- Waardering
- 12.366
Ik deel je frustraties met het verplichte. Echter werd mij aan het begin van dit topic verteld dat je wel eens vervolgd zou kunnen worden als je zo bewust het risico neemt om mensen aan te steken en iemand komt te overlijden. Zou een fake moustache opdoen als je toch naar de super gaat.Misschien heb je wel gelijk, maar ik houd niet van verplichte beperkingen, bij klachten blijf ik gewoon thuis, als mijn werk geen thuisblijf plicht had van 14 dagen had ik me niet laten testen, ik voel me zo goed dat ik twijfelde om te gaan trainen totdat ik op zolder kwam waar het 32°C is.
Ok, de minieme kans dat ik heb is aanwezig is dan is het voor de kans op verspreiding niet goed dat de rest van mijn gezin naar buiten gaat ook al hebben zij geen klacht. Of wacht eens even, willen we nu wel of niet groepsimmuniteit bewerkstelligen?
Denk dat groepsimmuniteit wel wenselijk is maar pas een eerlijke optie wordt als er een vaccin is voor de risicogroepen zodat het niet ten koste van hen gaat voor zover dat niet hoeft.