XXL Nutrition

Crack of No-Explode

Stefanlind

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
Hoi,
ik heb de laatste maanden zowel Crack als No-Explode geprobeerd. Beiden zijn me prima bevallen dus ik zou graag met 1 van de 2 willen verder trainen. Ik heb wel m'n twijfels of die produkten wel zo gezond zijn, kan iemand mij zeggen welk produkt het minst schadelijk is voor de gezondheid?
Thx,
Stefan

schadelijk? lijkt me niet..

Over Crack hoor ik wel verhalen over hartkloppingen en hoge hartslag en dergelijke, no explode is er al jaren dus zal niet het schadelijkst zijn.

Ik werd duizelig van CRACK, NoExplode was prima maar vond ik weer smerig :o
niet dat dat een probleem hoeft te zijn :p

Maar heb ook zoiets in de wandel gang gehoord dat CRACK niet erg fijn is op de langere termijn , maar PIN mij er niet op A.U.B !

Wat zou er dan in moeten zitten wat zogenaamd slecht voor je is?

cafeïne want dat zit volgens mij in al die boosters.

Niets ongezond aan man ;). Ik zie geen mensen sterven koffie, tenzij dat ze er heel gevoelig van zijn, en dan nog !

in NO Xplode zit 100 mg per scoop... niet echt veel
neem 3 scoops en nog een cafeinepil (250 mg) lig niet echt wakker

maar jij bent ook de bikkel van Zuid! Niets is te gek!

wel die 2 zakjes nox pump die ik nam! sjesus tot 3 uur 's nachts liggen rillen van de kou en koude zweet en naar adem liggen happen en denken dat ik dood ging omdat mijn hart zo te keer ging:(

Crack is de shit:P..

ik ga sinds de eerste dag nog egt kneiterhard op.. ( wel een beetje de hoeveelheid moeten verhogen )

Crack is de shit:P..

ik ga sinds de eerste dag nog egt kneiterhard op.. ( wel een beetje de hoeveelheid moeten verhogen )

Idd goed spul dat Crack!. Ben nu bezig met NO Explode maar vind de werking van Crack! sowieso beter.:D

Ontopic: Ik denk niet dat het slecht is

Laatst bewerkt:
nee niet schadelijk

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

Crack 100# beter

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

no xplode ook gebruikt

No explode + Crack = SHIT
Supercharche = Tha SHIT

:D:D

Hoi,
ik heb de laatste maanden zowel Crack als No-Explode geprobeerd. Beiden zijn me prima bevallen dus ik zou graag met 1 van de 2 willen verder trainen. Ik heb wel m'n twijfels of die produkten wel zo gezond zijn, kan iemand mij zeggen welk produkt het minst schadelijk is voor de gezondheid?
Thx,
Stefan

Vanuit financieel aspect zou ik kiezen voor N.O. Xplode van BSN.

Een potje crack bevat 600gram, N.O. Xplode bevat 1015gram!

N.O. Xplode zal minder schadelijk zijn voor het lichaam omdat het als oppepper gewone caffeine en enkele andere natuurlijke ingredienten bevat.

De geranamine in Crack is het enigste opwekkende ingredient dat NIET in andere Preworkout supps te vinden is. Geranamine zal op termijn onder de Wet op Geneesmiddelenvoorziening komen te vallen en mag zonder recept niet meer verstrekt worden.

Dit houdt in dat geranamine volgens de overheid in verhouding schadelijker is dan caffeine.

Qua werking vindt ik N.O. Xplode trouwens sowieso beter dan Crack.

Laatst bewerkt:
Heb hier nog wat crack liggen, de smaak is echt om te kotsen en als het na een paar uur uitwerkt word ik ook gigantische misselijk. Effect in de sportschool is wel cool, maar wordt steeds minder (terwijl ik maximaal 1 keer in de 2 weken gebruik). Misschien dat het aan mij ligt omdat ik normaal nooit cafeine gebruik.

Terug
Naar boven