Waarom zit u me zo te hinderen? U kunt toch aan mij zien dat ik geen crimineel ben?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zit u me zo te hinderen? U kunt toch aan mij zien dat ik geen crimineel ben?
Ge zijt nu geen mod meerWaarom zit u me zo te hinderen? U kunt toch aan mij zien dat ik geen crimineel ben?

Je kent de adelijke babyboomert niet?

Dat was toch meneer Prins, die eigenlijk niet van adel was? Klassieker!Je kent de adelijke babyboomert niet?
![]()
Sjeggie time ookDat was toch meneer Prins, die eigenlijk niet van adel was? Klassieker!
![]()
Amazon-topman Bezos verkocht aandelen vlak voor coronapaniek
Jeff Bezos, de steenrijke topman van Amazon, verkocht in de eerste week van februari $3,4 miljard aan aandelen in zijn eigen bedrijf. Dat was net voordat de aandelenmarkt piekte. Hij voorkwam…www.telegraaf.nl
Toeval?
f**k logica, IS GEWOON OMDAT HIJ IN HET COMPLOT VAN DIT BIOWEAPON ZIT.Zou retarded zijn geweest om op all time highs niet wat winst te pakken.
![]()
Update vanuit de retail.
We hebben een max van 45 klanten, iedereen krijgt verplicht een mandje om dat bij te houden. Mandjes op = buiten wachten.
Na elke klant worden de mandjes met chloor schoongemaakt, ook als ze het bandje maar heel kort hebben vasgehouden.
Aardige investering vanuit de winkel, ongeveer 15% van onze personeelsinzet is hier mee bezig.
Kassa's worden nu ook met chloor gedaan zodat het vaker kan.
Iemand maakte hier ook een punt van de bonnetjes. Ik heb de bonnenprinters verplaatst zodat de klanten nu de bonnen zelf kunnen pakken zonder dat de medewerker ze aan raakt.
Opvallend vandaag was dat vooral de ouderen er negatief op reageerde en niet aan mee wilde werken.
Eerlijke investeerders kopen op de top en verkopen in de crashf**k logica, IS GEWOON OMDAT HIJ IN HET COMPLOT VAN DIT BIOWEAPON ZIT.

www.forbes.com
The 10-year/2-year version of the yield curve has preceded each of the past five recessions, including the most recent slowdown between 2007 and 2009

Valt me elke keer op als ik in een winkel ben, veel ouderen lijken geen idee te hebben wat de bedoeling is.......
Soms denk ik wel eens dat het hele idee van sporten en bewegen iets van latere generaties is.Dit, wij hebben vaste klanten van 80+ die nog altijd 2x per dag komen. Als wij dan zeggen 'kunt u niet beter even thuis blijven? Neem anders even 3 zakken chips mee ipv 1' reageren ze vaak met 'ja ik moet toch even een loopje maken' OID.
Jeugd van tegenwoordig, schorem van vroeger.Opvallend vandaag was dat vooral de ouderen er negatief op reageerde en niet aan mee wilde werken.
Klopt mijn moeder doet (normaal) 3 tot 4 keer per week ‘s ochtends boodchappen en mijn vader gaat dan vaak ‘s middags nog een keer. Voor zover ik weet hebben zij in hun leven nooit gesport op een potje bedrijfsvoetbal na.Soms denk ik wel eens dat het hele idee van sporten en bewegen iets van latere generaties is.
Veelal oudere mensen moeten echt een doel hebben om dat loopje te gaan maken, het idee dat je gaat bewegen om het bewegen zit er gewoon niet in. Zal ook wel te maken hebben met het feit dat werk en huishouden veel fysiek zwaarder was toen en dat sport als tijdverdrijf voor kinderen en de hogere sociaal economische klassen was.
Nu wil ik niet zeggen dat niet-oudere mensen dat beter doen, maar die weten of kunnen in ieder geval weten wat de bedoeling is.