XXL Nutrition

Correct voedingsschema? Hulp?

KillaX9

Cool Novice
Waardering
1
Naar aanleiding van mijn vorige topic waar dus niet gereageerd werd ???
Weer eentje.

Stats:
Leeftijd: 17 jr
Gewicht: 66 kg
Lengte: 178 cm
Doel: Aankomen
Training: 3 keer in de week. Alleen alles boven de middel, benen laat ik even achterwege, omdat ik "voetbal benen" heb en iedere dag tog 7 km fiets. En uiteraard voetbal. Het is nu ook duidelek verkeerd geproportioneerd. Mijn bovenlichaam loopt achter met mijn benen.

Dit is mijn eerste voedingsschema ooit, ik heb me goed geprobeert te orienteren, en zo min mogelijk het te kopieren van anderen. Maar ik kom toch wel in de problemen. Wat ik nu heb opgesteld is nog niet voldoende. Graag jullie aanvullingen, of misschien is het helemaal niet goed moet ik iets heel anders doen. Het zit hem vooral in eiwitten en koolhydraten, vetten is al genoeg, tenminste voor wat ik berkend heb dan.

Ik zou eigenlijk geen supplementen willen gebruiken, maar is dit een must have?

Verhouding is: Kh:50% eiw:30% vet:20%
Berkend met het powersheet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik snap die dingen zoals 'drop' 'energydrank' 'sultana' '20+ kaas' niet

maar dat komt omdat ik die dingen zelf nooit in mn voedingsschemazou gooien..

snoepen is er voor mij in ieder geval niet bij.. in mijn ogen pak je overigens wel genoeg koolhydraten en eiwitten.. meer kan altijd, maar dat hoeft niet beter te zijn.. wat is je lichaamstype? waarschijnlijk ecto.. misschien dat je dan nog hoger in kcal moet zitten.. sowieso zou ik op 4000 gaan zitten als ik jou was, 500 boven je onderhoud..

• Topic Starter Topic Starter
Ja die drop en die kaas, is omdat ik daarmee aan het aantal eiwitten en hoolhydraten kom. Ik wist anders ook niet wat ik er allemaal bij moest doen. Meer van hetzelfde werd wel erg eentonig..

Ja sportdrank, is wat k zelf altijd al drink.

KillaX9 zei:
Ja die drop en die kaas, is omdat ik daarmee aan het aantal eiwitten en hoolhydraten kom. Ik wist anders ook niet wat ik er allemaal bij moest doen. Meer van hetzelfde werd wel erg eentonig..

Ja sportdrank, is wat k zelf altijd al drink.

Is verder ook niks mis mee, ook al vind ik die drop een beetje onnodig, zelfs ik als suikerverslaafde eet nog geen eens elke dag drop.

• Topic Starter Topic Starter
Het is toch een forum, lekker veel hulp krijg k zo :S

Het lijkt me een top schema

Alleen lijkt me niet dat je elke dag precies hetzelfde gaat eten
wat dacht je van gekookte eieren (bedenk miss wat VASTE voedsel
dat je evt. kan vervangen met wat je nu eet > ook beetje gevarieerd eten natuurlijk

voor de rest heel goed > zelfs zonder maaltijdvervangers TOP hoor

Terug
Naar boven