Fitness Seller

Creatine

jKr

Novice
Waardering
0
Ik ben nou 18jaar en ben ongeveer 2 jaar aan het trainen, heb laatste tijd veel eiwitshakes gebruikt en ben van plan om nou creatine te gaan gebruiken.
Maar ik zit me helemaal dood te zoeken over informatie van creatine en welke nou het beste is en hoe je het moet innemen, ik lees dat het veel gebeurd met vitargo en druivensuiker? hoe gaat dat dan precies?

En ik zit zo te zoeken welke creatine ik dan het beste mee kan gaan beginne want dr zijn zoveel soorten dak dr niet meer zelf uit kom welke ik nou moet kiezen.

Iemand hierover informatie voor mij en welke ik het beste kan nemen?
Prijs maakt niet uit.

groetn

monohydraat!! gewoon met water innemen, staat wel o pde verpakking hoeveel.
kost geen drol.

suk6

Yep. Begin met de goedkoopste en meest pure vorm (zonder allerlei toevoegingen) om te zien hoe het voor je werkt.

• Topic Starter Topic Starter
oke en kun je daar dan ook uitkiezen tussen capsules en poeder? wat is beter om te doen? En dan heb je ook nog bij poeders wat ik lees dat je 1ste 5dagen extra veel moet nemen om op te laden en daarna weer wat minder en bij sommige hebj gewoon dat je halfuur voordatj gaat traine in moet nemen? of is dat weer wat anders?

Wat is het verschil van de werking hiervan en wat is beter?

oke en kun je daar dan ook uitkiezen tussen capsules en poeder? wat is beter om te doen?

Poeder

En dan heb je ook nog bij poeders wat ik lees dat je 1ste 5dagen extra veel moet nemen om op te laden en daarna weer wat minder en bij sommige hebj gewoon dat je halfuur voordatj gaat traine in moet nemen?

laden kan maar hoeft niet

Wat is het verschil van de werking hiervan en wat is beter?

Voordeel van laden is dat de spiercel eerder volgeladen is.
Nadeel van laden is dat er vaak een deel van de creatine niet opgelost de darm bereikt waar het vocht aan gaat trekken en voor diaree kan zorgen.

(ik zou er niet voor kiezen)

oke bedankt voor de info.

heb je misschien ook een aanrader van welk merk goed is? aangezien er zoveel verschillende merken zijn..

oke maar bij deze creatine staat wel vermeld met oplaad fase enzow? Dat maakt verder nix uit hoef je dat dan niet te doen? moet je die dan ook gewoon zeg maar halfuur voor training inneme en na traine en met rustdagen bij het ontbijt?

oke bedankt voor de info.

heb je misschien ook een aanrader van welk merk goed is? aangezien er zoveel verschillende merken zijn..

Begin eenvoudig met een Monohydraat poeder zoals deze.
Daar doe je 3 maanden mee en je krijgt een goed beeld of Creatine bij je aanslaat. Als dat zo is dan kun je later altijd nog overstappen naar een wat fancier Creatine.

nog meer suggesties of is iedereen het hier wel mee eens?

Voordeel van laden is dat de spiercel eerder volgeladen is.
Nadeel van laden is dat er vaak een deel van de creatine niet opgelost de darm bereikt waar het vocht aan gaat trekken en voor diarree kan zorgen.

(ik zou er niet voor kiezen)

Wat ik dus nu ervaar, gelukkig is het laden voorbij dus geen diarree meer.:p

Terug
Naar boven