AndroidHealthClinic

creatine gebruik ??

speedy69

Novice
Waardering
0
ik gebruik sinds vandeweek ook creatine en op de pot staat er 2gr ma hoe moet ik da gebruiken ??voor mijn training ? elke dag ?? kan hete kwaad van in plaats van 2gr 5gr te nemen ?? en is het waar dat je geen cafeine mag binnen hebben as je creatine gebruikt ?? hoop op veel en goede reacties thx

in de sectie "supplementen" vindt je een heel artikel over creatine gebruik bro!
ga daar eens kijken, lees en leer!

greetz!

gebruik de search bro...is voldoende over te vinden hier. Kunt de sticky's gaan lezen hier.

gebruik gerust caffeine met creatine, kan zeker geen kwaad.

Ik gebruik het zelf nooit samen, krijg dan last van mij zij. Heb ook het gevoel dat als ik het samen neem dat de creatine dan een stuk minder werkt. Persoonlijke ervaring, verschilt per persoon.
Ik neem altijd als ik creatine neem smorgensvroeg 5 gram en na de training 5 gram. Voor de zekerheid neem ik toch een opbouwfase. De een zegt dat het niet moet de ander wel, die opbouwfase werkt bij mij goed. Never change a winning team! In de opbouwfase neem ik smorgens-voor het trainen-na het trainen-voor slapen gaan 5 gram. Dit doe ik 5 dagen.

mijn persoonlijke ervaring...
5gr s'ochtends en 5gr na training, heb ik deftige resultaten mee geboekt
en over die cafeïne, ik neem het niet samen gewoon om de reden dat men maag er niet zo goed tegenkan...

je kunt het beste 4 uur voor en na je crea. gebruik geen caffeine gebruiken(hoewel ik dat wel heb gedaan in de oplaad fase kan s'morgens echt niet zonder koffie) en wat de iname betreft oplaadfase is 4x 5 gr per dag een week lang daarna gewoon elke dag 5 gr.

owkee..heb ik ook nog een vraagie :)

ik ben van plan om creatine te gaan gebruiken......maar wil ik ook direct na mijn workout dextrose gaan gebruiken.....

Nu weet ik dat ik dit kan mengen en naar binnen kan gieten nog voor ik me ga omkleden zodat me glycogeen weer aangevuld wordt... so far so good ;)

de vraag is nu: als ik swole V2 ga gebruiken kan ik dat na mijn training combineren met die dextrose want dat spul adverteert met het feit dat er GEEN suikers inzitten dus waarom je dure crea verklooien met een lading dextrose....of bedoelen ze daar meervoudige suikers mee??? (dextrose is toch een monosacharide??)

greetz gixxer

ps of hoeft swole niet perse direct na je training maar 's ochtend en 's avonds??.....

nee dat maakt niks uit als je er een combo van maakt het gaat de makers er
alleen om dat je een schoon produkt koopt zonder toevoeging

Terug
Naar boven