Fitness Seller

Coronavirus

Er komen toch geen 90 jarigen op een ic terecht.
Jawel

De stijging tussen 80-90 is wel erg groot

En bij de bezetting van normale bedden zijn het ook de 80+ ers
Laat die groep nu ook bijna allemaal gevaccineerd zijn. Dat geeft dus goed aan dat extra vaccineren van 40- totaal geen nut heeft.

Onderstaand grafiekje zegt ook wel dat Corona ZWAAR overdreven wordt.
1635234205291.png

Laatst bewerkt:
Er komen toch geen 90 jarigen op een ic terecht.

Volgens mij ligt het hoogtepunt van kans op opname en kans te overlijden tussen de 80-90 jaar. Dat er statistisch gezien weinig 90+ jarige opgenomen worden, komt denk ik eerder vanwege het feit dat die in aantallen veel minder voorkomend zijn.

Hadden ze het vorig jaar niet nog over het toepassen van triage?

Maarja, een land in crisis voor dikke bejaarden. Koekoek.

Volgens mij ligt het hoogtepunt van kans op opname en kans te overlijden tussen de 80-90 jaar. Dat er statistisch gezien weinig 90+ jarige opgenomen worden, komt denk ik eerder vanwege het feit dat die in aantallen veel minder voorkomend zijn.
Die grafiek is per 1.000.000 inwoners van die leeftijd.

Deze grafiek is totaal per leeftijdgroep

Die grafiek is per 1.000.000 inwoners van die leeftijd.

Deze grafiek is totaal per leeftijdgroep
Dus waarom zou ik als gezonde 32er zonder onderliggend lijden nog ookal weer het vaccin moeten nemen?
Screenshot_20211026-103340_Chrome.jpg

Screenshot_20211026-103413_Chrome.jpg

Dit zijn dus de absolute getallen van de IC's sinds maart 2020. Dat gevaccineerden nu nog verder buitengesloten gaan worden, zogenaamd om hen te beschermen, is overduidelijk onzin.

Enige conclusie die rest is dat het niet gaat om covid maar dat ze hun totalitaire controlestaat agenda aan het pushen zijn.

Zodat ze jonge sletterige hiphop snolletjes kunnen aanduwen @famke louise.

Maar betreffende de IC capaciteit. Een kabinet dat in tijden van crisis het gedurende 2 jaar niet voor elkaar krijgt om de zorg capaciteit te verhogen, zou plaats moeten maken voor een kabinet dat wel capabel genoeg is om deze taak te volbrengen.
En hoe wil je dat realiseren dan? Opleiding heeft erg veel tijd nodig had ik begrepen en ik voel nou niet echt de drang om een carriere switch te maken als ze 300 euro netto meer per maand zouden verdienen.

Dus waarom zou ik als gezonde 32er zonder onderliggend lijden nog ookal weer het vaccin moeten nemen?

Dit zijn dus de absolute getallen van de IC's sinds maart 2020.

Om zonder testen de horeca in te kunnen, voor de rest zie ik ook geen voordelen van een prikje halen.

Dit zijn dus de absolute getallen van de IC's sinds maart 2020. Dat gevaccineerden nu nog verder buitengesloten gaan worden, zogenaamd om hen te beschermen, is overduidelijk onzin.

Enige conclusie die rest is dat het niet gaat om covid maar dat ze hun totalitaire controlestaat agenda aan het pushen zijn.
Volgens mij is jouw vetpercentage aan de hoge kant, zo gezond ben je dus niet.

:):):):):)

En hoe wil je dat realiseren dan? Opleiding heeft erg veel tijd nodig had ik begrepen en ik voel nou niet echt de drang om een carriere switch te maken als ze 300 euro netto meer per maand zouden verdienen.
Tovenarij.

Of gewoon met een grote zak geld. We kunnen immers toch ook het klimaat herstellen, maar een paar verpleegkundigen opleiden is onmogelijk? :roflol:

Met geld is alles mogelijk, de wil is er gewoon niet (nooit geweest) en die komt er ook niet als er geen andere bewindvoering komt daar in de kamer.

En ik blijf het bijzonder vinden hoe een grote groep mensen, die de maatregelen ook wel oké vinden, want zij zelf hebben er weinig last van, blijft denken in beperkingen, in plaats van in (mogelijke) oplossingen.

Tovenarij.

Of gewoon met een grote zak geld. We kunnen immers toch ook het klimaat herstellen, maar een paar verpleegkundigen opleiden is onmogelijk? :roflol:

Klimaat is veel belangrijker en substantieel beter te verklaren dan het structureel proberen op te lossen van een capaciteitsprobleem in de zorg :emo:

Bij een volgende meet neem ik geen roids mee maar vaccins om de antivaxxers te jabben

Al die ongevaccineerden die nu lekker in hun handen wrijven omdat het statistisch gezien waarschijnlijk geen fluit uit maakt wat betreft de kans om op de IC terecht te komen moeten wel beseffen dat de overheid dan wel weer sneller beperkende maatregelen zal gaan invoeren, die hebben namelijk wel gebleken te werken.
Nee dan voeren ze maatregelen in die ongevaccineerden beperken. Wacht maar af. Ze gaan sowieso ongevaccineerden beperken zoals in andere landen ook al een beetje gebeurd

Waar komen deze grafieken vandaan, zou graag een linkje willen als je die nog hebt

Nee dan voeren ze maatregelen in die ongevaccineerden beperken. Wacht maar af. Ze gaan sowieso ongevaccineerden beperken zoals in andere landen ook al een beetje gebeurd

En je kunt zelf Stevie Wonder vragen of dat gaat werken, want zelfs hij ziet dat dit niet het geval gaat zijn. De ongevaccineerde zijn nu al dusdanig beperkt, dat deze over het algemeen al nagenoeg nergens meer aan deelnemen, doen ze dat wel, dan zijn ze getest en negatief bevonden. Ergo ze zijn dus niet de oorzaak van de oplopende besmettingen. Dus laten we die groep nog meer beperken :lol:

Terug
Naar boven