Hey ik wil binnenkort de Mega Grow gaan bestellen en daarna de creatine monohydraat van XXLNutrion. Heeft het veel werking als ik de creatine gebruik zonder whey of andere dergelijke supplementen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je weinig te besteden hebt, kun je het beter uitgeven aan goede voeding.
Weet niet hoeveel Mega Grow er nodig is maar moet je elke maand een nieuwe pot dan
Koop gewoon een pot creatine mono, kost geen drol (20 euro) voor hoelang je er mee doet, 5g per dag doe je dus 100dagen mee.
maar ik denk dat ik alleen aan creatine mono niet veel hebDude, in de Mega Grow zit al creatine ... . .. . . .. .. ..
Verder:
Whey > Creatine
Creatine is een leuke aanvulling voor als je voedingsschema goed is.
damn man, iedereen altijd met zijn "voedingsschema"
voedingsschema's zijn overrated.
gewoon meer dan voldoende kcals, eiwitten, koolhydraten en je gained als een beest
Hey ik wil binnenkort de Mega Grow gaan bestellen en daarna de creatine monohydraat van XXLNutrion. Heeft het veel werking als ik de creatine gebruik zonder whey of andere dergelijke supplementen
kijk eens naar de ingredienten.Ja maar mega grow is weer betermaar ik denk dat ik alleen aan creatine mono niet veel heb
gewoon meer dan voldoende kcals, eiwitten, koolhydraten en je gained als een beest
Dat betekent dat je er op z'n minst over na heb gedacht en hebt zitten kijken op hoeveel kcals/eiwitten je ongeveer uitkomt per dag.Nou, als je meer dan voldoende kcals en eiwitten binnenkrijgt bewust, dan vind ik dat je al 'n soort van voedingsschema heb...Dat betekent dat je er op z'n minst over na heb gedacht en hebt zitten kijken op hoeveel kcals/eiwitten je ongeveer uitkomt per dag.

Koop je wat eieren en biefstuk, heb je meer aan.Hey ik wil binnenkort de Mega Grow gaan bestellen en daarna de creatine monohydraat van XXLNutrion. Heeft het veel werking als ik de creatine gebruik zonder whey of andere dergelijke supplementen
Wou ik ook zeggenSure... zodat je er na 6 maanden achter komt dat je
1 - te weinig hebt gegeten en je niets bent opgeschoten
2 - moddervet bent geworden.
Nee, vooral niet een beetje constant en precies gaan doen.
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
wel of niet whey maakt niets uit voor de werking van creatine.
OT: Als ik jou was zou ik eerst creatine monohydraat bestellen en kijken hoe dat je bevalt. En zet idd een goed train en voedingsschema op.ahaha+1,
Alle beginners zeggen dat ze goed eten. Achteraf blijkt dat ze 200ml melk drinken en als tussendoortje een liga hebben![]()
Creatine nog erger, het enige wat we zeggen is dat het niet werkt als je geen goede voeding hebt. Voedingsschema is handig om je op weg te helpen.
.