apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Niet alleen diegene die er nu nog mee lopen.Zijn mensen die nu nog met een masker rondlopen niet in principe de echte wappies?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet alleen diegene die er nu nog mee lopen.Zijn mensen die nu nog met een masker rondlopen niet in principe de echte wappies?
De overheid heeft nooit het beste met je voor, iedereen is full of shit en alleen jijzelf hebt je eigen waarheid in pacht.Wat is nog de waarheid. Moet je geloven dat de overheid echt het beste met je voor heb? Of is het Willem Engel die het altijd maar bij het rechte eind zou moeten hebben. Ik probeer de waarheid in het midden te zoeken. Ook zal ik op niemand afgeven of ze nu pro of anti vac zijn. Iedereen moet het zelf weten. Maar ik probeer ook niet mijn keuze op te dringen. Iets wat ik op mijn werk vooral meemaakte in het begin van deze elende. (zonder resultaat uiteraard)
You are so full of shit.De overheid heeft nooit het beste met je voor, iedereen is full of shit en alleen jijzelf hebt je eigen waarheid in pacht.
Werkt prima.
I know
En hij wilt 1 op de 8 sociale huurwoningen aan statushouders geven.Je zou bijna weer wappie gedachten krijgen waarom Hugo die baan heeft gekregen.
![]()
De Jonge hanteert opnieuw breekijzer om woningen te vergroenen: ’Minister van dwingen en verplichten’
De ’minister van dwingen en verplichten’, zo wordt de nieuwbakken woonminister Hugo de Jonge al venijnig in de Tweede Kamer genoemd. Na de verplichte hybride warmtepomp zet de CDA’er nieuwe dwang…www.telegraaf.nl
Kwestie van tijd voordat mensen in opstand komen. Mensen zijn nu al in “overleef” modus financieel en zal niet lang meer duren voordat er iets moet veranderen. Nederlanders zijn gewoon te afwachtend en teren liever eerst op de spaarpot niet snappend dat die ook keer leeg is.En hij wilt 1 op de 8 sociale huurwoningen aan statushouders geven.
Lang leve de volksvervanging.
De enigen die in opstand komen zijn Achmed en zijn kompanen omdat ze niet genoeg gratiesh geld van de kuffar krijgen.Kwestie van tijd voordat mensen in opstand komen. Mensen zijn nu al in “overleef” modus financieel en zal niet lang meer duren voordat er iets moet veranderen. Nederlanders zijn gewoon te afwachtend en teren liever eerst op de spaarpot niet snappend dat die ook keer leeg is.
Dit hele land gaat echt op alle fronten helemaal vastlopen.En hij wilt 1 op de 8 sociale huurwoningen aan statushouders geven.
Jup. Best naar om te zien hoe dit prachtige koude kikkerlandje in een paar decennia compleet kapot wordt gemaakt.Dit hele land gaat echt op alle fronten helemaal vastlopen.
Jup. Best naar om te zien hoe dit prachtige koude kikkerlandje in een paar decennia compleet kapot wordt gemaakt.
Waarschijnlijk is Mina ook de afkorting van YasminaMisschien Arabisch de voertaal maken in Den haag.![]()
Helft van Haagse peuters spreekt niet goed Nederlands: ‘Kind begint met valse start aan de basisschool’
Vijftig procent van de peuters in Den Haag spreekt niet goed Nederlands. Met de campagne Vraag juf Mina hoopt de gemeente ouders te motiveren de peuters bij te laten spijkeren.www.ad.nl
Mina Ret.Waarschijnlijk is Mina ook de afkorting van Yasmina
Ja maar is politiek correct en dan vinden onze buurlanden ons helemaal geweldig.En hij wilt 1 op de 8 sociale huurwoningen aan statushouders geven.
Misschien Arabisch de voertaal maken in Den haag.![]()
Helft van Haagse peuters spreekt niet goed Nederlands: ‘Kind begint met valse start aan de basisschool’
Vijftig procent van de peuters in Den Haag spreekt niet goed Nederlands. Met de campagne Vraag juf Mina hoopt de gemeente ouders te motiveren de peuters bij te laten spijkeren.www.ad.nl
Maak je geen zorgen, met het Nederlands van de roomblanke kindertjes is het al niet veel beter in de prachtwijken. Dan maakt het ook geen reet uit of je yasmine of jasmijn heet.Waarschijnlijk is Mina ook de afkorting van Yasmina
Leave @yasmine alone.Maak je geen zorgen, met het Nederlands van de roomblanke kindertjes is het al niet veel beter in de prachtwijken. Dan maakt het ook geen reet uit of je yasmine of jasmijn heet.
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.Maak je geen zorgen, met het Nederlands van de roomblanke kindertjes is het al niet veel beter in de prachtwijken. Dan maakt het ook geen reet uit of je yasmine of jasmijn heet.
Dat heeft daar niet noodzakelijk (alleen) direct mee te maken, wel kan je (ook) indirect een verband leggen met bezuinigingen in het onderwijs en toename van concurrentie aan de onderkant op schaarse middelen.