- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal niets meer gevolgd over Corona, maar ik lees nu beetje bij en Ik blijf het toch altijd sel fijn vinden mijn gelijk te krijgen. Ik denk dat mijn voorspellingen netjes gaan kloppen.
'Tweede golf' deze winter. Wellicht heb ik het mis maar sprak iemand die het 'Intensive Care bezetting' argument hahaha gewoon nog steeds in de mond nam. Hadden we niet een paar bedjes kunnen bouwen ondertussen? Wat is de stand ondertussen, 6500 mensen. Gemiddelde leeftijd sterven 82.
Nietszeggende getallen als besmettingspercentage, sterftecijfer en IC-capaciteit, de stok om mensen mee te slaan. Precies zoals voorspeld: preventieve opsluiting lokaal. 'Crowd control'.
Filosofisch sta ik er lastig in. Het simpele feit dat deze machtsgreep effectief is geweest is voor mij wel een harde tegenvaller geweest. Verdient de mens vrijheid? Willen we het uberhaupt? . Mensen met een eigen mening zijn vrij uitzonderlijk, als deze dan ook nog zinnig is. Ik heb me dit jaar zo enorm verbaast over mensen. Kan nergens eigenlijk mijn mening uiten. Hoe extreem dik ligt het er bovenop dat dit een simpele staatsgreep is?
De nieuwe wereld waar iedereen tot potentieel besmettelijk virus gereduceerd is, door verwaarloosbare cijfers in een eng jasje.
Ik heb het direct gezegd. De tweede golf komt en mogelijk een 3e. Dan een mutatie of ander virus. Voldoende druk zodat het wonder vaccin kan worden opgedrongen middels ethisch manipuleren (wijgeren is asociaal) en als dat niet volstaat weigeren af te straffen met een zooi mobiliteitsrestricties en andere zaken die je leven beperken tot je bureaustoel en het toilet.
Gewoon even weer de gestrekte benen er in:
Als eenmaal iedereen het vaccin binnen heeft dan hoeft het niet meer met die domme cijfers. Jouw lichaam + vaccin is voorspelbaar te manipuleren van door interactie met een 3e ingredient, voor gewenst effect. De enkelband die alle verzet heel snel de kop in drukt.
Corona. Lockdown. Hoe kan je geen manipulatie zien in het simpele idee dat er iemand is die resultaat van 'willekeurig' streekproeven kan inzetten om preventieve maatregelen mogelijk maken? Ik kan niet bevatten dat dit niet direct tegen massaal verzet loopt.
"Je moet de komende maand binnen blijven, en vooral niemand aanraken." In uitzonderlijke gevallen is er iemand die vraagt "waarom?". En dan gewoon weg komen met een "onze getallen voorspellen dat een statistisch verwaarloosbaar risico op gezondheidsproblemen zich voor gaat doen".
Het in je oerbrein geprent communicatiemiddel 'toegang tot je private space verlenen' wordt even onmogelijk gemaakt. Hoeveel psychologische mechanismes zijn er gepaard met die fysieke nabijheid en aanraking. Daar waar feromonen en andere zaken subtiel enorm veel effect op interactie hebben. Toelaten van mensen in die straal van een metertje is een vorm van vertrouwen, vriendschap, goedkeuring van de ander. Je kan toch direct weten dat een anderhalvemeter maatschappij basale levensbehoeftes weg neemt. Dat alleen al zal zo veel meer kwaad doen dan het virus zelf.
Thuiswerken, die lol is er na 6 maanden ook wel uit voor veel mensen. Hoe groot is de groep mensen die "werk is niet leuk maar de omgang met collega's maakt een hoop goed" gevoel hebben. De effecten van het wegnemen van kantoren en fysiek samenkomen zullen veel mensen depressief als een mofo maken.
Hoe extreem veel ernstiger zijn de bijwerkingen van de middel tov de kwaal? Dit is toch zo klaar als een klontje. Ik kan mij blijven verbazen hoe weinig mensen hier op letten. Nooit gekeken hebben naar de cijfers. Nergens kritische vragen. Je moet toch een verdomd goed reden hebben om je te laten vertellen dat je maanden binnen moet blijven. Dat je dit jaar niet op vakantie gaat, niet verder dan de camping in Friesland. Je onafhankelijkheid verliezen omdat totale sectoren ondernemers kapot gaan. Bizar. Echt bizar. Een ras cynicus als ik is nog totaal verbaasd over de ernst van het ontbreken van enig collectief kritisch denkvermogen.
Erotische kriebels? Jij viespeuk!Hoe ze samen en krijgen alleen al zegt krijg ik de kriebels van.
Mgtow, jwz.
Dit is bijna guilty by association, daar heb ik het zeker met BN'ers of BNI'ers niet zo op.De ironie.
Je bent je bewust van het feit dat Famke Louise dezelfde mening heeft
Dat is doorgaans geen goed teken.
Het zou op zich goed zijn om handen wassen, afstand houden van onbekenden en mondkapjes op drukke plaatsen en ov, thuis blijven bij griepklachten tijdens het groeiseizoen of althans tijdens een golf als maatregel te nemen.Het boeit niemand als ze er zelf geen directe gevolgen van hebben. Wat geldt voor 8.5 van de 10 personen.
Zou wel benieuwd zijn als we ook een influenza teller zouden introduceren met het aantal doden per dag. Dat zijn er vanaf november toch wel weer 40 á 50 per dag.
Ben benieuwd hoe hysterisch het volk dan zou worden en elkaar zal smeken om binnen te blijven en toch maar een mondkapje op te doen. Je wilt immers toch geen moord op je geweten hebben?
Jij volgt de linkse MSM ook helemaal niet hè, die stellen echt wel kritische vragen. Zelfs Arjan Lubach heeft zo zijn bedenkingen, of moeten ze dat doen van de poppenspelers?Helemaal niets meer gevolgd over Corona, maar ik lees nu beetje bij en Ik blijf het toch altijd sel fijn vinden mijn gelijk te krijgen. Ik denk dat mijn voorspellingen netjes gaan kloppen.
'Tweede golf' deze winter. Wellicht heb ik het mis maar sprak iemand die het 'Intensive Care bezetting' argument hahaha gewoon nog steeds in de mond nam. Hadden we niet een paar bedjes kunnen bouwen ondertussen? Wat is de stand ondertussen, 6500 mensen. Gemiddelde leeftijd sterven 82.
Nietszeggende getallen als besmettingspercentage, sterftecijfer en IC-capaciteit, de stok om mensen mee te slaan. Precies zoals voorspeld: preventieve opsluiting lokaal. 'Crowd control'.
Filosofisch sta ik er lastig in. Het simpele feit dat deze machtsgreep effectief is geweest is voor mij wel een harde tegenvaller geweest. Verdient de mens vrijheid? Willen we het uberhaupt? . Mensen met een eigen mening zijn vrij uitzonderlijk, als deze dan ook nog zinnig is. Ik heb me dit jaar zo enorm verbaast over mensen. Kan nergens eigenlijk mijn mening uiten. Hoe extreem dik ligt het er bovenop dat dit een simpele staatsgreep is?
De nieuwe wereld waar iedereen tot potentieel besmettelijk virus gereduceerd is, door verwaarloosbare cijfers in een eng jasje.
Ik heb het direct gezegd. De tweede golf komt en mogelijk een 3e. Dan een mutatie of ander virus. Voldoende druk zodat het wonder vaccin kan worden opgedrongen middels ethisch manipuleren (wijgeren is asociaal) en als dat niet volstaat weigeren af te straffen met een zooi mobiliteitsrestricties en andere zaken die je leven beperken tot je bureaustoel en het toilet.
Gewoon even weer de gestrekte benen er in:
Als eenmaal iedereen het vaccin binnen heeft dan hoeft het niet meer met die domme cijfers. Jouw lichaam + vaccin is voorspelbaar te manipuleren van door interactie met een 3e ingredient, voor gewenst effect. De enkelband die alle verzet heel snel de kop in drukt.
Corona. Lockdown. Hoe kan je geen manipulatie zien in het simpele idee dat er iemand is die resultaat van 'willekeurig' streekproeven kan inzetten om preventieve maatregelen mogelijk maken? Ik kan niet bevatten dat dit niet direct tegen massaal verzet loopt.
"Je moet de komende maand binnen blijven, en vooral niemand aanraken." In uitzonderlijke gevallen is er iemand die vraagt "waarom?". En dan gewoon weg komen met een "onze getallen voorspellen dat een statistisch verwaarloosbaar risico op gezondheidsproblemen zich voor gaat doen".
Het in je oerbrein geprent communicatiemiddel 'toegang tot je private space verlenen' wordt even onmogelijk gemaakt. Hoeveel psychologische mechanismes zijn er gepaard met die fysieke nabijheid en aanraking. Daar waar feromonen en andere zaken subtiel enorm veel effect op interactie hebben. Toelaten van mensen in die straal van een metertje is een vorm van vertrouwen, vriendschap, goedkeuring van de ander. Je kan toch direct weten dat een anderhalvemeter maatschappij basale levensbehoeftes weg neemt. Dat alleen al zal zo veel meer kwaad doen dan het virus zelf.
Thuiswerken, die lol is er na 6 maanden ook wel uit voor veel mensen. Hoe groot is de groep mensen die "werk is niet leuk maar de omgang met collega's maakt een hoop goed" gevoel hebben. De effecten van het wegnemen van kantoren en fysiek samenkomen zullen veel mensen depressief als een mofo maken.
Hoe extreem veel ernstiger zijn de bijwerkingen van de middel tov de kwaal? Dit is toch zo klaar als een klontje. Ik kan mij blijven verbazen hoe weinig mensen hier op letten. Nooit gekeken hebben naar de cijfers. Nergens kritische vragen. Je moet toch een verdomd goed reden hebben om je te laten vertellen dat je maanden binnen moet blijven. Dat je dit jaar niet op vakantie gaat, niet verder dan de camping in Friesland. Je onafhankelijkheid verliezen omdat totale sectoren ondernemers kapot gaan. Bizar. Echt bizar. Een ras cynicus als ik is nog totaal verbaasd over de ernst van het ontbreken van enig collectief kritisch denkvermogen.
In de zin van bemoeizuchtige onwetende BN’er.

Het zou op zich goed zijn om handen wassen, afstand houden van onbekenden en mondkapjes op drukke plaatsen en ov, thuis blijven bij griepklachten tijdens het groeiseizoen of althans tijdens een golf als maatregel te nemen.
Dat zou levens en geld schelen.
Kijk eens verder dan een sterftecijfer. Hoeveel onderzoeken lopen er momenteel vanuit het longfonds voor alle mensen die gezond waren en nu na maanden nog steeds niet hersteld zijn? Wat gaan we doen, in een stijgende trend waarin we nu verkeren, als de ziekenhuizen wél weer vol raken? Want dat was het grote probleem, weet je nog? De economie geheel open gooien zonder beleid omdat de cijfers dalen terwijl de onderzoeken hoe het virus zich verspreidt om de oren vliegen is natuurlijk veel te kort door de bocht.'Tweede golf' deze winter. Wellicht heb ik het mis maar sprak iemand die het 'Intensive Care bezetting' argument hahaha gewoon nog steeds in de mond nam. Hadden we niet een paar bedjes kunnen bouwen ondertussen? Wat is de stand ondertussen, 6500 mensen. Gemiddelde leeftijd sterven 82.
Welke vrijheid had je niet, precies? 91% van onze economie is open.Filosofisch sta ik er lastig in. Het simpele feit dat deze machtsgreep effectief is geweest is voor mij wel een harde tegenvaller geweest. Verdient de mens vrijheid? Willen we het uberhaupt? . Mensen met een eigen mening zijn vrij uitzonderlijk, als deze dan ook nog zinnig is. Ik heb me dit jaar zo enorm verbaast over mensen. Kan nergens eigenlijk mijn mening uiten. Hoe extreem dik ligt het er bovenop dat dit een simpele staatsgreep is?
Is dat zo? Gezien je alle levensbehoeftes nog steeds kon vervullen, tot grote risicofactoren met wat beperkingen. Daarnaast is het zelfmoordcijfer flink gedaald: Doet het echt veel meer kwaad dan het virus zelf? Is de straal van een meter echt een vorm, of geeft het jou in dit geval een gevoel van veiligheid? Dat laatste maakt het natuurlijk een heel ander verhaal dan levensbehoefte.Het in je oerbrein geprent communicatiemiddel 'toegang tot je private space verlenen' wordt even onmogelijk gemaakt. Hoeveel psychologische mechanismes zijn er gepaard met die fysieke nabijheid en aanraking. Daar waar feromonen en andere zaken subtiel enorm veel effect op interactie hebben. Toelaten van mensen in die straal van een metertje is een vorm van vertrouwen, vriendschap, goedkeuring van de ander. Je kan toch direct weten dat een anderhalvemeter maatschappij basale levensbehoeftes weg neemt. Dat alleen al zal zo veel meer kwaad doen dan het virus zelf.
Heb je dezelfde statistieken en getallen gelezen en je vervolgens nog eens afgevraagd 'waarom?'"Je moet de komende maand binnen blijven, en vooral niemand aanraken." In uitzonderlijke gevallen is er iemand die vraagt "waarom?". En dan gewoon weg komen met een "onze getallen voorspellen dat een statistisch verwaarloosbaar risico op gezondheidsproblemen zich voor gaat doen".
community.chivo.nl
Vooral benieuwd naar wat zo klaar is als een klontje en hoe het wel had gemoeten. Ik zeg niet dat je geen gelijk kan hebben, maar het lijkt alsof je uit onderbuikgevoel praat. Vooral omdat je zelf al aangeeft dat je gelijk gaat krijgen terwijl er van alles aan je bericht in twijfel getrokken kan worden. Ook is achteraf 'gelijk' krijgen niets meer dan geluk, niet gelijk. Als het om levens gaat noem je dat ook wel gokken, wat ethisch natuurlijk nooit verantwoord is. Kijk naar Zweden.Dit is toch zo klaar als een klontje. Ik kan mij blijven verbazen hoe weinig mensen hier op letten. Nooit gekeken hebben naar de cijfers. Nergens kritische vragen. Je moet toch een verdomd goed reden hebben om je te laten vertellen dat je maanden binnen moet blijven. Dat je dit jaar niet op vakantie gaat, niet verder dan de camping in Friesland. Je onafhankelijkheid verliezen omdat totale sectoren ondernemers kapot gaan. Bizar. Echt bizar. Een ras cynicus als ik is nog totaal verbaasd over de ernst van het ontbreken van enig collectief kritisch denkvermogen.
Wat ik bedoel is dat als mensen het onderscheid zouden maken tussen griep en verkoudheid dat de jaarlijkse griepgolven omdat mensen gewoon naar hun werk blijven komen en anderen besmetten minder zouden zijn. Die griepgolven kosten heel veel geld, want als ipv 1 zieke een halve afdeling wegvalt is dat duurder. Buiten wachtdagen betaalt een werkgever het salaris bij ziekte door.Je ziek melden voor een griepje zal nog nooit zo makkelijk zijn geweest.
Zorgen dat je niet bij oma op bezoek gaat zal voldoende moeten zijn, al heeft oma natuurlijk netjes haar vaccin gehaald.
Jij volgt de linkse MSM ook helemaal niet hè, die stellen echt wel kritische vragen. Zelfs Arjan Lubach heeft zo zijn bedenkingen, of moeten ze dat doen van de poppenspelers?
Zweden is natuurlijk geen dom geluk maar gewoon wetenschappelijk beleid. UK wilde dezelfde gecalculeerde aanpak maar men raakte in paniek en smeekte om opsluiting zoals we hier smeekten onze kinderen thuis op te sluiten en mondkapjes in ov en winkelstraten op te dringen.Ook is achteraf 'gelijk' krijgen niets meer dan geluk, niet gelijk. Als het om levens gaat noem je dat ook wel gokken, wat ethisch natuurlijk nooit verantwoord is. Kijk naar Zweden.
Wel?Op welke vlakken doet Zweden het dan beter? Niet wat sterftecijfer betreft in elk geval.
Op welke vlakken doet Zweden het dan beter? Niet wat sterftecijfer betreft in elk geval.