er complicaties optreden.

Of misschien iets zoals een ongediagnosticeerde hartafwijking. Als je door zoiets als jonge sporter plots kunt overlijden dan ook door een dubbele longontsteking waarbij je haast geen zuurstof meer krijgt..
Zou clenbuterol helpen?

Als je als gebruiker op de IC komt zullen artsen je dan ook een trt dosis test toedienen als je daar om vraagt?

.

Bijlagen

• Screenshot_20200323_124130_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200323_124130_com.android.chrome.jpg
    92,1 KB · Weergaven: 77
Als je als gebruiker op de IC komt zullen artsen je dan ook een trt dosis test toedienen als je daar om vraagt?

Denk dat het niet heel goed voor je weerstand en algehele gesteldheid is als je test ook nog eens keldert in de 3 weken dat je aan de beademing ligt.. Probleem zit hem meer in het feit dat je slaapt dan en dus niks kunt vragen aan de arts :eek:

middel waar china hun zorg personeel nu mee injecteert

Ik heb geen flauw idee, maar als je de landen om ons heen een beetje bekijkt, dan ligt het in de lijn der verwachting dat ook in Nederland nog meer maatregelen zullen worden aangekondigd inzake het openbare leven en de inperkingen van de vrijheden hier. Verwacht dat als de "curve" niet langzaam afneemt/afvlakt, dat we dan net als in DE alle winkels sluiten en echt alleen nog maar naar werk mogen, verdere handhaving op samenkomen van mensen in parken etc., maximaal met 2 personen tegelijk de straat op etc.

Als je de curve van de wereld nu bekijkt en deze afzet tegen die van China qua uitbraak, dan gaat het in de rest van de wereld veel en veel erger worden.
Bij mij is het nu wel veel rustiger op straat en in de supermarkt dan voor het weekend. Als dat overal zo is zijn strengere regels niet heel zinvol.

Denk dat het niet heel goed voor je weerstand en algehele gesteldheid is als je test ook nog eens keldert in de 3 weken dat je aan de beademing ligt.. Probleem zit hem meer in het feit dat je slaapt dan en dus niks kunt vragen aan de arts :eek:
Daar doelde ik inderdaad op. Als ik op ic terecht komt gaat dat wel gebeuren. Niemand in mn directe omgeving weet het namelijk :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Is toch niet altijd zo of bedoel je specifieke gevallen op de IC die uitgeput zijn en niet meer zelfstandig kunnen ademen (een hoop ademhalingsproblemen met corona)?

Heb mijn vriendin al geinstrueerd dit te doen, voor het geval dat :roflol:

Terug
Naar boven