Demonstratie tegen inperking grondrechten in centrum Rotterdam
In het centrum van Rotterdam zijn enkele honderden mensen op de been om te protesteren. De actiegroep Police for Freedom vraagt aandacht voor de grondrechten in Nederland.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
In het centrum van Rotterdam zijn enkele honderden mensen op de been om te protesteren. De actiegroep Police for Freedom vraagt aandacht voor de grondrechten in Nederland.rtvr.nl
Met een volgevreten hoofd lachend op de foto. Het zal je moeder wezen. Daar kan zelfs Bert van Het Familiediner niks meer aan doen.Soms vraag ik mij af wat mensen voor hun kop hebben. Hoe kan iemand zich niet doodschamen om met zo'n bord rond te lopen? Anne Frank zou mogen willen dat ze met een bordje buiten rond had kunnen lopen. Om zo'n simpele lockdown te vergelijken met zulke gruwelijke gebeurtenissen, dan heb je pas echt lef. En een flinke klap op je kop gehad ergens in je leven.
M'n moeder is wel een corona-ontkenner, daar kan ik nog mee leven. Maar als ze met zulke borden en davidsterren liep dan was ik wel no-contact gegaan.Met een volgevreten hoofd lachend op de foto. Het zal je moeder wezen. Daar kan zelfs Bert van Het Familiediner niks meer aan doen.
![]()
In het centrum van Rotterdam zijn enkele honderden mensen op de been om te protesteren. De actiegroep Police for Freedom vraagt aandacht voor de grondrechten in Nederland.rtvr.nl
Jeetje verrassend, lijkt wel of corona niet meer weg gaat.Amrish Badjoe zit weer bij Op1.
Deltavariant is behoorlijk besmettelijk, ook voor dubbel gevaccineerden.
Ventileren is een must, afstand houden ook.
Nu Long Covids.
Dan gaan ze toch een nieuw vaccin van voren af aan ontwikkelen?Hoogste tijd voor een resistente variant. Kan alles eindelijk in een stroomversnelling geraken. Dit pappen en nathouden gaat anders nog jaren duren zo.
Dan gaan ze toch een nieuw vaccin van voren af aan ontwikkelen?

Jawel hoor. Gewoon door gaan met je leven en alle covid BS langs je heen laten gaan.Klopt helemaal, het is ook een utopie denk ik. There is no way out of this fear induced psychose![]()
Jawel hoor. Gewoon door gaan met je leven en alle covid BS langs je heen laten gaan.