MuscleMeat

Craze ervaring?

Jonas222

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Laatst had ik ergens gelezen dat craze een goedevervanger was voor oude jack3d met dma 1.3
iemaand ervaring me?

Als ja, krijg je dan de zelfde focus of kracht als jack3d?

alvast bednakt

Laatst bewerkt:
Ik kan het niet vergelijken met jack3d want die heb ik nooit gehad.

Maar ik vind dit wel een fijne pre-workout, niet te sterk en weinig bijwerkingen als crash of last van je maag, ook is de smaak een stuk beter dan andere.
Ik weet niet of je ooit de oude nox pump van Dorian Yates hebt gebruikt maar die is een stuk sterker dan de Craze. Ook Noxipro werkte een stuk sterker dan deze Craze. Maar als je dus op zoek bent naar een niet al te sterke booster dan werkt deze Craze erg fijn, niet zo opgejaagd als bij die andere.

Laatst bewerkt:
Craze werkt voor mij super :) Vooral de focus en uithouding.

Zoekfunctie?

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 11:21 ----------

Ik kan het niet vergelijken met jack3d want die heb ik nooit gehad.

Maar ik vind dit wel een fijne pre-workout, niet te sterk en weinig bijwerkingen als crash of last van je maag, ook is de smaak een stuk beter dan andere.
Ik weet niet of je ooit de oude nox pump van Dorian Yates hebt gebruikt maar die is een stuk sterker dan de Craze. Ook Noxipro werkte een stuk sterker dan deze Craze. Maar als je dus op zoek bent naar een niet al te sterke booster dan werkt deze Craze erg fijn, niet zo opgejaagd als bij die andere.

De oude versie van Nox Pump had DMAA, dus niet zo gek ;)

craze schijnt wel 1 van de beste over the counter pwo's te zijn van dit moment

Ik gebruik Craze momenteel vrij geregeld. Moet zeggen dat ik er enorm hard op ga.
Er zit wel een stimulant in die niet op de verpakking vermeld staat, dus begin gewoon met 1 scoop en kijk hoe je erop reageert. Ik zou het ook niet binnen 8 uur voor je wilt gaan slapen nemen.

Als het je niet boeit om doping te nemen, is dit zeker een aanrader:)

kan de vergelijking niet maken maar vond het wel top spul.
juist... ik kreeg er puisten op de armen van en nu in de zomer heb ik die liever niet
was echt geen zicht dus heb men potje aan maatje gegeven .
1mr vind ik een aanrader
grtz!

Je kan het echt niet vergelijken met de oude Jack3d. Het is zeker geen slechte pwo maar ik voel niets als ik minder dan 1,75 scoop neem...

wel een leuk artikel over craze:

http://www.usatoday.com/story/news/...-matt-cahill-usa-today-investigation/2568815/

samengevat: Rob Riches heeft zijn titel niet gekregen omdat hij gezakt was voor een dopingstest. Dit komt doordat er phenethylamine en N-ethyl-1-phenyl-butan-2-amine in zitten (deze stoffen lijken chemisch heel erg op amphetamine) en staan NIET vermeld op de verpakking.

verder wel een fijne pre

wel een leuk artikel over craze:

http://www.usatoday.com/story/news/...-matt-cahill-usa-today-investigation/2568815/

samengevat: Rob Riches heeft zijn titel niet gekregen omdat hij gezakt was voor een dopingstest. Dit komt doordat er phenethylamine en N-ethyl-1-phenyl-butan-2-amine in zitten (deze stoffen lijken chemisch heel erg op amphetamine) en staan NIET vermeld op de verpakking.

verder wel een fijne pre

Nogal ignorant als je dat Rob Riches verhaal geloofd en een beetje voorbarig om te concluderen dat Craze stofjes bevat die niet op de label staan. DS hun eigen tests geven niks aan, ingezonden tests door retailers geven niks aan (hier), enige positieve test is die in opdracht van Ron Kramer

Nogal ignorant als je dat Rob Riches verhaal geloofd en een beetje voorbarig om te concluderen dat Craze stofjes bevat die niet op de label staan. DS hun eigen tests geven niks aan, ingezonden tests door retailers geven niks aan (hier), enige positieve test is die in opdracht van Ron Kramer

Hoezo onwetend?!

De amfetamine analoog waarmee Riches is gepakt, is nou niet bepaald op iedere straathoek verkrijgbaar. Sterker nog, deze specifieke analoog is zelfs nog niet opgedoken op vage designer stim sites. De enige plausibele verklaring is en blijft dan ook hij wel degelijk positief is getest door het gebruik van Craze.

Daarnaast zijn er, in tegenstelling tot wat jij zegt, meerdere (onafhankelijke) partijen die deze amfetamine analoog hebben aangetroffen in Craze. Niet alleen Kramer, maar ook USADA en een Zweeds nationaal lab.

Hoezo onwetend?!

De amfetamine analoog waarmee Riches is gepakt, is nou niet bepaald op iedere straathoek verkrijgbaar. Sterker nog, deze specifieke analoog is zelfs nog niet opgedoken op vage designer stim sites. De enige plausibele verklaring is en blijft dan ook hij wel degelijk positief is getest door het gebruik van Craze.

Daarnaast zijn er, in tegenstelling tot wat jij zegt, meerdere (onafhankelijke) partijen die deze amfetamine analoog hebben aangetroffen in Craze. Niet alleen Kramer, maar ook USADA en een Zweeds nationaal lab.

Die verhalen heb ook gelezen, en zelf al meermaals gepost in andere topics over Craze, dus ik heb geen zin om ALLES opnieuw te herhalen. Je kan hier wel heel wijs gaan lopen doen, maar ik heb geen zin om over zoiets onbenulligs in discussie te gaan. Ik heb het puur over Rob Bitches, die claimed natural te zijn, terwijl iedereen met een beetje AAS kennis weet dat veel naturals op dat niveau allerlei 'supplementen' gebruiken.

Rob Riches heeft z'n eigen supplementenbedrijf en toch gaat hij bij de concurrentie kopen.. :rolleyes:

Die verhalen heb ook gelezen, en zelf al meermaals gepost in andere topics over Craze, dus ik heb geen zin om ALLES opnieuw te herhalen. Je kan hier wel heel wijs gaan lopen doen, maar ik heb geen zin om over zoiets onbenulligs in discussie te gaan. Ik heb het puur over Rob Bitches, die claimed natural te zijn, terwijl iedereen met een beetje AAS kennis weet dat veel naturals op dat niveau allerlei 'supplementen' gebruiken.

Natuurlijk heb je geen zin om hierover in discussie te gaan. De informatie en speculaties die je aandraagt kloppen namelijk van geen kant. Beetje kinderachtig om de discussie te mijden en uit de hoogte te doen wanneer iemand je incorrecte posts corrigeert.

Maar goed, de discussie Rob Riches of naturel is (ik geloof er ook geen snars van) is irrelevant m.b.t. deze positieve dopingtest.

/

Laatst bewerkt:
heb gistere voor de eerste keer craze gebruikt en ik moet zeggen dat het wel iets doet met me .
toch tot 30 procent harder kunnen trainen dan normaal . ik keek naar de klok en ik zag dat ik al ander half uur bezig was .

candy grape is wel echt niet te zuipen
ik weet niet hoe de andere smaakt .
ogen dicht en kappen i guess :)

Nog iemand een mening over de smaak van deze pre workout ? Ik heb mijn laatste pre workout (maximize intense met 1.3 in) hier nog altijd staan maar ik kan het gewoon niet binnenkrijgen zonder te braken... Was de smaak mango peach.

Nog iemand een mening over de smaak van deze pre workout ? Ik heb mijn laatste pre workout (maximize intense met 1.3 in) hier nog altijd staan maar ik kan het gewoon niet binnenkrijgen zonder te braken... Was de smaak mango peach.

Ik adviseer je om niet als een wijf te doen, gooi de droge poeder in je mond en spoel het weg met sap.

Terug
Naar boven