AndroidHealthClinic

Coronavirus

Gaat vrij rap denk ik. Covid heeft ertoe geleid dat nu zelfs op de markt een pinapparaatje normaal is geworden.
Ach nee. Voor covid waren er al veel plekken waar je de auto niet meer met contant geld kwijt kon. Zoveel sneller gaat dat nu niet.

Covid is hoogsten een goede afleidingsmanoeuvre, aangezien het nieuws toch alleen daarover gaat

Wees dan een vent met een eigen mening en blijf. Misschien reageer ik momenteel ook wel vanuit de emotie als ik de rest van mn gedachten hier neer klap dus dat doe ik even niet.
Zeker, ik denk altijd goed na voor ik iets plaats. "Ga ik hier spijt van krijgen?" Nee dus

0e632dc884_vakantieee.jpg

Die opmerking snap ik niet, Stekkie..
Zij zegt dat ze een arts heeft horen zeggen.

Verder haalt ze er (tijdens dit gesprek) ook allerlei (persoonlijke) randzaken bij terwijl het een literatuuronderzoek betrof

Als je jezelf kritisch noemt of vind moet je ook kritisch blijven opstellen bij mensen die een verhaal vertellen waar je het in grote lijnen mee eens bent. Haar Covid 1 t/m 18 opmerking had ze ook maar beter achterwege kunnen laten.

Laatst bewerkt:
Van Dissel heeft niets te willen, hij geeft louter aan dat, omdat de laatste maatregelen zo laat genomen zijn, de maatregelen na vier weken nog niet het gewenste effect opgeleverd zullen hebben.

Tegelijkertijd vindt hij niet dat er te laat is ingegrepen :')

Ik begrijp zelf alleen niet zo goed waarom we blijven sukkelen. Is het niet veel beter als er twee weken totale lockdown was geweest met een nachtklok en alles erop en eraan? Dan is na twee weken weer alles vrijwel nul en kan de boel weer redelijk open. Bedrijven die afhankelijk zijn van bezoekers kunnen toch onmogelijk drie maanden dicht blijven zonder failliet te gaan. Twee weken is nog te overzien.

Terug
Naar boven