AndroidHealthClinic

Coronavirus

Wat is nog de waarheid. Moet je geloven dat de overheid echt het beste met je voor heb? Of is het Willem Engel die het altijd maar bij het rechte eind zou moeten hebben. Ik probeer de waarheid in het midden te zoeken. Ook zal ik op niemand afgeven of ze nu pro of anti vac zijn. Iedereen moet het zelf weten. Maar ik probeer ook niet mijn keuze op te dringen. Iets wat ik op mijn werk vooral meemaakte in het begin van deze elende. (zonder resultaat uiteraard)
De overheid heeft nooit het beste met je voor, iedereen is full of shit en alleen jijzelf hebt je eigen waarheid in pacht.

Werkt prima.

Je zou bijna weer wappie gedachten krijgen waarom Hugo die baan heeft gekregen.

En hij wilt 1 op de 8 sociale huurwoningen aan statushouders geven.

Lang leve de volksvervanging.

En hij wilt 1 op de 8 sociale huurwoningen aan statushouders geven.

Lang leve de volksvervanging.
Kwestie van tijd voordat mensen in opstand komen. Mensen zijn nu al in “overleef” modus financieel en zal niet lang meer duren voordat er iets moet veranderen. Nederlanders zijn gewoon te afwachtend en teren liever eerst op de spaarpot niet snappend dat die ook keer leeg is.

Kwestie van tijd voordat mensen in opstand komen. Mensen zijn nu al in “overleef” modus financieel en zal niet lang meer duren voordat er iets moet veranderen. Nederlanders zijn gewoon te afwachtend en teren liever eerst op de spaarpot niet snappend dat die ook keer leeg is.
De enigen die in opstand komen zijn Achmed en zijn kompanen omdat ze niet genoeg gratiesh geld van de kuffar krijgen.

Dit land is stuk en zal niet meer herstellen. Geen enkele Nederlander gaat in opstand komen. Hoeveel kwamen er in opstand tijdens de lockdowns? Wie nu nog steeds niet ziet dat ons volk moedwillig vervangen wordt is echt een verrekte mongol.

Misschien Arabisch de voertaal maken in Den haag.

Waarschijnlijk is Mina ook de afkorting van Yasmina
Maak je geen zorgen, met het Nederlands van de roomblanke kindertjes is het al niet veel beter in de prachtwijken. Dan maakt het ook geen reet uit of je yasmine of jasmijn heet.

Maak je geen zorgen, met het Nederlands van de roomblanke kindertjes is het al niet veel beter in de prachtwijken. Dan maakt het ook geen reet uit of je yasmine of jasmijn heet.
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.

En maar blijven volhouden dat diversiteit en de multiculturele samenleving een zegen is.

...eerst alle daklozen een huis, daar hebben ze recht op!

Waar je mee omgaat raak je mee besmet.
Dat heeft daar niet noodzakelijk (alleen) direct mee te maken, wel kan je (ook) indirect een verband leggen met bezuinigingen in het onderwijs en toename van concurrentie aan de onderkant op schaarse middelen.

Terug
Naar boven