Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Compleet irrelevant om nu deze post weer te quoten in dit topic, maar ik kan ook geen topic over boeken vinden. Ik vind de boeken van Harari heel interessant, maar ben ook opzoek naar dergelijk leesvoer van een ander met een andere invalshoek. Iemand tips?Ik haalde er heel andere dingen uit dan @Sparks79, vooral over hoe groepen mensen zijn gaan samenleven. Heb ik in deze draad in het kader van geen varkensvlees eten al eens iets over geroepen.
De schrijver is wel een atheïstische zwever die eigenlijk wil dat iedereen veganist wordt en aan Vipassana gaat doen, maar dat zit niet in Sapiens.
Absolute aanrader, daar ben ik het mee eens!
bol.com | Sapiens, Yuval Noah Harari | 9789400404908 | Boeken
Sapiens (Paperback). Honderdduizend jaar geleden waren er wel zes verschillende menssoorten. Nu is er maar één soort over, en dat zijn wij. Homo...www.bol.com
‘Hoe we mensen werden’. Of ‘De reis van onze genen’. Een wat andere ‘take’ op Sapiens.Compleet irrelevant om nu deze post weer te quoten in dit topic, maar ik kan ook geen topic over boeken vinden. Ik vind de boeken van Harari heel interessant, maar ben ook opzoek naar dergelijk leesvoer van een ander met een andere invalshoek. Iemand tips?
@BB_ en @Sparks79 hebben het dacht ik ook weleens over de boeken van Harari gehad.
Covid was to blame for just 1 percent of weekly deaths from all causes across the US in the most recent week, CDC data shows.
The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) Covid dashboard shows 324 Covid deaths were registered in the week ending August 19 - making up just 1.7 percent of the overall fatalities that week.

Nachtdienst?![]()
Ze hebben de titel ff veranderd omdat mensen zoals jij ermee aan de haal gaan en misinformatie verspreiden![]()
normaal slaap ik al wel, alleen ben m'n medicatie vergeten (is voor pijn maar werkt ook lekker met slapen) dus kon nog niet in slaap komen
jij wel nachtdienst? 
Gewoon een aftrekken val je zo in slaap.Gelukkig nietnormaal slaap ik al wel, alleen ben m'n medicatie vergeten (is voor pijn maar werkt ook lekker met slapen) dus kon nog niet in slaap komen
jij wel nachtdienst?
Ik probeer maar weer eens![]()
Ben je van ploeg gewisseld?
Ff extra nachtje pakken. 👌