Fitness Seller

Creatine of niet?

Richardha

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hallo.

Ik ben een jongen van 16 bijna 17 en ik heb in mijn beginfase van krachttraining creatine gebruikt waar ik snel weer mee stopte omdat ik totaal geen werking zag. Ben nu bijna 6 maand bezig en heb mijn voeding aardig op orde. Ik drink nu een whey-shake bij het ontbijt en op trainingsdagen na het trainen. Zou het handig zij om creatine te gebruiken? zo ja, wanneer moet ik dit innemen en hoeveel?

ik heb deze pot nog staan http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...ion/creapure-creatine-best-creatine-worldwide

Als je voeding in orde is en jij maakt nog makkelijk vooruitgang in de gym....waarom zou je creatine nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Als dit jouw beredeniring is...dan neem je het toch?

1 ding moet je weten het werkt niet op iedereen

Het is inderdaad zeer persoonlijk ofhet zal werken of niet.
Ik gebruik het wel direct na de training.

Het is inderdaad zeer persoonlijk ofhet zal werken of niet.
Ik gebruik het wel direct na de training.

Aha, ik had het gekocht direct toen ik begon met trainen en nog niet serieus trainde of überhaupt mijn voeding op orde had.

Gezien mijn leeftijd (16 jaar) en dat ik nu wel voeding op orde heb, zou ik het gewoon proberen, of zou ik het gewoon laten staan voor over een tijd als de gains een stuk moeilijker worden

Creatine heeft behalve de mogelijke verhoging in kracht nog veel andere gezondheidsvoordelen die misschien nog belangrijker zijn.

Maar sowieso creatine gaat je op vlak van sportieve prestaties niets bijdragen als je voeding en/of rust en/of training niet op orde is.

Creatine heeft behalve de mogelijke verhoging in kracht nog veel andere gezondheidsvoordelen die misschien nog belangrijker zijn.

Maar sowieso creatine gaat je op vlak van sportieve prestaties niets bijdragen als je voeding en/of rust en/of training niet op orde is.

Zoals ik al zei, toen ik het kocht WAS het niet op orde, nu wel.

Je vraagt of het handig is, daarmee doel je waarschijnlijk op verbetering in je sportprestaties. Aangezien je nog kort bezig bent verwacht ik weinig merkbare verbetering voor je. Kan het kwaad? Dat niet. Daarnaast kun je het beter opmaken voordat de tht datum verstrijkt ;-)
Oja, de meeste mensen hierboven geven hun mening op jouw vraag, terwijl er al genoeg over dit onderwerp is te vinden op dit forum. Dus om de mening van 3nigma als arrogant te bestempelen is niet netjes he

Terug
Naar boven