XXL Nutrition

creatine na de kuur

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
hallo allemaal,

Ik wil weten of jullie creatine gebruiken na een kuur,
een aantal gasten op de sportschool zeggen dat ze het altijd doen,
reden: minder harde terugslag , en nog wat extra gewicht vasthouden.
ik heb er zelf geen ervaringen mee,dus wat denken jullie?????

gr

dit is de eerste keer dat ik het nu zelf doe.. zit nu zo'n beetje 3 weken in de nakuur.. en heb helemaal nog geen gewichtsverlies.. dus ik ben er erg tevreden over.. gebruik nu de mega grow van xxl nutrition, hope this helps ;)

Testosteron Booster van xxl schijnt ook goed te werken na een kuur (beter als bij iemand die niet kuurt, daar is het test gehalte hoger..)

in de testosteron booster zit avena sativa in , en is heel positief voor je eigen aanmaak!! dus als je na je kuur met clomid en nolva nakuurt + avena sativa en mega grow van xxl dan zit het helemaal snor!

groeten

• Topic Starter Topic Starter
bedankt!
hier heb ik wat aan.

gr

na je kuur is het van het grootste belang om je gewonnen kilo's vast te houden, daarom is het inderdaad als je een lekkere booster hebt in de vorm van creatine, avena sativa, ZMA, maar clen vind ik nog het beste van allemaal.

mischien tribulus tessteris dat dat werkt in combi met test booster en crea.En mischien nog wat hmb.

Ik neem zelf altijd creatine, dus voor, tijdens en na een kuur. :)

zijn dit dan niet middelen om de ''klap'' uit te stellen ? ik neem aan dat je ''terugvallen'' niet kan voorkomen?

je moet het zo zien het zijn middelen om de klap op te vangen zodat jezelf sneller herstelt en weer sneller op je normale testosteron productie zit waardaar je meer van de gewonnen massa beter vast kunt houden, gebruik je geen nakuur dan verlies je grotendeels alles door het langzame herstel omdat je lichaam met de lage test levels niet genoeg produceert om het voor een langere termijn vast te kunnen houden.

Weer wat geleerd :D

Terug
Naar boven