Fitness Seller

Creatine stinkt als ik weet niet waa.. BAHH

David Iloyd

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Heb eindelijk Creatine high octane binnen gekregen maar dat ding stinkt echt vies.. als je hem open maakt dan stinkt je hele kamer na dat geur.. nou is mijn vraag met wat voor vruchtensap kan je het beter drinken.. zodat die vieze smaak verminderd ??

Grtz.z.

Niet teveel zeuren en zuipen! No offence ofzo, maar als je iets wil drinken wat lekker is, neem je een BrEeZAh!

Neem het iig NIET met sinaasappelsap of een andere citrusdrank. De hoge PH-waarde doet de creatine in creatinine veranderen, waardoor het zijn effect verliest.

Het beste is het samen met druivensuiker te nuttigen. Anders gewoon water of witte druivensap.

Edit: Ik lees net dat die creatine high octane al voorzien is van een transportsysteem. Het toevoegen van druivensuiker of witte druivensap voor een betere opname is dus niet nodig. Voor die vieze smaak zou je het gewoon kunnen doen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hmm .. ok dankjewel dat je het zegt .. ik wou het bijna met sinassapsap drinken.. maar druivensap.. zei je moet die puur zijn ?? want je hebt bij boni (supermakt) hier heb je van Dubbelfris ofzo.. kan je met die ook nemen.. witte druivensap..

Naar mijn weten moet de witte druivensap wel puur zijn. Deze bevat namelijk dextrose. De vraag is of producten als Dubbelfris deze ook bevatten. Ik heb geen idee! Maar wat ik al schreef: voor een beter transport heb je de dextrose niet nodig, dus mix waarmee je het lekker vindt!

Succes!

Ik zou het dan gewoon met water drinken :) Pure druivensap is niet zo zuur, en ik denk dat de pH waarde in Dubbelfris wel wat lager is dan normale druivensap.

Gewoon heel veel water erbij, is goed voor de creatine en verdunt de smaak/geur

Ik neem die van Sportstech (met Ribose) en die is Y U M M I E !!

En idd, neem die gewoon met water, wit druivensap of doe die gewoon na de training in je PW-Shake

Ik neem gewoon altijd de pure van de apotheker. Dan ben je ook meteen 100% zeker van wat je hebt.

wat zeik je nou, je moet er ook niet aan ruiken, maar vreten..:P

Terug
Naar boven