XXL Nutrition

creatine tijdens kuur

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
zou ik creatine mogen gebruiken tijdens mn kuur?Heb gehoord dat het heel goed werkt.Hoe kan ik het beste innemen,een theelepel na training wordt geadviseerd,is dat goed?

als jouw doel is om droog te worden zou ik het niet doen ;) veel mensen doen het na de kuur om de terug val op te vangen.

suc6!!

waarom zou je geen creatine mogen gebruiken tijdens een kuur?

skydirk zei:
waarom zou je geen creatine mogen gebruiken tijdens een kuur?
Ik zeg niet dat het niet mag maar het heeft gewoon geen nut en je gaat er vocht van vast houden ;) je kan het BETER na je kuur doen om het verlies op te vangen.

En wat is je doel droog worden? dan zou ik zelf geen creatine nemen .

je houdt er vocht van vast IN je spiercel :) dat is wat anders als onderhuids vocht wat je bij bv. testosteron hebt.. het heeft dan te maken met de afgifte van aldosterone.. creatine houdt subcutaan geen vocht vast.. :) ik zelf zou het vanwege psychologische punten in de nakuur nemen.. dan heb je juist dan even een extra boost..

weinig nut om tijdens kuur te nemen. nuttiger om er na te gebruiken.

Hey Hardbody. ik zou je adviseren om het idd na je kuur te gaan beginnen met 4 weken creatine. ter compesatie( doe ik nu zelf ook gaat lekker ;)
sterkte!
Gr Pracht

soulreaver zei:
je houdt er vocht van vast IN je spiercel :) dat is wat anders als onderhuids vocht wat je bij bv. testosteron hebt.. het heeft dan te maken met de afgifte van aldosterone.. creatine houdt subcutaan geen vocht vast.. ik zelf zou het vanwege psychologische punten in de nakuur nemen.. dan heb je juist dan even een extra boost..
Klinkt bekend. :)
Lijkt mij de enige reden, tenzij je voorzichtig wilt zijn met je lever tijdens de kuur.

Tijdens is verder prima. Optimalisatie van de kuur is net zo belangrijk als optimalisatie van de nakuur. Alleen neem je meestal een beetje trainingsrust na de kuur. Ik vraag me af of de krachttoename van creatine dan goed tot z'n recht komt.

Creatine is leuk en heerlijk, zolang je het neemt. Stop je ermee dan valt ineens ook je omvang en extra kracht weg.

Ik word idioot sterk van Creatine. Maar de teleurstelling als ik ermee gestopt was was zo groot dat ik ermee gekapt ben.

Maar wat als je al continu creatine gebruikt? Steeds meer sporters nemen nl. na de training 5gr crea voor een sneller herstel. Als je lichaam daar dus dan al aan gewent is, hoe kan je dan je nakuur versterken dmv supps?

Terug
Naar boven