MuscleMeat

Belangrijk Nieuws 'Creatine Ethyl Ester kan helemaal niet werken'

WhitePowder

Cool Novice
Waardering
3
en hoe zit het dan met creatine ethyl ester malaat staat daar ook iets over?

volgens mij zijn er toch zeker mensen die lekker gaan op stacker C van NVE bijvoorbeeld.

ik ga het zo wel even lezen

Toch ken ik veel mensen met positieve reacties op CEE en nauwlijks tot geen negatieve.
Lijkt me dus niet alleen placebo.

vond CEE ook waardeloos..

Ik las het gisteren toevallig ook en was redelijk shocked. Heb CEE nooit puur gebruikt, alleen in Pre-workouts en i.c.m. andere creatines dus kan er zelf helaas niet goed over oordelen. Als dit waar mocht blijken te zijn, zie je toch hoe sterk het placebo-effect blijkt te zijn, gezien op dit board meer dan genoeg positieve reviews zijn te vinden ten aanzien van CEE. Overigens geeft ergogenics aan dat het onderzoek volgens hen niet deugt!

Creatine Magnesium > All:p

creatine

Nou, het zou wel grappig zijn, als zou blijken dat al die supplementwinkels al zo lang placebo's verkopen :D .

Kan me niet voorstellen dat het een onzinsupp is. Heb 1x CEE gebruikt, en vond het daadwerkelijk een prettiger supplement dan Creatine mono. Ik ben over het algemeen vrij sceptisch als het gaat om supplementen, kan me niet voorstellen dat het zo'n placebo effect is geweest.

Voor mij geen CEE meer. Deed naar mijn idee veel minder. Gewoon aan de mono, werkt voor mij in ieder geval veel beter.

Ben benieuwd, ik ga het zo lezen.

ik had cee keer gebruikt doe het nooit meer me kracht viel juist helemaal weg deed niks

toen ik weer begon met monodrate creatine kwam me kracht weer terug

deed bij mij ook niks dus dit verbaassd me niks

en hoe zit het dan met creatine ethyl ester malaat staat daar ook iets over?

volgens mij zijn er toch zeker mensen die lekker gaan op stacker C van NVE bijvoorbeeld.

ik ga het zo wel even lezen

Bij mijn weten maakt het niet uit of er malaat of hcl aan gekoppeld is, omdat die koppeling binnen het lichaam direct los laat.

Ik heb veel ervaring met creatines en bij pure CEE had ik het meeste effect bij een gelijke dosering en een zelfde effect bij een lage dosering (vergeleken met monohydraat). Kortom: ik geloof nog steeds dat CEE een superieure vorm van creatine is en gelukkig geeft Ergogenics dat ook aan in hun laatste regel: dat zij dit ene onderzoek niet helemaal serieus nemen.

Ik ga voor de zekerheid toch maar terug naar monohydraat denk ik. Daarvan staat iig onomstotelijk vast dat het werkt.

ik neem gewoon 5 gram monohydraat elke dag

al die hype supplementen :d

betere opname en al die zever, als je gewoon dagelijks neemt, blijven je spieren gewoon gevuld met creatine :d

Nou dat is dan lekker. Heb ik al die tijd met een placebo effect getraint.

Maar hoe zit het dan met
CEEM
Creatine malaat
Crea-trona

heeft iemand daar antwoord op?

Ik heb ook een tijd aan die ester gezeten en het deed nul komma nada.
Ik kreeg alleen tepelkloven van de bitterheid.

interessant..Ben blij dat ik laatst die CEE niet had gehaald

kreeg altijd gruwelijke pomp in mn onderarmen van CEE bij bijv. rugtraining

vaag want het werkt bij mij :S

Gewoon de normale nemen, werkt op termijn net zo goed, kost minder.

Terug
Naar boven