- Waardering
- 21.437
Het zal subjectief zijn in grote mate, kan me niet voorstellen dat die lieden allemaal tests hebben gedaan zoals wel bij groepen wordt gedaan in ziekenhuizen*. Maar als we nou trainen nemen, ik voel wel aan wanneer ik sneller vermoeid bent dan normaal. Ben amper ziek maar na een lekkere griep voel ik het ook zeker.Ah meer of minder zou nog kunnen, ik dacht aan wel of geen oververmoeidheid of concentratieproblemen wat iedereen tegenwoordig altijd al is/heeft.
Er zijn mensen die 1km per dag kunnen lopen en dan al stuk zijn. 6 maanden later kunnen ze 2km lopen. Dat is dan vooruitgang maar gaat nog steeds nergens over. Die testen ze wel behoorlijk zover ik begrepen heb van longarts die dit zelf ook laat doen. Probleem dat daarbij kan spelen is dat de hele riedel aan tests niet veel uitwijzen over waarom er nou zulke slechte vooruitgang is. Of moeilijk te verklaren valt waarom iemand zo moe is. Een mogelijkheid is dat het afweersysteem iets doet met het brein. Volgens mij blijkt ook dat vrouwen in bepaalde situaties een sterker afweersysteem hebben dan mannen.
Laatst bewerkt: