MuscleMeat

Coronavirus

Soms vraag ik mij af wat mensen voor hun kop hebben. Hoe kan iemand zich niet doodschamen om met zo'n bord rond te lopen? Anne Frank zou mogen willen dat ze met een bordje buiten rond had kunnen lopen. Om zo'n simpele lockdown te vergelijken met zulke gruwelijke gebeurtenissen, dan heb je pas echt lef. En een flinke klap op je kop gehad ergens in je leven.

Soms vraag ik mij af wat mensen voor hun kop hebben. Hoe kan iemand zich niet doodschamen om met zo'n bord rond te lopen? Anne Frank zou mogen willen dat ze met een bordje buiten rond had kunnen lopen. Om zo'n simpele lockdown te vergelijken met zulke gruwelijke gebeurtenissen, dan heb je pas echt lef. En een flinke klap op je kop gehad ergens in je leven.
Met een volgevreten hoofd lachend op de foto. Het zal je moeder wezen. Daar kan zelfs Bert van Het Familiediner niks meer aan doen.

Met een volgevreten hoofd lachend op de foto. Het zal je moeder wezen. Daar kan zelfs Bert van Het Familiediner niks meer aan doen.
M'n moeder is wel een corona-ontkenner, daar kan ik nog mee leven. Maar als ze met zulke borden en davidsterren liep dan was ik wel no-contact gegaan.

Screenshot_20210719-105744_Chrome.jpg

Van plan om in september op vakantie te gaan naar Engeland, gaat erom spannen. Al heb ik zelf een vermoeden dat we over een paar weken ook hier weer versoepelen wanneer iedereen die wil de mogelijkheid heeft gehad om gevaccineerd te worden. Hoe denken de experts erover? @ThuggishRuggish @Steks

Engeland gooit toch alle beperkingen overboord? Daar kom je zonder problemen binnen, of je Nederland weer in mag is een tweede. :)

alle ogen zijn gericht op Engeland (na de vakantie!!!!)

Amrish Badjoe zit weer bij Op1.

Deltavariant is behoorlijk besmettelijk, ook voor dubbel gevaccineerden.
Ventileren is een must, afstand houden ook.

Nu Long Covids.

doe mij maar short covid dan

Ik zal uit voorzorg mijn sociale contacten voor nog een jaar tot een minimum beperken. Dat beviel me het afgelopen jaar eigenlijk ook wel.

Hoogste tijd voor een resistente variant. Kan alles eindelijk in een stroomversnelling geraken. Dit pappen en nathouden gaat anders nog jaren duren zo.

Jawel hoor. Gewoon door gaan met je leven en alle covid BS langs je heen laten gaan.

Haha ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan met alle beperkingen die de mensen zonder fax om hun oren reeds krijgen en gaan krijgen nog.
Vond het wel vermakelijk om te zien dat het OMT ook adviseert om gefaxte mensen toch ook te testen voor toegang. Wat een farce haha :roflol:

Terug
Naar boven