AndroidHealthClinic

Creatine keuze

Prot0typ3

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Beste allen,

Onlangs heb ik besloten om toch eens te beginnen met supplementen (whey gebruikte ik reeds). Ik zit nu qua progress zonder gebruik van overige supplementen (vooralsnog haal ik alles uit voeding) tegen een plafond. Ik ga qua massa en gewicht niet meer omhoog en dit is nu al 1.5 maand gaande. Zowel met bench max 10 reps 125 kg total weight als bij squats 120 kg 10 reps blijf ik steken. Had vooral creatine in gedachte. Ik ben met een lengte van 2meter, gewicht 100 kg en 10% vet al redelijk aan de droge kant. wellicht vormt dat ook een probleem. Ik kom niet snel aan. Ik heb vernomen dat creatine mij wellicht over dit dode punt heen kan trekken. Ik heb een heleboel gelezen over verschillende soorten creatine maar wilde toch graag van anderen weten welke creatine ik het best zou kunnen gebruiken (ik dacht zelf aan NR 1 ). Misschien is creatine helemaal niet 'the way to go' en zou ik totaal iets anders moeten overwegen. Graag zou ik met betrekking tot dit vraagstuk advies ontvangen.

Greetz,

Prot0.

Creatine Monohydrate van XXL...
drink na het gebruiken wel voldoende water.............

Succes en train ze !!

Ikzelf ben zeer tevreden van creatine ultra.
misschien dat je creapure creatine kan kopen(body en fit)

of misschien magnifecent omdat deze je 'keiharde spiermassa' zal geven , een vriend van me gebruikt dit en is er echt tevreden van en je ziet resultaat, hij is klein en weegt weinig(7%) maar is wel zeer gespierd aan het worden met dus zichtbaar resultaat.

veel succes, laat ons weten welk je koos!

Creatine Monohydrate van XXL...
drink na het gebruiken wel voldoende water.............

Succes en train ze !!

gewoon monohydraat inderdaad. Maakt niet uit waar, monohydraat is allemaal hetzelfde dus gewoon een pakken (goedkoopste bijv.). En veel water drinken zoals ray zegt

Beste allen,

Onlangs heb ik besloten om toch eens te beginnen met supplementen (whey gebruikte ik reeds). Ik zit nu qua progress zonder gebruik van overige supplementen (vooralsnog haal ik alles uit voeding) tegen een plafond. Ik ga qua massa en gewicht niet meer omhoog en dit is nu al 1.5 maand gaande. Zowel met bench max 10 reps 125 kg total weight als bij squats 120 kg 10 reps blijf ik steken. Had vooral creatine in gedachte. Ik ben met een lengte van 2meter, gewicht 100 kg en 10% vet al redelijk aan de droge kant. wellicht vormt dat ook een probleem. Ik kom niet snel aan. Ik heb vernomen dat creatine mij wellicht over dit dode punt heen kan trekken. Ik heb een heleboel gelezen over verschillende soorten creatine maar wilde toch graag van anderen weten welke creatine ik het best zou kunnen gebruiken (ik dacht zelf aan NR 1 ). Misschien is creatine helemaal niet 'the way to go' en zou ik totaal iets anders moeten overwegen. Graag zou ik met betrekking tot dit vraagstuk advies ontvangen.

Greetz,

Prot0.

Je bench is hoger dan je Squat? Reden???

OT: gewoon creapure nemen van een huismerk :)

• Topic Starter Topic Starter
Je bench is hoger dan je Squat? Reden???

Ik weet het.. Heeft voornamelijk te maken met mijn lengte en balans. Kracht output in benen is natuurlijk hoger dan chest ;). Laten we het op 'work in progress' houden.

Ik zal zodra ik mijn keuze heb gemaakt even laten weten voor welke creatine ik gegaan ben en waarom. Thanks voor de reacties so far!

Ik weet het.. Heeft voornamelijk te maken met mijn lengte en balans. Kracht output in benen is natuurlijk hoger dan chest ;). Laten we het op 'work in progress' houden.

Ik zal zodra ik mijn keuze heb gemaakt even laten weten voor welke creatine ik gegaan ben en waarom. Thanks voor de reacties so far!

Okay! Ja dacht oordeel niet gelijk negatief, kan altijd een reden hebben :)

Succes met je keuze!

Creapure monohydraat, goedkoop en precies wat je nodig hebt.

Denk dat het zeker wel gaat helpen om over dat dode punt te komen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb Creatine Monohydrate XXL aangeschaft. Ben nu 2 dagen bezig en m'n trainingsroutine aangepast in de zin dat ik iedere serie van sets begin met een dropset. Ik verwacht de komende weken veel vooruitgang ! Nogmaals allemaal bedankt voor de constructieve reacties !

monohydraat blijft king!

Terug
Naar boven