Fitness Seller

Coronavirus

Maakt ook geen reet uit allemaal, we fietsen namelijk vrolijk verder achteruit qua IC-Capaciteit. Iets wat we twee jaar geleden natuurlijk ook echt niet aan konden zien komen :emo:

Maakt ook geen reet uit allemaal, we fietsen namelijk vrolijk verder achteruit qua IC-Capaciteit. Iets wat we twee jaar geleden natuurlijk ook echt niet aan konden zien komen :emo:

In zijn ziekenhuis zijn er het afgelopen jaar aardig wat ic-verpleegkundigen verdwenen uit onvrede.

In zijn ziekenhuis zijn er het afgelopen jaar aardig wat ic-verpleegkundigen verdwenen uit onvrede.

Geef ze eens ongelijk! Waarom zou je de mensen die voor ons in tijden van echte crisis het zweet in de bilnaad werken, extra belonen met een structurele betere beloning? We geven nog liever "een paar miljard" uit aan complete nonsense, waarvan een behoorlijk deel niet eens meer te verantwoorden is, omdat niet meer te achterhalen valt waar dat geld terecht is gekomen. Neem Siewertgate als topje van de ijsberg hierin.

Geef ze eens ongelijk! Waarom zou je de mensen die voor ons in tijden van echte crisis het zweet in de bilnaad werken, extra belonen met een structurele betere beloning? We geven nog liever "een paar miljard" uit aan complete nonsense, waarvan een behoorlijk deel niet eens meer te verantwoorden is, omdat niet meer te achterhalen valt waar dat geld terecht is gekomen. Neem Siewertgate als topje van de ijsberg hierin.
Een kennis van mij werkt op de OK en heeft twee keer een tijd moeten bijspringen op de IC. Ze werkt parttime ivm met haar kids en wil weer meer gaan werken, maar kiest er nu voor om dat in het basisonderwijs te doen.

Laatst bewerkt:
We applaudiseren een keer, geven ze een paar sokken, een reep chocola en daar blijft de waardering.
Ik schaam me eigen soms als ik zie wat voor salaris ze in de publieke sector krijgen en de verantwoording die ze hebben vs wat ik iedere 4 weken krijg overgemaakt...

• Like
Waarderingen: Vonk
Die 7 miljard voor het klimaat hadden ze mooi kunnen gebruiken om de zorg op te schalen.
Maarja, als het logisch is dan gebeurt het niet.

• Like
Waarderingen: Vonk
Een kennis van mij werkt op de OK en heeft twee keer een tijd moeten bijspringen op de IC. Ze werkt parttime ivm met haar kids en wil weer meer gaan werken, maar kiest er nu voor om dat in het basisonderwijs te doen.

Volgens mij is het traject om Cliniclown te worden best wel pittig nog. Geen idee hoe dit zich verhoudt t.o.v. verpleegkundige :dunno:

Tja dat weten we al maanden toch? Er is geen personeel te vinden, en die zijn ook niet zo snel op te lijden. Er is geen alternatief voor de IC capaciteit in acute toestand.

Vraag me af waarom er altijd bij zulke talkshows (wie klijkt die shit uberhaupt) virologen aan tafel zitten. Voor die paar bankjes die makkelijk verdient zijn? :emo:

Tja dat weten we al maanden toch? Er is geen personeel te vinden, en die zijn ook niet zo snel op te lijden. Er is geen alternatief voor de IC capaciteit in acute toestand.

Vraag me af waarom er altijd bij zulke talkshows (wie klijkt die shit uberhaupt) virologen aan tafel zitten. Voor die paar bankjes die makkelijk verdient zijn? :emo:
Zodat ze jonge sletterige hiphop snolletjes kunnen aanduwen @famke louise.

Maar betreffende de IC capaciteit. Een kabinet dat in tijden van crisis het gedurende 2 jaar niet voor elkaar krijgt om de zorg capaciteit te verhogen, zou plaats moeten maken voor een kabinet dat wel capabel genoeg is om deze taak te volbrengen.

Als het goed gaat met de cijfers komt dat door de vaccinaties.
Als het slecht gaat met de cijfers komt dat door de ongevaccineerden.

Misschien dat iemand met veel verstand van statistiek dit kan duiden. @Sparks79 wat denk jij?

Als het goed gaat met de cijfers komt dat door de vaccinaties.
Als het slecht gaat met de cijfers komt dat door de ongevaccineerden.

Misschien dat iemand met veel verstand van statistiek dit kan duiden. @Sparks79 wat denk jij?
Ik ben er wel mee klaar eigenlijk. Zoek het lekker uit. Vaccineer wel of niet, luister naar wie dan ook. Allemaal prima.

Wat zeker is, is dat er aan alle kanten enorm wordt gekut met de cijfers. Vanuit het niet begrijpen, of kwade wil. Cherrypicking, uit het verband trekken, onterechte conclusies en steeds wisselende indicatoren. Eén ding is zeker op de school voor journalistiek is wiskunde en statistiek niet bestaand.

Terug
Naar boven