AndroidHealthClinic

Creatine veel werking

niels8500

Novice
Waardering
0
Hey ik wil binnenkort de Mega Grow gaan bestellen en daarna de creatine monohydraat van XXLNutrion. Heeft het veel werking als ik de creatine gebruik zonder whey of andere dergelijke supplementen

Dude, in de Mega Grow zit al creatine ... . .. . . .. .. ..

Verder:
Whey > Creatine

Creatine is een leuke aanvulling voor als je voedingsschema goed is.

• Topic Starter Topic Starter
Ja weet ik maar na de 35 dagen van Mega Grow. Maar dan word het denk iets te duur whey en creatine

Als je weinig te besteden hebt, kun je het beter uitgeven aan goede voeding.

^Lijkt me ook een beter idee.

Weet niet hoeveel Mega Grow er nodig is maar moet je elke maand een nieuwe pot dan???
Koop gewoon een pot creatine mono, kost geen drol (20 euro) voor hoelang je er mee doet, 5g per dag doe je dus 100dagen mee.

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet hoeveel Mega Grow er nodig is maar moet je elke maand een nieuwe pot dan???
Koop gewoon een pot creatine mono, kost geen drol (20 euro) voor hoelang je er mee doet, 5g per dag doe je dus 100dagen mee.

Ja maar mega grow is weer beter :p maar ik denk dat ik alleen aan creatine mono niet veel heb

Dude, in de Mega Grow zit al creatine ... . .. . . .. .. ..

Verder:
Whey > Creatine

Creatine is een leuke aanvulling voor als je voedingsschema goed is.

damn man, iedereen altijd met zijn "voedingsschema"

voedingsschema's zijn overrated.
gewoon meer dan voldoende kcals, eiwitten, koolhydraten en je gained als een beest

gewoon meer dan voldoende kcals, eiwitten, koolhydraten en je gained als een beest

Sure... zodat je er na 6 maanden achter komt dat je
1 - te weinig hebt gegeten en je niets bent opgeschoten
2 - moddervet bent geworden.

Nee, vooral niet een beetje constant en precies gaan doen.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Hey ik wil binnenkort de Mega Grow gaan bestellen en daarna de creatine monohydraat van XXLNutrion. Heeft het veel werking als ik de creatine gebruik zonder whey of andere dergelijke supplementen

wel of niet whey maakt niets uit voor de werking van creatine.

Ja maar mega grow is weer beter :p maar ik denk dat ik alleen aan creatine mono niet veel heb
kijk eens naar de ingredienten.
Mega grow =creatine+dextrose+klein beetje BCAA en vitamientjes. De creatine erin is waar je het meeste aan hebt, gecombineerd met dextrose.
Dus niet zo lallen

Nou, als je meer dan voldoende kcals en eiwitten binnenkrijgt bewust, dan vind ik dat je al 'n soort van voedingsschema heb... :rolleyes: Dat betekent dat je er op z'n minst over na heb gedacht en hebt zitten kijken op hoeveel kcals/eiwitten je ongeveer uitkomt per dag.

Nou, als je meer dan voldoende kcals en eiwitten binnenkrijgt bewust, dan vind ik dat je al 'n soort van voedingsschema heb... :rolleyes: Dat betekent dat je er op z'n minst over na heb gedacht en hebt zitten kijken op hoeveel kcals/eiwitten je ongeveer uitkomt per dag.

+1,

Alle beginners zeggen dat ze goed eten. Achteraf blijkt dat ze 200ml melk drinken en als tussendoortje een liga hebben :o

Koop je wat eieren en biefstuk, heb je meer aan.

Sure... zodat je er na 6 maanden achter komt dat je
1 - te weinig hebt gegeten en je niets bent opgeschoten
2 - moddervet bent geworden.

Nee, vooral niet een beetje constant en precies gaan doen.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

wel of niet whey maakt niets uit voor de werking van creatine.
Wou ik ook zeggen ;) OT: Als ik jou was zou ik eerst creatine monohydraat bestellen en kijken hoe dat je bevalt. En zet idd een goed train en voedingsschema op.

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

+1,

Alle beginners zeggen dat ze goed eten. Achteraf blijkt dat ze 200ml melk drinken en als tussendoortje een liga hebben :o
ahaha

Creatine nog erger, het enige wat we zeggen is dat het niet werkt als je geen goede voeding hebt. Voedingsschema is handig om je op weg te helpen.

Niks mark maar ik denk niet dat hij er veel mee gaat bereiken zonder goede voeding?
Volgens mij gaat je kracht maar heel weinig omhoog maar als hij gewoon goed eet werkt het al veel beter, als door de adviezen die hier gegeven worden nou zijn voeding in orde komt (als ie dat nog niet is) dan zal ie daar veel meer aan hebben als adviezen waar je creatine kunt halen en wat de beste creatine is etc.

Terug
Naar boven