Lees nou eens goed wat in post. Je leest niet of wilt het niet zien.
We weten dat van de mensen die < 40 jaar oud zijn en geen medische diagnose hebben, maximaal 1 op de 10.000 mensen dermate last van symptomen krijgt dat hiervoor ziekenhuis opname vereist is. Dat staat nog los van de intensive care.
Iedereen weet van zichzelf als zij een ernstige kwaal als diabetes, copd, hart-en vaatziekte, etc heeft. Dus je WEET zelf wanneer jij hoog risico loopt. Mijn voorstel is dat deze mensen doen wat jullie willen dat IEDEREEN doet, lockdown.
Dus er komt geen persoon extra op de IC als enkel gezonde mensen minder strikte maatregelen nemen. Dit moet echt niet zo ingewikkeld zijn.
Er is nog steeds capaciteit op IC dus al die paniek, dat is allemaal koffiedik kijken, de werkelijkheid toont keer op keer aan dat deze doemscenario’s geen werkelijkheid zijn.
Kijk als gezonde mensen doorwerken dan blijft onze economie voor het grootste gedeelte in tact. Deze economie is nodig om kwetsbare mensen te voorzien van voldoende middelen om te herstellen. Is dit werkelijk nou zou moeilijk te begrijpen?
Laat iedereen nou eens gewoon even de TV uit staan en mainstream media voor een week totaal negeren. Lees de rapportages van het RIVM en denk logisch na.
Ik heb een heel simpel excelletje en dan kan je een beetje spelen met de cijfers en dan zie je dat zelfs in worst case scenario’s de huidige aanpak helder is: the cure is worse than the disease.
Mensen zien 300 doden en schreeuwen moord en brand en zien niet dat deze cijfers prima binnen normale marges vallen. Ja we moeten allemaal even opletten, ik zeg niet dat er geen maatregelen hoeven zijn. Maar goed, natuurlijk schiet DBB weer in de bekende verontwaardiging want ik zeg het. In het land der blinden is eenoog koning.