AndroidHealthClinic

Coronavirus

Waar ik nog meer van walg, is dat deze schijnvertoning -de monarchistische poppenkast en dito staatsderving- nog steeds op handen wordt gedragen door een meerderheid aan mensen.
Je zou toch hopen dat dit 'signaal' het overduidelijke bewijs is van het feit, dat het koninklijke huis totaal geen consideratie heeft met ons klootjesvolk.
En dan zeker ook nog denken dat 'snel terugkomen' een beperking van de imagoschade bewerkstelligd...de huichelaars :vomit:
Wees dan een vent met een eigen mening en blijf. Misschien reageer ik momenteel ook wel vanuit de emotie als ik de rest van mn gedachten hier neer klap dus dat doe ik even niet.

Dit dus... echt.... even lekker kankeren hoor maar als ik echt eerlijk ben, het is helder geworden, het ware gezicht... de hopeloosheid die komt met gegeven dat je simpelweg nooit meer terug kan naar het idee dat mensen, als het echt ergens over gaat, voor reden vatbaar zouden zijn. Dat ze niet zo achterlijk zijn als ik dacht. Maar het feit dat nu al 9 maanden lang we leven tussen een groep herkauwende schapen in totale hypnose, de verdomme nog beginnen te zeiken als je ze verteld dat er wellicht meer speelt. Man 50 jaar geleden was ik al 8x in het gesticht gezet. Het is nog zo veel treuriger dan ooit verwacht.

De drogredenen die worden aangevoerd... Mensen die gewoon de andere kant op kijken, gewoon die shit aanzien en het voor zichzelf goed lullen dat de boel kapot gemaakt wordt en terwijl duidelijk is dat ze fucking schijt hebben aan een ieder die onderdoor gaat aan die ellende, omdat ze zich er onvoldoende mee kunnen identificeren. Want zij “merken er niet zo veel van”. Nou, als jij er geen last van hebt dan is het goed, toch?! Hoppa genoeg gratis geld, gewoon je bek houden. Vrijheid, fucking zelfrespect, integriteit, het zijn waarden die zo ontzettend weinig gedragen blijken te worden. Fucking gelul van mensen, waar je dan ook nog op eierschalen moet lopen en vooral niet te veel op in moet gaan, echt, je staat er bij en kijkt er naar hoe we verliezen wat door generaties mensen voor ons met zo veel pijn en moeite is gerealiseerd. Vrijheden die we waarschijnlijk nooit meer terug krijgen.

Toen we vroeger op de basisschool de concentratiekampen uit de 2e wereldoorlog bezochten, werd vaak de vraag gesteld: hoe heeft het kunnen gebeuren? Wat bezielde de mensen? Dit nooit meer. Nou ik kan je vertellen dat er niet eens een fucking logisch argument vereist is om die bagger aan karakterloze eenheidsworst, met hoogste doel groepsconformiteit, zich te laten beroepen op onbenul terwijl de fucking ovens gevuld worden en honderden pagina’s vol lullen over hoe dit mogelijk toch echt wel te rechtvaardigen is.

Man man. Hier zit het. Het argument voor de lockdowners. Dit is de kern: ongeïnteresseerd egoistisch eigen belang en totale schijt aan anderen, zo lang ze er geen facebook likes voor krijgen.

What has been seen cannot be unseen...

Tijd van je beroepen op “Wie haben es nicht gewußt” is lang, lang achter ons. Voor mij zijn coronavoorstanders simpelweg staatsvijanden die, als wij mensen met kritisch denkvermogen de strijd hebben gewonnen, zullen hangen.

Ik kan me in veel aspecten van haar verhaal wel vinden, maar het zou wel erg hypocriet zijn als we nú ineens serieus begaan zijn met het lot van miljoenen Indiërs en Afrikanen.

Van Dissel heeft net gezege dat hij wilt dat de lockdown voor de horeca doorgetrokken wordt tot en met december.

Als dat gebeurd is het finaal klaar met de horeca in dit land.

Dan moet van Dissel niet vreemd kijken als iemand hem een keer thuis opzoekt, mensen gaan dit niet langer pikken.

Van Dissel heeft net gezege dat hij wilt dat de lockdown voor de horeca doorgetrokken wordt tot en met december.

Als dat gebeurd is het finaal klaar met de horeca in dit land.

Dan moet van Dissel niet vreemd kijken als iemand hem een keer thuis opzoekt, mensen gaan dit niet langer pikken.
Van Dissel heeft niets te willen, hij geeft louter aan dat, omdat de laatste maatregelen zo laat genomen zijn, de maatregelen na vier weken nog niet het gewenste effect opgeleverd zullen hebben.

Het grapje, een arts zei: "Ik weet niet wanneer corona weg is, want ik heb geen verstand van politiek" spreekt boekdelen.

tNjRjZDM2MDA5YWMyXkEyXkFqcGdeQXVyNzU1NzE3NTg@._V1_.jpg

Kben benieuwd wanneer ze cash geld gaan afschaffen aangezien dat ook leidt tot contact. Het ligt geheel in lijn met de verwachtingen.
Hahaha! Verbaasd mij serieus dat dat zo lang geaccepteerd wordt. Bedoel, overheid wil toch al langer van contant geld af. Dit is het excuus!

Kben benieuwd wanneer ze cash geld gaan afschaffen aangezien dat ook leidt tot contact. Het ligt geheel in lijn met de verwachtingen.
Ik zeg toevallig net tegen mn zoon . Zal nog even contant geld dat hier ligt opzoeken, kan je mooi de kapper van betalen. Om deze reden.

Hoe moet ik dan mensen in het zwart betalen? :mad:

Terug
Naar boven