MuscleMeat

Coronavirus

Of in het complot topic

Facts

Zijn ze lekker op tijd mee na 6 maanden.
1695105143646.png

Ik geloof niet dat dit filmpje de aanleiding is maar wel zijn standpunten en bereikbaarheid in het algemeen.
Laatst een filmpje gezien over dave chappel. Hoe snel de MSM iemand bekends de afgrond in kan duwen.

Russel brand is de volgende en velen zullen er helaas nog volgen.
Ben benieuwd wanneer ze Joe Rogan van zijn voetstuk zullen proberen te brengen.

Zijn ze lekker op tijd mee na 6 maanden.
1695105143646.png

Ik geloof niet dat dit filmpje de aanleiding is maar wel zijn standpunten en bereikbaarheid in het algemeen.
Laatst een filmpje gezien over dave chappel. Hoe snel de MSM iemand bekends de afgrond in kan duwen.

Russel brand is de volgende en velen zullen er helaas nog volgen.
Ben benieuwd wanneer ze Joe Rogan van zijn voetstuk zullen proberen te brengen.
Hebben ze al geprobeerd. Ze vonden afleveringen waarin hij het woord n*gger zei.

Aparte gast. Hij vindt het super belangrijk dat bepaalde mensen de booster halen, zeker door het aantal ziekenhuis opnames en IC opnames, maar hij gaat het vaccineren niet verlengen...want...?
"Moet vóór de wintertijd"

Laatst bewerkt:
Tucker Carlson :roflol:

Wat voor beslissing? Die in de lockdown?
Als je het exact wilt weten zal je het zelf moeten luisteren ergens rond het midden van de uitzending viel het me ineens op omdat volgens mij omdat Jort er even op inhaakte dat zelfs Maarten kritiek uitte op een beslissing van Rutte. Volgens mij was het niet specifiek de lockdown, maar iets als de sluiting van scholen of het afzonderen van zieke bejaarden.

Ik weet niet of er tegenwoordig transcripts van dit soort podcasts te vinden zijn, maar als dat zo is. Kan je AI het er zo uit laten halen.

Terug
Naar boven