- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je 24/7 met je vrouw en kids in één huis moet vertoeven?Maar ik krijg het schijt van die klagers die even moeten binnen zitten met internet en netflix en voldoende eten ,skype,whatsapp....bende mietjes seg.
als je een kelder hebt dan is dat probleem ook al opgelost.En als je 24/7 met je vrouw en kids in één huis moet vertoeven?
Thanks hier was ik al erg benieuwd naar!Ik kijk zelf vooral naar de trend van het aantal ziekenhuisopnames per dag.
eens wandelen mocht toch nog.Zo halverwege de middag met een lekker zonnetje zijn er hier toch weer aardig wat mensen op straat. Ik woon niet eens in drukbevolkt gebied dus Ik vrees dat er meer beperkingen worden opgelegd.
Jij zit ook de hele dag op DBB dus klaag niet zo of ga bij je vrouw wegEn als je 24/7 met je vrouw en kids in één huis moet vertoeven?
In goede en in slechte dagenEn als je 24/7 met je vrouw en kids in één huis moet vertoeven?

neen idd. zo is het idd niet de bedoeling.Ja, maar met zijn allen op trapveldje was dacht ik niet de bedoeling.
13 november 2019 21:00...![]()
Zorgen in China om zeldzame, dodelijke longpest
In China is de zeldzame, maar zeer besmettelijke en dodelijke ziekte longpest opgedoken. Een echtpaar meldde zich met hoge koorts en ademhalingsproblemen bij een ziekenhuis in de hoofdstad Peking. Na de diagnose werd direct alarm geslagen. Het echtpaar is in quarantaine geplaatst.www.rtlnieuws.nl
Vieze mensen wat die vreten atoom bom erop
Ze verwachten ook een flinke stijging van het aantal scheidingen dit jaar......En als je 24/7 met je vrouw en kids in één huis moet vertoeven?
Ik klaag ook niet, mijn kids en vrouw daarentegen.Jij zit ook de hele dag op DBB dus klaag niet zo of ga bij je vrouw weg
En babiesZe verwachten ook een flinke stijging van het aantal scheidingen dit jaar......

Jullie Fransozen zijn altijd raarSoms zijn jullie toch ook maar een vreemd volkje. 🤷♂️
Wij zijn jullie Oostenrijkers.

dan niet maar gelukkig ook geen Fransoos