XXL Nutrition

Coronavirus

Een fles whiskey... 't Lijkt wel een DBBer. 🙊

Zou retarded zijn geweest om op all time highs niet wat winst te pakken.

Untitled.png

Update vanuit de retail.

We hebben een max van 45 klanten, iedereen krijgt verplicht een mandje om dat bij te houden. Mandjes op = buiten wachten.

Na elke klant worden de mandjes met chloor schoongemaakt, ook als ze het bandje maar heel kort hebben vasgehouden.

Aardige investering vanuit de winkel, ongeveer 15% van onze personeelsinzet is hier mee bezig.

Kassa's worden nu ook met chloor gedaan zodat het vaker kan.

Iemand maakte hier ook een punt van de bonnetjes. Ik heb de bonnenprinters verplaatst zodat de klanten nu de bonnen zelf kunnen pakken zonder dat de medewerker ze aan raakt.

Opvallend vandaag was dat vooral de ouderen er negatief op reageerde en niet aan mee wilde werken.

f**k logica, IS GEWOON OMDAT HIJ IN HET COMPLOT VAN DIT BIOWEAPON ZIT.
Eerlijke investeerders kopen op de top en verkopen in de crash :o

Geld trouwens voor zo'n beetje alle investeringen, de markten waren rijp voor een goede sell-off. In oktober kwamen er ook al waarschuwingen vanuit inverted bond yield curves en FED's repo's van 100en miljarden en weet ik het. De eerste dagen dacht ik nog je weet niet of de daling door het nieuws komt of dat funds het gewoon tijd vonden om de prijzen omlaag te brengen. Zou bijna zeggen dat het daar allemaal voor georgestreerd is. :thinking: :thinking: :thinking:

The 10-year/2-year version of the yield curve has preceded each of the past five recessions, including the most recent slowdown between 2007 and 2009

Nu dus 6/6 :o

Valt me elke keer op als ik in een winkel ben, veel ouderen lijken geen idee te hebben wat de bedoeling is.......

Dit, wij hebben vaste klanten van 80+ die nog altijd 2x per dag komen. Als wij dan zeggen 'kunt u niet beter even thuis blijven? Neem anders even 3 zakken chips mee ipv 1' reageren ze vaak met 'ja ik moet toch even een loopje maken' OID.

Dit, wij hebben vaste klanten van 80+ die nog altijd 2x per dag komen. Als wij dan zeggen 'kunt u niet beter even thuis blijven? Neem anders even 3 zakken chips mee ipv 1' reageren ze vaak met 'ja ik moet toch even een loopje maken' OID.
Soms denk ik wel eens dat het hele idee van sporten en bewegen iets van latere generaties is.

Veelal oudere mensen moeten echt een doel hebben om dat loopje te gaan maken, het idee dat je gaat bewegen om het bewegen zit er gewoon niet in. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat werk en huishouden veel fysiek zwaarder was toen en dat sport als tijdverdrijf voor kinderen en de hogere sociaal economische klassen was.

Nu wil ik niet zeggen dat niet-oudere mensen dat beter doen, maar die weten of kunnen in ieder geval weten wat de bedoeling is.

Soms denk ik wel eens dat het hele idee van sporten en bewegen iets van latere generaties is.

Veelal oudere mensen moeten echt een doel hebben om dat loopje te gaan maken, het idee dat je gaat bewegen om het bewegen zit er gewoon niet in. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat werk en huishouden veel fysiek zwaarder was toen en dat sport als tijdverdrijf voor kinderen en de hogere sociaal economische klassen was.

Nu wil ik niet zeggen dat niet-oudere mensen dat beter doen, maar die weten of kunnen in ieder geval weten wat de bedoeling is.
Klopt mijn moeder doet (normaal) 3 tot 4 keer per week ‘s ochtends boodchappen en mijn vader gaat dan vaak ‘s middags nog een keer. Voor zover ik weet hebben zij in hun leven nooit gesport op een potje bedrijfsvoetbal na.

Laatst bewerkt:
En nou zitten wij met z'n allen thuis omdat de oudjes niet geïnfecteerd moeten worden (die belanden immers het meest op de ic's) Voelt toch wel een beetje als de omgekeerde wereld..... Wellicht is dit dan weer een beetje te kort door de bocht maar was wel even een gedachte die door mijn hoofd ging...

Terug
Naar boven