XXL Nutrition

Coronavirus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voss is een maatje te groot voor de Hond. Genuanceerder. De Hond schreeuwt meer. Niet dat Maurice ongelijk in alles heeft maar het totaalplaatje is groter. De Hond weet wel hoe media werkt.
 
Tegen die vleesverwerkingsbedrijven moeten ze eens wat gaan doen
 
Solidariteit om mee te beginnen. Zelfzorg. Bij verergeren van klachten sneller adequaat geholpen kunnen worden? Plicht als burger. En je kunt sneller aan het werk. Misschien ben je zelf ook benieuwd naar het resultaat. Binnen 48u?

Ja een cookies zijn er om jou een betere site ervaring te geven. Al die registratie dient weinig nut als het systeem gebrekkig is. Maar over 5-10 jaar, als je ineens de trein niet meer in mag wegens je corona stempel en buitengesloten wordt bij specifieke locale evenementen.

Ik deel je frustraties met het verplichte. Echter werd mij aan het begin van dit topic verteld dat je wel eens vervolgd zou kunnen worden als je zo bewust het risico neemt om mensen aan te steken en iemand komt te overlijden. Zou een fake moustache opdoen als je toch naar de super gaat.

Denk dat groepsimmuniteit wel wenselijk is maar pas een eerlijke optie wordt als er een vaccin is voor de risicogroepen zodat het niet ten koste van hen gaat voor zover dat niet hoeft.

Corona moet even bij de mensen uit het hoofd. Het werd te veel, te veel weerstand en mensen werden een beetje wakker. Dus dan snel de teugels los. Komende maanden genieten van 'vrijheid' in een belachelijke situatie wat het ' nieuwe normaal' heet.

Mijn verwacvhting, zoals vaaak aangegeven, is 80% kans dat deze winter, zeg rond October, de 2e golf zal komen en dan is iedereen weer klaar voor de lockdown. Dan is er weer draagvlak. Koud en het regent, even lekker paar maanden thuis werken. Wellicht nog een 3e golf wanneer mogelijk en daarna nog 'de mutatie'.

Het zal iig nog wel paar jaar duren.

Er is vanaf 1 Juli amper meer sprake van een lockdown toch, in totaal nu 4 maanden? Ik vind het allemaal wel meevallen als je dit vergelijkt met sommige landen om ons heen. Leuk is anders maar zo slecht is het hier niet gesteld, lijkt het tot dusver. Ik heb het nu niet over de economische gevolgen.

Nou als de 2e golf komt dan kan je wel eens erngsitge financiele gevolgen kunnen gaan voelen. Ik woon in Amsterdam binnen de ring. Hier betaal je euro 7-9k per m2. Je doet dat vanwege de faciliteiten van de stad. Binnen 5 minuten sta ik in de melkweg. Maar als deel van die evenementen niet plaats gaan vinden voor jaren (en dat is aannemelijk bij een 2e golf) en het sociale leven in de stad. Tja, denk wel dat er dan effecten op de huizenmarkt plaats gaan vinden.
 
Hier zijn een paar mensen die deze hele COVID-saga hebben gevolgd, met cijfers en al.
Wat is jullie mening over de mortaliteit. Ik stel me heel wat vragen bij de officiële cijfers.
Ik heb meerdere malen verklaringen gehoord van de "officials" die stelden dat iemand die terminaal ziek is door kanker en sterft terwijl hij ook COvid19 heeft, wordt opgenomen in de cijfers van covid-dode.
Dit zorgt er voor dat de cijfers enorm de hoogte ingaan, onterecht.
Ik lees op wikipedia mortaliteitscijfers, van 0.2 tot 0,8 bij gezonde mensen. Hoe verhoudt dit zich tot andere ziektes?
Blijken de genomen maatregelen uiteindelijk te drastisch?
Bij een tweede golf, moeten we dan weer zo'n drastische maatregelen nemen?

Mijn idee is: als er een tweede golf komt, dan moeten alle mensen met een verzwakt immuunsysteem in quarantaine (thuis) en laat de gezonde mensen hun leven leiden.
 
  • Like
Waarderingen: p.b.
Mijn idee is: als er een tweede golf komt, dan moeten alle mensen met een verzwakt immuunsysteem in quarantaine (thuis) en laat de gezonde mensen hun leven leiden.
Dan zou jij toch ook thuis moeten blijven? :thinking: gezien je ziekte
 
Ik woon in Amsterdam binnen de ring. Hier betaal je euro 7-9k per m2. Je doet dat vanwege de faciliteiten van de stad. Binnen 5 minuten sta ik in de melkweg.
Dacht dat jij huurde. Of het aannemelijk is wat je schetst weet ik niet.
Tja, denk wel dat er dan effecten op de huizenmarkt plaats gaan vinden.
Wellicht tijd om te kopen. Het is sowieso een bubbel daar. Blij dat ik er weg ben.
 
Hier zijn een paar mensen die deze hele COVID-saga hebben gevolgd, met cijfers en al.
Wat is jullie mening over de mortaliteit. Ik stel me heel wat vragen bij de officiële cijfers.
Ik heb meerdere malen verklaringen gehoord van de "officials" die stelden dat iemand die terminaal ziek is door kanker en sterft terwijl hij ook COvid19 heeft, wordt opgenomen in de cijfers van covid-dode.
Dit zorgt er voor dat de cijfers enorm de hoogte ingaan, onterecht.
Ik lees op wikipedia mortaliteitscijfers, van 0.2 tot 0,8 bij gezonde mensen. Hoe verhoudt dit zich tot andere ziektes?
Blijken de genomen maatregelen uiteindelijk te drastisch?
Bij een tweede golf, moeten we dan weer zo'n drastische maatregelen nemen?

Mijn idee is: als er een tweede golf komt, dan moeten alle mensen met een verzwakt immuunsysteem in quarantaine (thuis) en laat de gezonde mensen hun leven leiden.

Dat hele sterftecijfer is natuurlijk nergens serieus te nemen. Een getal sterk afhankelijk van de definitie van door C19 of dood met Corona. Een getal getal wat per definitie resultaat is van de gekozen steekproef (wie test je en wie niet, en waarom). We weten uit ervaring dat dit in NL enkel worst case gevallen een test krijgen,
bloed hoesten een van de voorwaarden.

Dit getal wordt in combinatie met het getal ‘IC capaciteit’, wat in de recente geschiedenis meermaals ontoereikend is gebleken tijdens piek besmetting influenza, dit blijkt onder anderen uit in afgelopen decennia meermaals vanuit de zorg aan overheid gerichte formele noodkreten. Iets waarover vrijwel niemand kritische vragen lijkt te stellen.

Wat is de definitie van dood door Corona? Zoals jij zegt, het is dood met Corona. Het ‘Diamond Princess’ onderzoek (C19 uitbraak op cruise schip wat weken-maanden in isolatie heeft moeten varen) spreekt over sterftecijfer van 0,2% voor mensen <50. Let wel, dit geldt alleen voor mensen die daadwerkelijk besmet raken. In een scenario waarin blootstelling aan de gehele populatie vrijwel zeker is, waarbij van de 100 mensen slechts 17% daadwerkelijk besmet raakt.

Ik had door dit en de gegeven onvoorbereide en gebrekkige zorg, voor mensen die niet de bekende diagnose van ziektes waarvan we weten dat risico drastisch oploopt, een factor 10-15 geteld, waarna nog een sterftecijfer van ca 1 op de 7.500 over blijft.[/i]
 
Dacht dat jij huurde. Of het aannemelijk is wat je schetst weet ik niet.
Wellicht tijd om te kopen. Het is sowieso een bubbel daar. Blij dat ik er weg ben.

De droevige werkelijkheid is inderdaad dat ik niet gekocht heb in 2014. Na uitbraak 2e golf deze winter voorzie ik wel mooi instapmoment.
 
Micha Kat, Koning van het gekkenhuis :roflol:
Notoire complotdenker die op de vlucht voor schuldeisers en veroordelingen zijn dagen slijt in Ierland, op kosten van zijn ouders.
Wilde een verzameling kinderpr0n op een van zijn sites niet verwijderen, mongool dat het is, ondanks bemoeienis van politie uit Amsterdam. Site op zwart. Heeft het na lang aandringen geloof ik wel weggehaald waarna de site weer online mocht maar het is echt een mafklapper vanjewelste.
 
Micha Kat, Koning van het gekkenhuis :roflol:
Notoire complotdenker die op de vlucht voor schuldeisers en veroordelingen zijn dagen slijt in Ierland, op kosten van zijn ouders.
Wilde een verzameling kinderpr0n op een van zijn sites niet verwijderen, mongool dat het is, ondanks bemoeienis van politie uit Amsterdam. Site op zwart. Heeft het na lang aandringen geloof ik wel weggehaald waarna de site weer online mocht maar het is echt een mafklapper vanjewelste.
En jij gelooft dat.... Dat is natuurlijk om hem negatief weg te zetten.
Hij en meerdere mensen hebben goed door welk spelletje er gespeeld wordt door de Cabal
 
Back
Naar boven